Baldarich Active member Vandaag om 10:16 #561 Sheesh zo verslavend die 38-0-0 Zit hier continu te spelen. Beste is 30 tot nu toe.
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE Vandaag om 11:17 #562 Baldarich zei: Sheesh zo verslavend die 38-0-0 Zit hier continu te spelen. Beste is 30 tot nu toe. Klik om te vergroten... Echt he, geen idee waarom ik die spelletjes zo verslavend vind Tot 37-1-0 geraakt.
Baldarich zei: Sheesh zo verslavend die 38-0-0 Zit hier continu te spelen. Beste is 30 tot nu toe. Klik om te vergroten... Echt he, geen idee waarom ik die spelletjes zo verslavend vind Tot 37-1-0 geraakt.
phate_13 Well-known member Vandaag om 11:38 #563 Sir.Killalot zei: Echt he, geen idee waarom ik die spelletjes zo verslavend vind Tot 37-1-0 geraakt. Klik om te vergroten... Ik was al blij met mijne 32-4-2
Sir.Killalot zei: Echt he, geen idee waarom ik die spelletjes zo verslavend vind Tot 37-1-0 geraakt. Klik om te vergroten... Ik was al blij met mijne 32-4-2
Baldarich Active member Vandaag om 12:24 #564 Hier nog zo een leuke: 7a0 — Sete a Zero Roll the dice, build your dream national team and win 7–0. 7a0.com.br Eigelijk de betere van die landenteams.
Hier nog zo een leuke: 7a0 — Sete a Zero Roll the dice, build your dream national team and win 7–0. 7a0.com.br Eigelijk de betere van die landenteams.
Koone Active member Vandaag om 12:37 #565 Ge hebt nog een 82-0 voor de NBA ook, voor de basketfans. Once you pop, you can't stop!
Archaos Well-known member Crowdfunder FE Vandaag om 13:05 #566 Baldarich zei: Hier nog zo een leuke: 7a0 — Sete a Zero Roll the dice, build your dream national team and win 7–0. 7a0.com.br Eigelijk de betere van die landenteams. Klik om te vergroten... Damn, dat wordt verslavend Wel nog niet voorbij de kwartfinale geraakt, na een keer of 3 te proberen... EDIT: toch eens kampioen gespeeld Net daarvoor in de 2e ronde nog onderuit met een team van o.a. Maradonna '86, Ronaldo 2002, Hagi 1994, Ballack, Neuer 2010, ... ongelooflijk. Maar nu dus kampioen gespeeld met o.a. Mbappé, Messi, Romario, Matthäus en Dino Zoff. Brazilië 1970 geklopt in de halve finale en dan met de penalty's (hoe kan het ook anders ) gewonnen van Holland 1998 in de finale Laatst bewerkt: 49 minuten geleden
Baldarich zei: Hier nog zo een leuke: 7a0 — Sete a Zero Roll the dice, build your dream national team and win 7–0. 7a0.com.br Eigelijk de betere van die landenteams. Klik om te vergroten... Damn, dat wordt verslavend Wel nog niet voorbij de kwartfinale geraakt, na een keer of 3 te proberen... EDIT: toch eens kampioen gespeeld Net daarvoor in de 2e ronde nog onderuit met een team van o.a. Maradonna '86, Ronaldo 2002, Hagi 1994, Ballack, Neuer 2010, ... ongelooflijk. Maar nu dus kampioen gespeeld met o.a. Mbappé, Messi, Romario, Matthäus en Dino Zoff. Brazilië 1970 geklopt in de halve finale en dan met de penalty's (hoe kan het ook anders ) gewonnen van Holland 1998 in de finale