Général Zantas
Well-known member
Benieuwd hoeveel kijkers een match als Ecuador v Curaçao gaat trekken, of een Jordanië v Algerije.
Hopelijk veel van die strontmatchen in de nacht.
Hopelijk veel van die strontmatchen in de nacht.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is toch Taremi?aanvoerder van Iran speelt trouwens in de Belgische competitie bij Dender
Senegal toch ook nr. 19 op de FIFA ranking. Toegegeven, ik heb geen idee wie daar als vierde land nog kan bijkomen .Op Noorwegen na toch ook niet veel soeps?
Alireza Jahanbakhsh staat aangeduid als aanvoerder bij Iran. Was er laatste interland wel niet bij en dan was het Taremi.Dat is toch Taremi?
Iran ook 20steSenegal toch ook nr. 19 op de FIFA ranking. Toegegeven, ik heb geen idee wie daar als vierde land nog kan bijkomen .

Ik schat Iran eigenlijk hoger in eerlijk gezegd.Zeer gunstige loting toch zo te zien. Enkel Egypte zou een uitdager mogen zijn, anders hebben we niet veel te zoeken op de rest van het toernooi.
Wacht gaan er derdes ook door?![]()
2026 FIFA World Cup - Wikipedia
en.wikipedia.org
Dus (als we de groep winnen) spelen we tegen een derde van groep A/E/H/I/J en vervolgens waarschijnlijk tegen de Verenigde Staten en dan zijn het al kwartfinales.
104, 40 meer dan in Qatar. Echt gewoon hallucinantWacht gaan er derdes ook door?
Hoeveel matchen gaan er wel niet zijn dan? 't is nu al slappe kak in de poules, maar ik dacht/hoopte dat de helft er toch al uit ging liggen erna..
8/12 3des gaan door ja.Wacht gaan er derdes ook door?
Hoeveel matchen gaan er wel niet zijn dan? 't is nu al slappe kak in de poules, maar ik dacht/hoopte dat de helft er toch al uit ging liggen erna..
Njah, gelukkig is de helft ervan al 's nachts, dus die vallen al af, maar ik kan me niet voorstellen dat ik qua beleving niet halverwege ga afhaken als het zoveel matchen zijn104, 40 meer dan in Qatar. Echt gewoon hallucinant
Gelukkig is Tim Howard geen keeper meer bij USA![]()
2026 FIFA World Cup - Wikipedia
en.wikipedia.org
Dus (als we de groep winnen) spelen we tegen een derde van groep A/E/H/I/J en vervolgens waarschijnlijk tegen de Verenigde Staten en dan zijn het al kwartfinales.

Misschien onderschat ik ze... Ik heb over het algemeen een saai beeld van de Iraanse ploeg. In het verleden vaak een degelijk blok dat weinig weggaf, maar ook niet de scorende of frivool voetballende ploeg was.Ik schat Iran eigenlijk hoger in eerlijk gezegd.
Zoals de laatste keerZal gewoon same story as usual: makkelijke groepsmatchen en tegen de eerste half-deftige tegenstanderer kansloos uit.

Dat blijft toch 1 van de schoonste matchen die ik ooit heb gezien. Ik heb lang die match op mijn pc gehad. Zou eens moeten kijken of ik die nog hebGelukkig is Tim Howard geen keeper meer bij USA![]()
| R32 | Argentina - Uruguay |
| R32 | Belgium - Denmark |
| R32 | Brazil - Japan |
| R32 | Colombia - Croatia |
| R32 | Ecuador - Senegal |
| R32 | England - Norway |
| R32 | France - Egypt |
| R32 | Germany - Australia |
| R32 | Italy - Algeria |
| R32 | Mexico - Ukraine |
| R32 | Netherlands - Morocco |
| R32 | Portugal - Panama |
| R32 | S. Korea - Switzerland |
| R32 | Spain - Austria |
| R32 | Turkey - Iran |
| R32 | USA - Canada |
| R16 | Argentina - Iran |
| R16 | Brazil - Senegal |
| R16 | Croatia - Spain |
| R16 | Germany - France |
| R16 | Italy - Portugal |
| R16 | Mexico - England |
| R16 | Switzerland - Netherlands |
| R16 | USA - Belgium |
| QF | Argentina - Portugal |
| QF | Brazil - England |
| QF | France - Netherlands |
| QF | Spain - Belgium |
| SF | England - Argentina |
| SF | France - Spain |
| Kleine F. | France - England |
| Grote F. | Spain - Argentina |
Hoe heb je de 3de plaatsen bepaald? En voor zover ik kan zien staat Denemarken toch voor Zuid-Korea in de Fifa ranglijst en worden zij dus 2de ipv 3de en moeten dus toch niet tegen ons spelenIn theorie, als je de FIFA Ranglijst mag gebruiken om de landen te rangschikken hoe ze zouden eindigen, zou je met de volgende wedstrijden in de knockouts zitten. Toch wel enkele héél leuke wedstrijden:
R32 Argentina - Uruguay R32 Belgium - Denmark R32 Brazil - Japan R32 Colombia - Croatia R32 Ecuador - Senegal R32 England - Norway R32 France - Egypt R32 Germany - Australia R32 Italy - Algeria R32 Mexico - Ukraine R32 Netherlands - Morocco R32 Portugal - Panama R32 S. Korea - Switzerland R32 Spain - Austria R32 Turkey - Iran R32 USA - Canada R16 Argentina - Iran R16 Brazil - Senegal R16 Croatia - Spain R16 Germany - France R16 Italy - Portugal R16 Mexico - England R16 Switzerland - Netherlands R16 USA - Belgium QF Argentina - Portugal QF Brazil - England QF France - Netherlands QF Spain - Belgium SF England - Argentina SF France - Spain Kleine F. France - England Grote F. Spain - Argentina