The Road to the World Cup 2026

Geen Gibbs-White, Maguire of Mainoo is raar. Lewis Hall ook topper. Geen Palmer of Foden is te begrijpen imo.
Is dit reeds officieel?
Je gaat ze idd niet allemaal kunnen meenemen, maar toch zot wat voor namen je kan thuislaten... Foden snap ik idd ook nog, Palmer is dubbel (afhankelijk van de overige namen), maar Mainoo begrijp ik niet.

Ik vind overigens nergens een complete lijst, dus ben wel benieuwd wie er dan wel bij gaat zijn. Dit zijn volgens mij ook geruchten/inside info, dus valt nog af te wachten of dat allemaal wel klopt.

De officiële selectie komt pas morgen blijkbaar, maar Maguire heeft iig al bevestigd dat hij niet zal afreizen.

Als dit klopt is dit wel gewoon Russian Roulette van Tuchel imo.

Laatst bewerkt:
Je gaat ze idd niet allemaal kunnen meenemen, maar toch zot wat voor namen je kan thuislaten... Foden snap ik idd ook nog, Palmer is dubbel (afhankelijk van de overige namen), maar Mainoo begrijp ik niet.

Ik vind overigens nergens een complete lijst, dus ben wel benieuwd wie er dan wel bij gaat zijn. Dit zijn volgens mij ook geruchten/inside info, dus valt nog af te wachten of dat allemaal wel klopt.

De officiële selectie komt pas morgen blijkbaar, maar Maguire heeft iig al bevestigd dat hij niet zal afreizen.

Engelse media weer op zijn best. Typisch. Maguire inderdaad die het al bevestigd. Zal dus wel iets van aan zijn.
Maar lees ook vaak genoeg dat Mainoo bijvoorbeeld er wel bij zou zijn. De geruchtenmolen draait op volle toeren.

Anyways, morgen weten we het zeker hé.

Palmer heeft er echt wel een heel zwak seizoen opzitten, los van de ploeg, hijzelf was echt onherkenbaar na zen blessure. Maar toch, vreemd allemaal.

https://i.redd.it/taynx9u3lj2h1.png

Interessant. Nog meer benieuwd naar morgen nu.

Haha, zag die ook net passeren. Ik kan de selectie wel begrijpen.

Zo een Henderson is puur mee voor de sfeer denk ik, gaat niet veel spelen.
Maar niet vergeten, was captain van CL winning team en heeft er ook gewoon een goed seizoen opzitten bij Brentford.
Mooie mix van ervaring en jeugdig geweld.

Ik verschiet ervan dat Reece James op 26-jarige leeftijd nog maar 22 caps heeft.
Man heeft toch al pech gehad met blessures, o.a. WK '22 en EK '24 gemist. Dik verdiende selectie.

Edit: Livramento boven Trent is ook wel een zotte, hoewel die puur verdedigend wel beter is.

Laatst bewerkt:

Allé, het schijnt nu definitief te zijn. Geen Foden, Palmer, Maguire en Alexander-Arnold.

Palmer én Foden? :laugh:

Ik ben sowieso al dagen aan het afvragen wanneer die selectie komt, want ik ben zeer benieuwd. Blijkbaar morgen dus.

Edit:

Players left out of the World Cup squad for England:
❌ Phil Foden.
❌ Cole Palmer.
❌ Harry Maguire.
❌ Kobbie Mainoo.
❌ Lewis Hall.
❌ Adam Wharton.
❌ Luke Shaw.
❌ Fikayo Tomori.
❌ Morgan Gibbs-White.

Dit is toch voor te lachen hoop ik? :unsure: Foden, Palmer, Mainoo, ...

En voor een keer dat Luke Shaw een jaar fit is gebleven :laugh:

Mainoo is er wel bij he, niet?

Ten voordele van wie ook...

Madueke, Gordon, Spence, Henderson, ... Toch te gek voor woorden? Cole Palmer vorig tornooi altijd instant danger man voor Engeland.

Foden snap ik, dat vind ik echt al jaar en dag een strontvoetballer genre Sterling die recht wordt gehouden door de andere 10 spelers die samen een miljard waard zijn. Ook het typisch Engelse anti-clutch gen. Maar goed... Wel nog beter dan Madueke ffs.

Mainoo is de enige die dus niet bleek te kloppen uit dat lijstje, ja. Ander lijstje (Reddit) dat ik gisteren postte klopte dus nagenoeg behalve Lewis-Skelly <-> Djed Spence.

Maguire en Trent toch heel onbegrijpelijk voor mij. Je gaat me toch niet zeggen dat die andere 5 centrale verdedigers allemaal beter zijn dan hem? Ik geef toe dat ik ze allemaal niet even goed ken, maar dat kan toch niet? En dan praat ik nog niet over de fysieke surplus van Maguire bij spelhervatting, wat op het WK toch een belangrijk punt gaat worden in sommige matchen.

En Trent... Ik zou altijd de beste fitte versie van Reece James boven hem opstellen, maar de aanvallende wapens van Trent kan je toch niet negeren zeg. Straks moet je voorzetten gaan droppen om een goal te forceren, wie wil je dan juist hebben? Trent.

Henderson vind ik ook gewoon vreemd. Je spreekt over ervaring et cetera, maar dan laat je wel Maguire thuis?

Ik ga het nog eens zeggen, maar dit is gewoon Russian Roulette van Tuchel. Of hij wint het WK, of hij ligt buiten erna.

Mainoo is de enige die dus niet bleek te kloppen uit dat lijstje, ja. Ander lijstje (Reddit) dat ik gisteren postte klopte dus nagenoeg behalve Lewis-Skelly <-> Djed Spence.

Maguire en Trent toch heel onbegrijpelijk voor mij. Je gaat me toch niet zeggen dat die andere 5 centrale verdedigers allemaal beter zijn dan hem? Ik geef toe dat ik ze allemaal niet even goed ken, maar dat kan toch niet? En dan praat ik nog niet over de fysieke surplus van Maguire bij spelhervatting, wat op het WK toch een belangrijk punt gaat worden in sommige matchen.

En Trent... Ik zou altijd de beste fitte versie van Reece James boven hem opstellen, maar de aanvallende wapens van Trent kan je toch niet negeren zeg. Straks moet je voorzetten gaan droppen om een goal te forceren, wie wil je dan juist hebben? Trent.

Henderson vind ik ook gewoon vreemd. Je spreekt over ervaring et cetera, maar dan laat je wel Maguire thuis?

Ik ga het nog eens zeggen, maar dit is gewoon Russian Roulette van Tuchel. Of hij wint het WK, of hij ligt buiten erna.
Ik vind Tuchel een nutteloze coach tbh. Kut selecties en kut gebruik van de kern die hij daadwerkelijk op het blad zet. Bij Chelsea ook een hopeloze passage gemaakt.

Ook zo koppig, typische coach die 'zijn systeem' wilt spelen ipv spelen naar de sterktes van de kern.

Palmer heeft er echt wel een heel zwak seizoen opzitten, los van de ploeg, hijzelf was echt onherkenbaar na zen blessure. Maar toch, vreemd allemaal.
Niet zo erg, laat hem maar eens rusten en vooral bezinnen. Ik vind het niet erg.

Ik vind Tuchel een nutteloze coach tbh. Kut selecties en kut gebruik van de kern die hij daadwerkelijk op het blad zet. Bij Chelsea ook een hopeloze passage gemaakt.

Ook zo koppig, typische coach die 'zijn systeem' wilt spelen ipv spelen naar de sterktes van de kern.
German agent 😎

Terug
Bovenaan