The Masked Singer

The Masked Singer

Met de luide sound mixing, een makkelijkere Backstreet Boys tune en grotere focus op Konijn moeten we Champignon gelukkig niet te veel horen.

Moest ik Sonck zijn, en ik zou vergeleken worden met het lichaam in dat repetitie filmpje van Champi, ik reed direct naar ginder om mijn gedacht te geven.

Het is eigenlijk spannender om te raden met welke onnozele hersenkronkel de jury er Champignon probeert door te sluizen dan om de zangers zelf te raden.

Dar ze daar zelfs nog spanning in steken.
Zeg volgende keer gewoon: "wegens contractuele verplichtingen gaat champi door"

Op zich volg ik nog hun redenering. Ze hebben zichzelf in een hoek geduwd door zo hard te wijzen op het feit dat ze weten wie Tovenaar en Foxy Lady zijn, je kan moeilijk nog 3 afleveringen lang steeds dezelfde namen gokken, de spanning is er nu ook wel af. Hadden ze met deze uitleg niet voor Champignon gekozen, zou het ook raar zijn geweest.

Hoop eigenlijk wel dat ze een fout hebben gemaakt en dat er iemand totaal anders in die pakjes zit. Maar voor mij mag Foxy Lady eruit.

Sandra Kim die direct met Loic op de proppen kwam :coolbrows:

Mja, met dat achter de schermen filmpje kan Loïc als Raaf definitief geschrapt worden. No way dat die zo Vlaams kan klappen.
Alsof ze dat niet kunnen bewerken?

Raaf zei wel dat hij nog nooit een duet gezongen heeft, dus dat doet mij wel twijfelen. Maar dan kan Coely ook niet...

Loic zong meerdere duetten, oa eentje met Laura Tesoro (Strangers), dus dan is "nooit" een bijzonder rekbaar begrip.

Duidelijk dat de merchandising van Champi nog wat moet opbrengen ;)
Sinds Karen Damen permanent in de jury zit is voor mij de lol er definitief af :sarcastic:
Al moet ik zeggen dat het duet met Sandra Kim geweldig was, wat een stem heeft die toch en vooral waarom horen we daar niet meer van?
Ik vind ook wel dat Danira dat ferm gedaan heeft, ik vond haar groeien in de wedstrijd.

Naar mijn gevoel doen ze nu toch gewoon eindelijk wat het doel v het programma is? Ze zoeken namelijk niet de beste zanger/zangeres, maar naar degene die onder het masker zit. Degene waarvan ze dus weten wie het is, zou er dus logischerwijs uit moeten en degene die nog een mysterie blijven, gaan er uit. De volgende die zou moeten gaan, zou voor mij dus tovenaar moeten zijn.

Ze doen het er ook voor he.
Bvb bij Hippo: "ja, da's internationaal, want hij verstaat ons niet" -> noemen 20 mensen die perfekt Nederlandstalig zijn.
Of bij Raaf: "ja, 't is zeker een vrouw" -> Loïc Nottet

Terug
Bovenaan