The Quarry

Horror PC PS5 PS4 XBOX The Quarry

Is er een gratis PS5 upgrade voor de PS4 versie. Want lol 15 euro verschil tussen beide is wel wat duur. 55 voor PS4 vs 70 voor PS5 (afgerond)
Dat is voor het mooier doosje :)

Persoonlijk haal ik geen PS4 games meer in huis en wacht ik wel op 2dehands , en ja das gewoon omdat ik een PS5 heb dus moeten de doosjes ook van PS5 zijn :tongue:
 
Heeft niks met account te maken, want zelf al heb je de game geclaimed, je kan hem niet meer downloaden. Het is echt letterlijk, een console kopen waar het nog op installed staat. Welke account dat er verder op de console staat maakt niet uit. Je kan meerdere accounts toe voegen aan een console en iedereen kan elke geïnstalleerd spel spelen.

Klopt nochtans wat @kriskap zegt. Want een geïnstalleerd game kan door anderen alleen gespeeld worden als die console de Primary console is van de PSN user die eigenaar is van het game. Dus het is niet voldoende dat de game geïnstalleerd staat. Als jij je PS4 met PT wil verkopen aan iemand die PT wil spelen, zal die console jouw Primary moeten blijven, wat ook betekent dat jouw account moet blijven bestaan op die console en je dus zelf geen andere PS4 als Primary kan hebben. Niet bepaald interessant als je je PSN account wil blijven gebruiken.
 
Klopt nochtans wat @kriskap zegt. Want een geïnstalleerd game kan door anderen alleen gespeeld worden als die console de Primary console is van de PSN user die eigenaar is van het game. Dus het is niet voldoende dat de game geïnstalleerd staat. Als jij je PS4 met PT wil verkopen aan iemand die PT wil spelen, zal die console jouw Primary moeten blijven, wat ook betekent dat jouw account moet blijven bestaan op die console en je dus zelf geen andere PS4 als Primary kan hebben. Niet bepaald interessant als je je PSN account wil blijven gebruiken.
Ah ja op die manier, dat zou wel kunnen inderdaad.
 
Ik ben absoluut geen horror fan, verre van zelfs, en ik ga de game ook niet spelen maar ben wel de 2e livestream van Eurogamer aant kijken waarin ze t spelen. Wel nog tof eigenlijk en qua horror valt het nog wel mee (voorlopig).
 
Ik ben absoluut geen horror fan, verre van zelfs, en ik ga de game ook niet spelen maar ben wel de 2e livestream van Eurogamer aant kijken waarin ze t spelen. Wel nog tof eigenlijk en qua horror valt het nog wel mee (voorlopig).
Ik ben ook totaal niet voor horror te vinden, maar hier is eigenlijk weinig horror aan. Oké, de sfeer is bijzonder goed en je bent wel benieuwd naar het hoe en wat, de spanning is er, maar van die goedkope jump scares moet je niet verwachten.
 
Iemand de co op al gedaan?

Hoe werkt deze als je met 3 zou spelen?

Elk een paar personages zoals in die korte games van hun of werkt het anders?
 
Zou iemand dit eens kunnen testen voor ik het koop? :)

Als het gewoon keuzes maken is zonder elk ze personage zou ik wel beginnen twijfelen.
 
Heb het uitgespeeld met 2 en dan krijg je in het begin van het spel personages toegewezen waarmee je het volledige spel doorloopt.
Geen idee hoe dat met 3 personages is.
 
Uitgespeeld, voor mij is 1 keer uitspelen ook genoeg.

Wel een leuke game, enkel laatste episode een keer verschoten :)
 
Nog mensen zo teleurgesteld nu aan chapter 6 bezig en nog werkelijk niets gebeurt. Het verhaal is ook zo vaag en de dialogen zijn zo cringe...

Gaat het beter worden? Men maat en ik twijfelen om te stoppen.

Zijn die originele makers weg misschien van Until Dawn maar echt serieus achteruit gegaan hun games.
 
Nog mensen zo teleurgesteld nu aan chapter 6 bezig en nog werkelijk niets gebeurt. Het verhaal is ook zo vaag en de dialogen zijn zo cringe...

