The Quarry

Horror PC PS5 PS4 XBOX The Quarry

Mee eens.
Ik heb al wat gezien op gebied van horror maar het meest enge was toch de P.T. demo by far, en dit door de sfeer alleen.
Toen scheet ik 50 tinten bruin en durfde ik amper ne meter vooruit in die gang.
Ja, die vond ik dan weer zalig :biglaugh: Volgens mij heb ik die nog op mijn playstation.
 
7 hoofdstukken ver en nog geen enkele keer verschoten. Valt op dat vlak wat tegen. Allez in mijn geval heb ik veel geluk :p
 
7 hoofdstukken ver en nog geen enkele keer verschoten. Valt op dat vlak wat tegen. Allez in mijn geval heb ik veel geluk :p
Idd. Ook niet zo heel spannend/horror maar het speelt wel lekker weg.
Ik heb ook precies de indruk dat gfx en facials later in de game beter en beter worden.
In het begin maar average maar later best indrukwekkend.
 
Heb PT ook op Playstation nog. Je Playstation 4 met PT op is normaal gezien nog wat waard daardoor.
Je kan dat alleen maar spelen op jouw account toch? , dan maakt het niet uit als je de koper hem koopt want hij kan het toch niet spelen.
 
Je kan dat alleen maar spelen op jouw account toch? , dan maakt het niet uit als je de koper hem koopt want hij kan het toch niet spelen.
Heeft niks met account te maken, want zelf al heb je de game geclaimed, je kan hem niet meer downloaden. Het is echt letterlijk, een console kopen waar het nog op installed staat. Welke account dat er verder op de console staat maakt niet uit. Je kan meerdere accounts toe voegen aan een console en iedereen kan elke geïnstalleerd spel spelen.
 
Ik zit er een 2tal uurtjes in. Ik ben wel geboeid tot nu toe. Is wel een game zoals vele van deze soort. Waar je best wel aandachtig bent en goed oplet.

Spel is wel super donker. Blijkbaar scheelt er iets dat deze game ook niet de HDR settings van je console gebruikt. Ik heb bij de in game settings die onderste slider helemaal naar rechts gezet. Lijkt beter nu, al heb ik geen super donkere settings meer gehad.
 
Ik denk dat er toch een foutje zit in Powerpyx zijn Keep Everyone’s Alive guide (oa Emma)
 
Uitgespeeld in 9u40 en 4 hebben het niet gehaald 😁
Was best nog goed en hoewel dit soort games draait om replay waarde is dit helaas niks voor mij.
Ik heb genoeg aan 1 playthrough.
Check de verkoop sectie.
 
Laatst bewerkt:
Ik zit er een 4,5u in,

Ik begin net aan hoofdstuk 6 (met Jakob denk ik dat hij noemt?) en nog niemand dood. Althans van mijn “crew” net een meisje zien vluchten en lag dood int zwembad 🤔
 
Ik zit er een 4,5u in,

Ik begin net aan hoofdstuk 6 (met Jakob denk ik dat hij noemt?) en nog niemand dood. Althans van mijn “crew” net een meisje zien vluchten en lag dood int zwembad 🤔
Vlak hierna had ik het vlaggen voor mijn eerste death
 
Ik zit er een 2tal uurtjes in. Ik ben wel geboeid tot nu toe. Is wel een game zoals vele van deze soort. Waar je best wel aandachtig bent en goed oplet.

Spel is wel super donker. Blijkbaar scheelt er iets dat deze game ook niet de HDR settings van je console gebruikt. Ik heb bij de in game settings die onderste slider helemaal naar rechts gezet. Lijkt beter nu, al heb ik geen super donkere settings meer gehad.
yeah daar scheelt toch iets mee, ik heb 's nachts zonder licht in de kamer en ik vond het ook super donker ik ga dat ook proberen de volgende keer.
 
Uitgespeeld in 9u40 en 4 hebben het niet gehaald 😁
Was best nog goed en hoewel dit soort games draait om replay waarde is dit helaas niks voor mij.
Ik heb genoeg aan 1 playthrough.
Check de verkoop sectie.
Ik heb dat ook Until dawn ook maar 1 keer uitgespeeld.
 
Forumkonijn heeft The Quarry bijgewerkt met een nieuwe update:

Review:


Lees meer over deze update...
 
Is er een gratis PS5 upgrade voor de PS4 versie. Want lol 15 euro verschil tussen beide is wel wat duur. 55 voor PS4 vs 70 voor PS5 (afgerond)
 
Terug
Bovenaan