The Quarry

Horror PC PS5 PS4 XBOX The Quarry

D

Deleted member 14

Guest
quarry.png


release: 10 juni 2022
genre: adventure, horror
dev: Supermassive

Van de makers van Until Dawn en The Dark Pictures.

When the sun goes down on the last night of summer camp, nine teenage counselors are plunged into an unpredictable night of horror. The only thing worse than the blood-drenched locals and creatures hunting them are the unimaginable choices you must make to help them survive.

Will you dare to check what's behind that trap door? Will you investigate the screams echoing from within the forest? Will you save your friends or desperately run for your life? Every choice, big or small, shapes your story and determines who lives to tell the tale.

Place your faith in up to 7 friends in online play, where invited players watch along and vote on key decisions, creating a story shaped by the whole group! Or, play together in a party horror couch co-op experience where each player picks a counselor and controls their actions.

 
Intressant, ga ik zeker volgen. Leuke cast ook.
Hopelijk even sterk als Until Dawn want The Dark Pictures trio was toch een stuk minder.
 
Pre order geplaatst, ziet er nog fun uit.
Until dawn was ook niet slecht.

De Medan serie (hoewel nog geen enkele gespeeld, buiten de demo's ervan) spreekt me niet zo aan.
 
Was voor mij wat onder de radar gegaan, maar nu dat ik het weet kijk ik er wel naar uit, vond Until Dawn zeer tof.
 
Until dawn was heel goed, man of medan serie heb ik nog niet gespeeld.. Deze toch in de gaten houden.
De Man of Medan-serie is van wisselende kwaliteit, maar ik vond ze toch allemaal genietbaar. Ik ben fan van het genre, dus The Quarry zal hier zeker gekocht worden.
 
Ik kwam deze op Twitch tegen daarjuist. Ziet er wel iets tof uit. Meer lekker achteruit int zeteltje ipv een serie.

Edit: net besteld voor de PS5
 
Intro gekeken op youtube. Deze ziet er wel beetje scary uit. :) toch mss overwegen om deze te spelen 🫣🫣
 
“Je pakket komt een dag later dan beloofd, vanwege een vertraging bij de bezorgdienst.”

Een dag later of kinderarbeid, tis het 1 oft ander zeker 🙈
 
Digitaal gekocht, vanavond misschien eens aan beginnen als de vrouw akkoord is, anders is het nog een beetje sackboy 😁
 
Ben aan twijfelen om hem te halen. Is dit meer een interactieve film? (zoals Heavy Rain?). Bewust niets opgezocht omdat ik geen spoilers wil lezen :)
 
Ben aan twijfelen om hem te halen. Is dit meer een interactieve film? (zoals Heavy Rain?). Bewust niets opgezocht omdat ik geen spoilers wil lezen :)
Je kan dat wel zo vergelijken ja. Afhankelijk van de keuzes die je maakt, gaan er personages al dan niet dood en dergelijke.
 
  • Leuk
Waarderingen: beek
Ben aan twijfelen om hem te halen. Is dit meer een interactieve film? (zoals Heavy Rain?). Bewust niets opgezocht omdat ik geen spoilers wil lezen :)
Until down nooit gespeel? Zelfde makers, zelfde principe. Heel liniair een pad volgen, keuzes maken die invloed hebben op het verhaal. “Iedereen” kan blijven leven, en iedereen kan dood afhankelijk je keuzes.
 
Until down nooit gespeel? Zelfde makers, zelfde principe. Heel liniair een pad volgen, keuzes maken die invloed hebben op het verhaal. “Iedereen” kan blijven leven, en iedereen kan dood afhankelijk je keuzes.
Nee die heb ik niet gespeeld. Denk wel dat ik The Quarry ga halen, heb wel zin in even iets anders :)

Edit: Gekocht :D
 
Laatst bewerkt:
Hier ook gekocht. Heb de intro gekeken van hollow op youtube. Eerste 40 mins. En da was al spannend genoeg :) hehe.
 
Terug
Bovenaan