Gaat het beter worden? Men maat en ik twijfelen om te stoppen.

Zijn die originele makers weg misschien van Until Dawn maar echt serieus achteruit gegaan hun games.
Hoorde eigenlijk vooral goeie commentaar op de game. Niet dat het een 9/10 masterpiece was, maar wel dat een solid leuke game was op niveau van Until Dawn. Heb em zelf nog niet gespeeld, dus is puur gebaseerd op wat ik er van hoorde en zag.
 
Amai toch wel grote teleurstelling voor mij vergeleken met Until dawn. Hopelijk komt het dan nu op gang. Ook jammer dat je online niet elk zen personages kan kiezen. Er is 1 hoofdhost en die doet alles. Ook wel belachelijk dat het couch co op wel kan dan..
 
De multiplayer slaagt zeker dik tegen.
Des te meer na de uitstekende multiplayer van de dark pictures anthalogy serie.

Ik en mijn maat hadden deze gekocht omdat we dachten dat de multi hetzelfde ging zijn.
Slaagt dat tegen dat hij heel het spel heeft mogen kijken naar mij hoe ik speel...

Nog degoutanter het feit dat keuzes in de multiplayer NIET random zijn.
Als beide spelers andere keuzes maken dan is het gewoon player 1 die wint, volgende keer player 2, dan terug player 1, terug player 2, enz...

Het verhaal is ook niet zo super.
Acteerprestaties zijn over het algemeen wel te pruimen maar sommige karakters zijn zo hatelijk dat je gewoon hoopt dat ze doodgaan.

Ook helemaal niks scary aan. Psychologische horror ook zeker niet.

Al bij al een teleurstelling, zeker na de uitstekende dark picture games!
 
De multiplayer slaagt zeker dik tegen.
Des te meer na de uitstekende multiplayer van de dark pictures anthalogy serie.

Ik en mijn maat hadden deze gekocht omdat we dachten dat de multi hetzelfde ging zijn.
Slaagt dat tegen dat hij heel het spel heeft mogen kijken naar mij hoe ik speel...

Nog degoutanter het feit dat keuzes in de multiplayer NIET random zijn.
Als beide spelers andere keuzes maken dan is het gewoon player 1 die wint, volgende keer player 2, dan terug player 1, terug player 2, enz...

Het verhaal is ook niet zo super.
Acteerprestaties zijn over het algemeen wel te pruimen maar sommige karakters zijn zo hatelijk dat je gewoon hoopt dat ze doodgaan.

Ook helemaal niks scary aan. Psychologische horror ook zeker niet.

Al bij al een teleurstelling, zeker na de uitstekende dark picture games!
Uitgespeeld?

Na dit te lezen nog minder zin om uit te spelen.

Idd echt teleurstelling na Until Dawn enz
 
Uitgespeeld?

Na dit te lezen nog minder zin om uit te spelen.

Idd echt teleurstelling na Until Dawn enz
Uitgespeeld, yep.
Was op mn ééntje nog een 2de keer begonnen maar na een uurtje spelen beu.
Probleem is dat dit spel veel te traag op gang komt.
Er zitten in de latere levels wel enkele goede momenten, maar het is echt een karwei om u door de vroege (saaie) levels te slepen.

Ik begrijp ook niet waarom deze zo'n goede reviews krijgt en als horror of the year word omschreven.

Het is zeker wel één play trough waard om daarna door te verkopen en nooit meer naar om te kijken.
 
Oef dacht echt dat ik weer alleen was die er niets aan vond. Snap het ook niet. Until was 10x zo goed. Hopelijk begint het nu te beteren. ZIt aan chapter 7
 
Single player is wel te pruimen, vond ik best vermakelijk.
Inderdaad een schande dat ze zoiets van de multiplayer gemaakt hebben.

Bij The Dark Pictures ben je alle 2 tegelijkertijd bezig, je weet niet wat de ander doet. Zat echt goed in elkaar.
 
Zit nu aan het stuk waar je die oudere vrouw tegen komt van Insidious. Zal het nu beter worden?

Speel het met 2 vrienden. Dit is toch wel veruit de slechtste verhaal vertelling dat ze al gedaan hebben. Zelf nooit spannend.
 
Terug
Bovenaan