The Road to the World Cup 2026

Damn, de matchen vd Belgen vallen inderdaad goed mee maar als ik zo naar de rest vh. Speelschema kijk zal het toch vaak maar 1 match per dag zijn.

Die tegen Nieuw-Zeeland ga ik toch skippen zulle :'). Zal sowieso een WK zijn waar ik weinig matchen van ga zien, als ik de rest van de speeluren zie ...

Net zoals we 2 jaar terug in Duitsland gezien hebben is het vooral die ronde net achter de groepsfase die er teveel aan is met die zoveel beste 3e die zich plaatsen. Vroeger was je 50% van de ploegen kwijt na de groepsfase, nu is het maar 1/3e meer. Met 3 op 9 kan je door zijn. Laat die ronde van 32 er van tussen en enkel de groepswinnaars en de beste 2e door en iedereen zal meteen van match 1 op zijn niveau moeten zijn.

Volgende keer kunnen ze misschien het format ophalen van de Champions League begin jaren 2000?

Een 2e groepsfase na de 1e groepsfase 😄

Ben precies een van de enige die eens graag kijkt naar die exotische ploegen op een WK.

Uiteraard enkel als het op een redelijk normaal uur is voor ons, maar ik kijk zonder twijfel weer zoveel mogelijk matchen.

Iedereen kijkt graag  eens naar exotische ploegen. Ook op een WK. Vorige WK's heb ik er ook van genoten. En als er om 17h of 21h een match is tussen exotische landen zal het hier waarschijnlijk ook wel opstaan, weliswaar meer als achtergrondlawaai.

Maar op het nakende toernooi ga je meer dan de helft van de wedstrijden exotische ploegen in actie zien. Ik weet niet of zo'n exotische matchen in de 3e/4e week nog altijd even aantrekkelijk gaan zijn. Maar goed, we zullen zien.

Ik denk dat het net aangenaam gaat zijn omdat je niet alle matchen gaat kunnen bekijken tenzij je heel uw dagritme omgooit.

Ik kijk ook uit naar het panini album

De stad Seattle houdt blijkbaar op 28 juni een prideoptocht en wou de match van 26 juni in hun stad omdopen tot pridematch. Donderdag na de loting was België tegen Nieuw Zeeland 1 van de opties. Uiteindelijk met de kalender van vrijdag is het Egypte-Iran geworden.

De loting was een begin van niet-sportieve lading aan het WK, ik denk dat we het laatste nog niet gezien hebben.

De stad Seattle houdt blijkbaar op 28 juni een prideoptocht en wou de match van 26 juni in hun stad omdopen tot pridematch. Donderdag na de loting was België tegen Nieuw Zeeland 1 van de opties. Uiteindelijk met de kalender van vrijdag is het Egypte-Iran geworden.

De loting was een begin van niet-sportieve lading aan het WK, ik denk dat we het laatste nog niet gezien hebben.
Easy fix toch, gewoon die match vervangen door de match België - Nieuw Zeeland, punten aftrek voor zowel Egypte als Iran omdat ze ambetant doen. LGBTQ+ gemeenschap in Seattle content, Nieuw Zeeland en Belgie gaan er niet om malen om dat te doen, Iran en Egypte moeten niet doen waar ze geen zin in hebben, Trump content omdat Iran daardoor mogelijks sneller naar huis is door het punten aftrek. Trump mag nog zeggen van mij dat hij het bedacht heeft van mij.

En toch gaan ze waarschijnlijk uitverkopen en dezelfde strategie blijven toepassen in de toekomst.

Van die boer voor mij geen eieren meer, dank u.

En toch gaan ze waarschijnlijk uitverkopen en dezelfde strategie blijven toepassen in de toekomst.

Van die boer voor mij geen eieren meer, dank u.
mss kan je een van de 10 zitplaatsen in cat 4 scoren

:rofl:

Eigenlijk zouden de mensen gewoon moeten stoppen met gaan, maarja.

Dat wist je op voorhand. FIFA + USA. Voor een (playoff) basketbalwedstrijd of NFLgame betaal je daar ook een mooi maandloon voor de slechtste zitjes. Eens een paar keer gekeken om een match van Lebron te gaan zien. Dat was waanzin als je deftig wou kunnne zien. :unsure:

Terug
Bovenaan