The Road to the World Cup 2026

Waanzin toch. Ondanks twijfelachtige prestaties, is het toch ook niet zo ondenkbaar dat ze bv. tot de 1/8e finales geraken. Dan betaal je voor categorie 3 al zo'n 870 euro in totaal...

En eigenlijk is alles behalve categorie 1 gewoon een slechte plaats als je die tekening bekijkt :rofl:

Voor categorie 1 betaal je al zo'n 2350 euro voor die 5 matchen :help:

En dan uiteraard nog je vliegtuigtickets, je verblijf voor een paar weken, overpriced drank/eten in en rond de stadions, ...
En dan ook nog maar voor 1 persoon. Stel dat je dat als koppel doet, of met je zoon, ...

En toch weet ge dat heel veel mensen dat gewoon toch gaan betalen
Zeker.

Misschien ook mensen die 'toch ooit eens van plan waren om naar de VS te gaan' en dat dan nu maar ineens doen en combineren met 1 of meerdere wedstrijden.

Maar het kan toch bijna niet anders dan dat het er minder gaan zijn...
Temeer omdat we toch ook niet meer in de beste periode zitten. Als we de ploeg van 2018 nog hadden, dan zouden er nog wel meer mensen het er voor over hebben.

Er zullen wel cijfers verschijnen van het aantal Belgen in de VS, t.o.v. in Qatar, t.o.v. in Rusland, ...

En dat mindere aantal Belgen, of andere Europeanen, zal wel gecompenseerd worden met meer Latinos en Yankees.
Die kunnen het toch ook niet betalen? Amerikanen misschien, maar da's daar nu ook niet dé sport. Wie ga je zo zot vinden om een paar honderd euro te dokken voor matchen in een sport die je maar van ver boeit?

Afrikanen, Zuid-Amerikanen en ook Oceanië kunnen het niet betalen gok ik.

Qua beleving wss een heel slap wk als het zo blijft denk ik. Die matchen in Zuid-Afrika waren hels met hun vuvuzelas, maar op zijn minst was er sfeer.

Benieuwd naar wat het nu gaat zijn.

Je hebt best wel grote latino groepen binnen de US die wel een US-achtig loon krijgen waardoor die het misschien wel het overwegen waart vinden

Die kunnen het toch ook niet betalen? Amerikanen misschien, maar da's daar nu ook niet dé sport. Wie ga je zo zot vinden om een paar honderd euro te dokken voor matchen in een sport die je maar van ver boeit?

Afrikanen, Zuid-Amerikanen en ook Oceanië kunnen het niet betalen gok ik.

Qua beleving wss een heel slap wk als het zo blijft denk ik. Die matchen in Zuid-Afrika waren hels met hun vuvuzelas, maar op zijn minst was er sfeer.

Benieuwd naar wat het nu gaat zijn.
In al die landen heb je een laag net onder de top (de dokters, advocaten, zakenmannen etc) die meer verdienen dan hun Europese collaga's. ook heeft de USA veel immigranten uit die landen, ook in de betere inkomensklasse. Die stadions gaan vol zitten voor de meeste matchen en vanaf de 2e ronde (de echt onbetaalbare tickets) zeker.

Op globaal niveau liggen de lonen in europa laag, zeker de netto lonen, vooral van de hogere middenklasse tov USA, China etc etc

Ja dat bedoelde ik ook. Misschien weinig Europeanen, maar genoeg voetbalzotte Aziaten of zo die daar met plezier deel van willen gaan uitmaken.

Kans is wel groot dat die ticketprijzen tegen matchdag al serieus gekelderd zijn, natuurlijk is dat als Belg een te groot risico om naar daar te gaan zonder ticket.

Met die drank/reclame pauze's is er intern iets aan het knakken en begin ik te denken om het wk letterlijk niet meer te volgen...

De degou begint te groot te worden
Het WK in Qatar was een redelijk vreugdeloos artificieel gedrocht, het is indrukwekkend hoe de FIFA deze editie dezelfde kant weet op te sturen.

Eerlijk is eerlijk, dit is er wel gekomen omdat tijdens het WK voor clubs eerder dit jaar het zo warm was en er klachten waren.

Natuurlijk trekt de FIFA de lijn te ver door en gaat het standaard elke match pauzes inlassen zelfs als het weer compleet normaal is, zodat men er wat meer centjes uit kan puren.

Het WK in Qatar was een redelijk vreugdeloos artificieel gedrocht, het is indrukwekkend hoe de FIFA deze editie dezelfde kant weet op te sturen.
TRue, enkel de matchen van de belgen en de finale daar gezien.
Maar het dazn gebeuren en nu de reclamepauze's...
Ik merk dat voetbal me minder en minder interesseert
Gaan ze drankpauzes met reclameblokken doen in die 45 minuten? :unsure:
Jep...

Maak er dan ineens 4 quarters van en werk met een stopklok he seg.
Kan je er ineens, NFL gewijs, nog wat 30 seconden spots ertussen gooien als de klok stil ligt 😅

Terug
Bovenaan