The Road to the World Cup 2026

Hier nog zo een leuke:

Eigelijk de betere van die landenteams.
Damn, dat wordt verslavend :tongue:

Wel nog niet voorbij de kwartfinale geraakt, na een keer of 3 te proberen...

EDIT: toch eens kampioen gespeeld :tongue:

Net daarvoor in de 2e ronde nog onderuit met een team van o.a. Maradonna '86, Ronaldo 2002, Hagi 1994, Ballack, Neuer 2010, ... ongelooflijk.

Maar nu dus kampioen gespeeld met o.a. Mbappé, Messi, Romario, Matthäus en Dino Zoff.
Brazilië 1970 geklopt in de halve finale en dan met de penalty's (hoe kan het ook anders :tongue: ) gewonnen van Holland 1998 in de finale

Laatst bewerkt:
Damn, dat wordt verslavend :tongue:

Wel nog niet voorbij de kwartfinale geraakt, na een keer of 3 te proberen...

EDIT: toch eens kampioen gespeeld :tongue:

Net daarvoor in de 2e ronde nog onderuit met een team van o.a. Maradonna '86, Ronaldo 2002, Hagi 1994, Ballack, Neuer 2010, ... ongelooflijk.

Maar nu dus kampioen gespeeld met o.a. Mbappé, Messi, Romario, Matthäus en Dino Zoff.
Brazilië 1970 geklopt in de halve finale en dan met de penalty's (hoe kan het ook anders :tongue: ) gewonnen van Holland 1998 in de finale

Hier kampioen met een voorhoede van Pélé en Eusébio :cool:. En met Enzo Scifo :love:

Het zou goed zijn trouwens mocht Tsjechië bij de beste derdes terechtkomen (of Zuid-Afrika) gezien de kans groot is dat als A3 bij de beste derde is, dat zij tegen de groepswinnaar van onze groep moeten. Dus tsjechie gelijkspel tegen mexico en dan winnen tegen zuid-afrika zou ideaal voor ons zijn (of licht verliezen tegen mexico en dan comfortabel winnen tegen zuid-afrika)

De andere opties zijn potentieel een stuk gevaarlijker voor ons, groep van Duitsland, Argentinië en Frankrijk met alle drie drie gevaarlijke teams waaronder een paar dark horses terwijl ik Kaapverdië en Saoedi-Arabië weinig kansen geef om bij die beste derdes te komen (gezien Spanje wellicht wel het doelpuntensaldo van die teams om zeep zal helpen). Wij zelf kunnen een beetje helpen door ervoor te zorgen dat de beste derde uit onze groep niet doorgaat door bvb. van Iran en Egypte te winnen en met een goed doelpuntensaldo (en te hopen dat ze niet zelf gelijkspelen en dan allebei winnen tegen Nieuw-Zeeland). Een verrassing in de groep van Spanje zou dan (dubbel) voordelig zijn voor ons (als bvb. Spanje niet de groep wint)

Heb gisteren maar een stukje van die openingsceremonie gezien, maar van zodra ik Shakira zag had ik al direct de indruk dat er iets niet klopte. Al heb ik er verder niet te veel bij stilgestaan.

Nu zijn er blijkbaar toch zeer sterke vermoedens was dat dat niet effectief Shakira was, maar een 'body double'. Zou goed kunnen dus.

Terug
Bovenaan