The Road to the World Cup 2026

simulaties :rofl:

ja jong , wie had ooit gedacht dat we niet uit de groep van marokko canada en kroatie gingen geraken.... geen enkele "simulatie" toch die daar rekening mee hield?

sorry, maar met simulaties ben je niets. elke match moet gespeeld worden.

Sure, maar die match tegen de Amerikanen was echt wel zo'n match die je 9 op de 10 keer met 5-0 ofzo wint. De match tegen Japan was veel meer een dubbeltje op zijn kant.
Oké, dat klopt, maar was toen het geval niet. Een foutje in de verdediging en het kon prijs zijn.
Geen moeite met een tegenstander hebben is voor mij persoonlijk 2-0 voorstaan en op de helft van de tegenstander parkeren, wat dus redelijk uniek is voor onze Belgen in een 1/8F.

Na het uitlekken van de exorbitante transitprijzen van NY naar NJ Met Life Stadium ($150) ziet NJ zich genoodzaakt fans te waarschuwen om niet te voet te komen.

Don’t even think about walking, the New York New Jersey Host Committee said in a statement.

“For the safety of all World Cup attendees, pedestrian access is strictly prohibited on the roadways surrounding MetLife Stadium,” it said. “These are active, high-traffic corridors where walking creates serious risks for both pedestrians and motorists.”

mooie locatie wel voor een WK finale, zo'n toxisch moeras vol beton

GettyImages-465628273.jpg

Allé laat de hype maar beginnen, tot de ongetwijfeld grote teleurstelling in de 2de ronde :LOL:

Meer hoeft het inderdaad niet te zijn, gewoon iedereen meekrijgen met een deuntje in een stadion of op een gemeente/stadsplein in juni

Veel van die WK nummers voelen toch wat geforceerd of cringe.

Nuja, had ek int begin ook met La Patate en nu vind ek da wel best wel een geslaagd nummer dus we shall see

Als er 1 WK lied moet zijn dan is het toch wel Courtois, De Bruyne en co met "go West". Dit is gewoon de kans voor een remake van het enige echte WK lied van 94.

Allé, toch Neymar op het WK. Benieuwd wat bompa Ancelotti kan maken van deze troep spelers. In principe zeker heel wat kwaliteit, maar het zou evengoed een zootje van ego's kunnen worden.

Ik verwacht weinig van dit Brazilië. Het is niet alleen Ancelotti die bompa is, gemiddelde leeftijd van die spelersgroep is ook net geen 30.

Op papier misschien wel zwakste kern van Brazilië die ik in mijn leven heb zien aantreden op een WK.

Bwa, ik zie het wat minder negatief.

Ik vind dat je toch een vrij stevige centrale as hebt met o.a. Alisson, Marquinhos, Gabriel, Casemiro, ...
Met Thiago hebben ze een spits die eindelijk misschien nog eens wat kan klaarmaken, want daar knelde vaak toch het schoentje de voorbije WK's. Al is hij uiteraard geen Ronaldo, Romario, ...

Ook net achter de spits zijn er aanvallend toch wel wat kwaliteiten, maar valt daar voor mij toch af te wachten hoe goed ze gaan samenspelen.

Het is uiteraard niet te vergelijken met de selectie uit '98 of 2002, maar ik heb er toch een beter gevoel bij dan in 2018 en 2022.

Als tussendoortje, een artikel uit Het Nieuwsblad (Plus) van 5 jaar geleden, met een voorpelling voor de spelerskern in 2026. Best wel hilarisch om nu terug te lezen:

Ik haal de opvallendste er even uit voor wie het niet kan lezen.

"Zijn er in 2026 zeker niet meer bij": o.a. Witsel, Mechele, Vanaken :smurf:
"Zijn er misschien nog bij": o.a. Foket, Praet, Januzaj, Van Crombrugge, Hazard, maar ook Lukaku en Trossard :oink:
"Zijn er zeker nog bij": o.a. Mbamba, Delcroix, Cobbaut, El Hadj, Matazo en Dimata :laugh:

Als tussendoortje, een artikel uit Het Nieuwsblad (Plus) van 5 jaar geleden, met een voorpelling voor de spelerskern in 2026. Best wel hilarisch om nu terug te lezen:

Ik haal de opvallendste er even uit voor wie het niet kan lezen.

"Zijn er in 2026 zeker niet meer bij": o.a. Witsel, Mechele, Vanaken :smurf:
"Zijn er misschien nog bij": o.a. Foket, Praet, Januzaj, Van Crombrugge, Hazard, maar ook Lukaku en Trossard :oink:
"Zijn er zeker nog bij": o.a. Mbamba, Delcroix, Cobbaut, El Hadj, Matazo en Dimata :laugh:
Ludo Vandewalle delivers... always...

Terug
Bovenaan