Film The Matrix Resurrections

Wat vind je ervan?


  • Totaal aantal stemmers
    56
Is deze te doen zonder de voorgaande te bekijken of toch nodig om bij 1 te beginnen?
De 1e is imo echt een must-see voor iedereen, en top sci-fi klassieker. Als die echt goed bevalt kan je eventueel de rest van de trilogie bekijken, maar de 4e film is pure stront.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Is deze te doen zonder de voorgaande te bekijken of toch nodig om bij 1 te beginnen?
Ge hebt echt niks aan deze film zonder de vorige 3 te zien. Ze grijpen veel terug ernaar

Nu bon, veel mensen vinden ook niks aan de film ook al hebt ge de vorige 3 wel gezien :tongue:.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Die cover van Wake Up met vrouwelijke zanger begon te spelen en ik ben gewoon luidop beginnen lachen. Wat een tenenkrullende wokeness is me dat :rofl:
 
fan van de eerste drie (zeker de eerste) heb ze nog liggen op DVD weet nog destijds zo content en nu ... ontgoocheld / teleurgesteld is echt niet overdreven in deel 4 sommige actiescenes waren ok andere zo lame damn Marketing people hebben het verkloot 😠
 
Kleine schande dat je de vorige nog niet gezien hebt maar ja, ik zou toch de vorige bekijken :p
Je kan dat doen maar dan ga je er niks van begrijpen.
De eerste 3 zijn veel beter dan de 4de dus als je nog geen matrix film gezien hebt dan ja zeker die eens zien
De 1e is imo echt een must-see voor iedereen, en top sci-fi klassieker. Als die echt goed bevalt kan je eventueel de rest van de trilogie bekijken, maar de 4e film is pure stront.
Ge hebt echt niks aan deze film zonder de vorige 3 te zien. Ze grijpen veel terug ernaar

Nu bon, veel mensen vinden ook niks aan de film ook al hebt ge de vorige 3 wel gezien :tongue:.
Thanks.
Vandaag nr. 1 opgezet maar na 1 uur en 5 minuten afgehaakt. Sorry het is echt mijn genre niet. Blij dat ik niet geweest ben voor de 4e. 😜
 
Deel 1 blijf ik zalig vinden, en 2/3 hebben een hoop mindere kanten maar kan ik ook nog zeker kijken.

Maar dees, what the hell... Ik weet niet wat voor positiefs ik kan zeggen helaas.
 
De eerste was een vrij goeie film. De tweede heb ik afgezet toen na +- 30 minuten het meest spectaculaire dat tot dan toe gebeurd was een 5 minuten lange scene raveparty was.
 
Terug
Bovenaan