Die spreekt ook zo van dat Matroesjka-EngelsLudo Vandewalle delivers... always...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die spreekt ook zo van dat Matroesjka-EngelsLudo Vandewalle delivers... always...

Inderdaad. En deze selectie is toch ook zeker beter dan die uit 2010 hoor. Daar had je op zich ook nog wel een stevige verdediging, maar verder had je eigenlijk enkel Kaka die er bovenuit stak als topspeler en die zijn prime was toen ook al gepasseerd.Bwa, ik zie het wat minder negatief.
Ik vind dat je toch een vrij stevige centrale as hebt met o.a. Alisson, Marquinhos, Gabriel, Casemiro, ...
Met Thiago hebben ze een spits die eindelijk misschien nog eens wat kan klaarmaken, want daar knelde vaak toch het schoentje de voorbije WK's. Al is hij uiteraard geen Ronaldo, Romario, ...
Ook net achter de spits zijn er aanvallend toch wel wat kwaliteiten, maar valt daar voor mij toch af te wachten hoe goed ze gaan samenspelen.
Het is uiteraard niet te vergelijken met de selectie uit '98 of 2002, maar ik heb er toch een beter gevoel bij dan in 2018 en 2022.
Het was niet mijn punt/ambitie om een 'exacte' voorspelling proberen te doen uiteraard.dus je haalt max 8 op 26. Archaos keeps on delivering ;-).

Tot Juni '27, maar die verlengt nog wel een jaar of 2. Beter gaan ze niet vindenJa, misschien aast Courtois nog op het record van de meeste caps bij de Rode Duivels
Heeft nog een contract voor 1 seizoen bij Real zeker? Misschien maakt hij van het WK gebruik om contacten te leggen in de MLS
Of hij gaat gewoon naar de zandbak, daar komt hij ook al eens graag.
Vraag is of hij dan nog zin heeft om naar de Rode Duivels te komen...
Ik acht de kans toch vrij groot dat hij stopt na dit WK bij de Duivels. We'll see...
Toont toch ook spijtig genoeg aan dat we in een alternatief universum van mijn favoriete Rode Duivels-speler OOIT nog steeds hadden kunnen genieten. We miss you Eden, we do.Als tussendoortje, een artikel uit Het Nieuwsblad (Plus) van 5 jaar geleden, met een voorpelling voor de spelerskern in 2026. Best wel hilarisch om nu terug te lezen:
Ik haal de opvallendste er even uit voor wie het niet kan lezen.
"Zijn er in 2026 zeker niet meer bij": o.a. Witsel, Mechele, Vanaken
"Zijn er misschien nog bij": o.a. Foket, Praet, Januzaj, Van Crombrugge, Hazard, maar ook Lukaku en Trossard
"Zijn er zeker nog bij": o.a. Mbamba, Delcroix, Cobbaut, El Hadj, Matazo en Dimata![]()
ik denk dat je nog zou verschieten wat ze daar allemaal toelaten - voor expats, in de expat-zones.En zijn Israelisch grietje, is die wel welkom in de zandbak? Voelt die hasr veilig genoeg daar?
Ik denk dat Courtois gewoon zijn carrière beëindigd bij Real zoals Kroos.Verlengen kan altijd (al maken topclubs soms rare sprongen/beslissingen)
Hij moet zelf ook nog willen natuurlijk. Heeft op club/individueel vlak eigenlijk alles gewonnen wat hij kon winnen.
Ik denk dat Courtois ook geen nee zal zeggen tegen nog wat poen scheppen ergens en terwijl sportief het wat kalmer aan doen.
Maar hij zit ook nog wel met zijn Spaanse kinderen natuurlijk...
Normaal kan Brazilië niks aanvangen met een Thiago. Maar met Ancelotti aan het roer zie ik wel kans op slagen.Bwa, ik zie het wat minder negatief.
Ik vind dat je toch een vrij stevige centrale as hebt met o.a. Alisson, Marquinhos, Gabriel, Casemiro, ...
Met Thiago hebben ze een spits die eindelijk misschien nog eens wat kan klaarmaken, want daar knelde vaak toch het schoentje de voorbije WK's. Al is hij uiteraard geen Ronaldo, Romario, ...
Ook net achter de spits zijn er aanvallend toch wel wat kwaliteiten, maar valt daar voor mij toch af te wachten hoe goed ze gaan samenspelen.
Het is uiteraard niet te vergelijken met de selectie uit '98 of 2002, maar ik heb er toch een beter gevoel bij dan in 2018 en 2022.
Goh Thiago als kapstok met inlopende mensen als Vini Jr en Raphina op de flanken. Ik zie dit wel lukken eigenlijk.Normaal kan Brazilië niks aanvangen met een Thiago. Maar met Ancelotti aan het roer zie ik wel kans op slagen.
Inderdaad. En deze selectie is toch ook zeker beter dan die uit 2010 hoor. Daar had je op zich ook nog wel een stevige verdediging, maar verder had je eigenlijk enkel Kaka die er bovenuit stak als topspeler en die zijn prime was toen ook al gepasseerd.
Ik denk wel dat Ancelotti hier echt iets mee kan doen in ieder geval. Ze zijn zeker niet de topfavoriet deze editie, maar misschien is dat wel juist eens voordelig voor Brazilië.
ongelofelijk, neymar ,modric, ronaldo en straks messi ookModric is er ook weer bij met Kroatië. Zijn 5e WK al... Zal weldra ook de 200 caps overschrijden.