The Masked Singer

The Masked Singer

Jens ook een verademing tov Nielske.

Ik kan me best inbeelden dat figuren als Niels haters en lovers hebben. Maar wat ik niet begrijp is hoe mensen Jens een vooruitgang kunnen vinden. Sympathieke mens, maar toch totaal geen presentator? Die moet altijd zoveel moeite doen om Nederlands te spreken precies :unsure:

Ik kan me best inbeelden dat figuren als Niels haters en lovers hebben. Maar wat ik niet begrijp is hoe mensen Jens een vooruitgang kunnen vinden. Sympathieke mens, maar toch totaal geen presentator? Die moet altijd zoveel moeite doen om Nederlands te spreken precies :unsure:
Ik vind dat zelfs gewoon een achteruitgang ten opzichte van Niels, eerlijk gezegd.

Is grappig, Itt De Stadsbader, voor mij is dat een vooruitgang. En heeft toch een geweldige flair, waardoor ik dat echt geen slechte presentator vind.

Opnieuw valt het zo hard op dat Champignon doormoest. Ze geven Raaf een nummer waar je als topzangeres eigenlijk niks mee kan, en Champignon geven ze een nummer dat iedereen al eens even vals heeft meegekweeld.
En ze wisten dat 't nodig was, want geen jury deze week om dat zielige figuurtje nog een week langer mee te slepen ipv het uit zijn lijden te verlossen. De jury doet er ook zo opvallend aan mee dat het hoogst irritant wordt.
Ik hoop dat daar gene sympathieke mens in zit want mijn afkeer voor dat figuurke zal er keihard op afstralen.

Opnieuw valt het zo hard op dat Champignon doormoest. Ze geven Raaf een nummer waar je als topzangeres eigenlijk niks mee kan, en Champignon geven ze een nummer dat iedereen al eens even vals heeft meegekweeld.
En ze wisten dat 't nodig was, want geen jury deze week om dat zielige figuurtje nog een week langer mee te slepen ipv het uit zijn lijden te verlossen. De jury doet er ook zo opvallend aan mee dat het hoogst irritant wordt.
Ik hoop dat daar gene sympathieke mens in zit want mijn afkeer voor dat figuurke zal er keihard op afstralen.
Des te grappiger zou het zijn als daar een Tom Van Grieken, Theo Francken of Abou Jah Jah in zou zitten. Ik kom niet meer bij van het lachen dan.

It's The Masked Singer Bingo time!

[X] "Das dus allemaal live hé!"
[X] "Amai warm in dat pak"
[X] Backup Singer die een lied verkloten
[X] Jens die nog altijd geen autocue kan aflezen
[X] Autotune op 150%
[X] Dwaze mopjes van Andy Peelman
[X] Jens die ongemakkelijk staat mee te dansen tijdens het laatste optreden
[X] Karen die denkt dat ze Sherlock Holmes is
[X] Andy Peelman die geen flauw idee heeft en er niks van snapt

BINGO!!

Karen Damen maakt het giswerk totaal overbodig, ik snap echt niet dat ze die wéér in die jury steken. Die verbrodt gewoon het basis opzet van dat spelletje.

Toch wel veel onbekendere namen dit seizoen. Ik verwacht dat het de komende weken nog zal toenemen.

It's The Masked Singer Bingo time!

[X] "Das dus allemaal live hé!"
[X] "Amai warm in dat pak"
[X] Backup Singer die een lied verkloten
[X] Jens die nog altijd geen autocue kan aflezen
[X] Autotune op 150%
[X] Dwaze mopjes van Andy Peelman
[X] Jens die ongemakkelijk staat mee te dansen tijdens het laatste optreden
[X] Karen die denkt dat ze Sherlock Holmes is
[X] Andy Peelman die geen flauw idee heeft en er niks van snapt

BINGO!!
Jens zegt "Jajajajajaaa"

Wat 'n toeval zeg, op't einde van het vtm nieuws een klein reportageke over Coely.
tbh denk ik dat het grote publiek nog zoiets zal hebben van: wie is dat?

Vandaag ook aangekondigd als nieuw jurylid van The Voice Kids. Ze was dacht ik ook een van de artiesten die optrad tijdens de slotweek van die Yezz-campagne van DPG Media. Ik denk dat Coely bij het jongere publiek (dat toch redelijk bepalend is voor de kijkcijfers) wel bekender is dan wij mss denken.

Ben ik de enige die het raar vindt dat de naam van Johannes Genard zo vaak valt ? Ik had van die naam echt nog nooit gehoord. Ja, School Is Cool ken ik wel van naam, en misschien zelfs een nummer of 2 van ten tijde van Humo's Rock Rally. Maar dat is toch totaal geen muziek die te horen is in DPG Media (Q-Music, VTM, ...). Dus vraag me dan af hoe goed die jury hem dan kent, dat ze zowaar zijn stem menen te herkennen ?

Soms vraag ik me eigenlijk gewoon af of ze niet ook gewoon een kandidatenlijstje krijgen met een hoop bekende en minder bekende namen op waarvan ze dan bvb weten dat bvb 5 namen daarvan ook onder de pakken zitten. Of onderschat ik nu hoe in dat BV-wereldje echt wel iedereen iedereen kent ?

Ben ik de enige die het raar vindt dat de naam van Johannes Genard zo vaak valt ? Ik had van die naam echt nog nooit gehoord. Ja, School Is Cool ken ik wel van naam, en misschien zelfs een nummer of 2 van ten tijde van Humo's Rock Rally. Maar dat is toch totaal geen muziek die te horen is in DPG Media (Q-Music, VTM, ...). Dus vraag me dan af hoe goed die jury hem dan kent, dat ze zowaar zijn stem menen te herkennen ?

Soms vraag ik me eigenlijk gewoon af of ze niet ook gewoon een kandidatenlijstje krijgen met een hoop bekende en minder bekende namen op waarvan ze dan bvb weten dat bvb 5 namen daarvan ook onder de pakken zitten. Of onderschat ik nu hoe in dat BV-wereldje echt wel iedereen iedereen kent ?

Heeft enkele seizoenen geleden ook al meegedaan aan Liefde Voor Muziek, toch ook een van de kijkcijferkanonnen van VTM waarvan de nummers vervolgens ook vaak op Joe en Q-Music te horen zijn. Zijn versie van Honeybee van Belle Perez bijvoorbeeld was destijds wel een vrij grote hit dacht ik.

Het beste moment van héél dat programma is voor mij wanneer Jens daar wat staat te "swingen" op het allerlaatste liedje. 't Is ook altijd zo een variant op hetzelfde gebaar, wat met zijn heup draaien en met zijn armen alsof hij aan 't skien is. Geweldig :lol:

Wie is er de stylist van Jens Dendoncker? Barney de dinosaurus?

1681498387290.png

Allez laten we hopen dat vandaag onze Champignon eruit vliegt.

Het feit dat ik sowieso al een degout heb van champignons in 't algemeen helpt er alleszins niet bij. :unsure:

Terug
Bovenaan