The Road to the World Cup 2026

Blijkbaar was Jon Dahl Tomasson daar tot eergisteren bondscoach, wist ik niet.

Tomasson + Zweden, dat doet me spontaan terugdenken aan die memorabele 2-2 tussen Denemarken en Zweden op het EK 2004. :love:
Aaaaah, memories. De Italianen konden er wel niet mee lachen.
En terecht want wat een afschuwelijke schande was dat :sick:

Blijkbaar was Jon Dahl Tomasson daar tot eergisteren bondscoach, wist ik niet.

Tomasson + Zweden, dat doet me spontaan terugdenken aan die memorabele 2-2 tussen Denemarken en Zweden op het EK 2004. :love:
Aaaaah, memories. De Italianen konden er wel niet mee lachen.
ZWE-DEN/SWE-DEN & DEN-MARK blijft toch ook gewoon geniaal.

Nigeria vs DR Congo is gratis te volgen via FIFA+ op https://www.plus.fifa.com/en/player...atalogId=166c83f5-cd60-4ec4-8501-c649c51b16e5

Sadiki in de basis bij Congo, Fredrick van Dender in de basis bij Nigeria. Veel bekende namen bij Congo op de bank.

Winnaar van dit duel gaat naar de intercontinentale playoffs in Mexico volgend jaar in Maart samen met Bolivië, Nieuw Caledonië, Irak of de VAE, en 2 landen uit de Concacaf regio. De twee winnaars daarvan gaan alsnog naar het WK.

Noorwegen 24/24 in hun groep, door onder andere 3-0 thuis en 1-4 in en tegen Italie te winnen.

Die evenaren ons doelpuntensaldo van tegen Kazakhstan, maar dan tegen Italië :laugh:

Italië deze week nog aan het klagen dat ze barrages moeten spelen, 7-1 tegen Noorwegen over 2 matchen zegt voldoende. Zou wel grappig zijn als ze weer het WK missen.

De dagen van Gattuso zijn geteld zeker? Of zouden de Italianen het aandurven om zo naar de Play-offs te trekken?

Toch nog een paar mooie rechtstreekse duels vandaag en morgen die bepalen over groepswinst/play-offs

Groep A: Duitsland - Slowakije (zou wat zijn als Duitsland naar de play-offs moet)
Groep B: Wales - Noord-Macedonië
Groep C: Schotland - Denemarken
Groep H: Oostenrijk - Bosnië en Herzegovina

Terug
Bovenaan