The Masked Singer

The Masked Singer

Ben bijna zeker dat Kosmos Siska Schoeters is. Toveraar is Aaron Blommaert. Rest nog geen idee 😅

Kan wel niet begrijpen dat ze Minotaurus boven Foxy Lady verkiezen en Hippo, boven Vlinder.
Ik beweer ook niet dat Hippo en Minotaurus slecht zijn,verre van maar qua zang vind ik ze toch minder dan hun duel tegenstander.
Vind Vlinder overduidelijk één van de betere deelnemers.
Had die zelfs finaleplaats toegekend.

Kosmos:
Siska heeft die ooit bij TMF gezeten? Of is dat link naar De Soete die daar wel heeft gewerkt als ik me niet vergis.
Kind met hem "The Mother Force."
Evi Hansen schrijf ik toch ook niet af.

Ann Lemmens en Katja Retsin kunnen ook maar die kans is denk ik veel kleiner.

Champignon: daarbij denk ik aan Jeroen Perceval.
Tip D'Ardennen linkt me aan hem.

Minotaurus is volgens mij niet Agnew,weet niet of die zo hoog kan zingen.
Zijn stem klinkt veel zwaarder dan die van de Griekse Os.
Is wel iemand die link heeft met zwaardere muziek,Rammstein gehoord tijdens eerste filmpje,bij zijn opkomst nu Metallica.
Helmut Lotti spookt door mijn hoofd,maar denk dat die toch ook nog beter kan zingen.
Link met die zwaardere nummers,hij kan dat toch ook wel smaken dacht ik.
En zijn Iron Maiden cover bij Willy was ook geslaagd.

Leeuw :geen idee
Tovenaar : eerste gedacht Duncan Laurence.
Foxy Lady : geen idee
Raaf : geen idee
Soaperstar : uiterlijk doet me zoals velen denken aan Eline DeMunck.

Foxy Lady is Elisabet Haesevoets van “De Mol” in 2019. Ze kan zingen, en als je naar de tips van gisteren kijkt, wijst alles naar haar…

en als je naar de tips van gisteren kijkt, wijst alles naar haar…
Dat is net een van de redenen om die dan te schrappen. Als tips je duidelijk naar 1 iemand sturen, moet je er geen rekening mee houden. De ontmaskering van alle overige ontmaskeringen toont dat.

Dat is net een van de redenen om die dan te schrappen. Als tips je duidelijk naar 1 iemand sturen, moet je er geen rekening mee houden. De ontmaskering van alle overige ontmaskeringen toont dat.
Niemand op TV verdenkt haar momenteel. Denk toch dat ze het is.

En die filmkes worden opgenomen als de uitzendingen bezig zijn en die spelen in op de veronderstellingen van de kijkers dat ze lezen op fora, hln, facebook,…

Hippo: Man of vrouw?? Met de tips zou ik denken aan Nina Derwael, maar de stem tijdens het zingen :S
Kosmos: Evy Gruyaert
Vlinder: Pommelien Thijs
Minotaurus: Die stem, Alex Agnew
Foxy Lady: Linda Mertens (zou het kunnen??)
Tovenaar: Jaap Reesma of Duncan Laurance

Kolonel mops: Dat de speurders daar Ben Weyts snap ik toch niet, daar hoorde je echt duidelijk Marc Coucke in. In tegenstelling tot Herman Verbruggen vorige week, die was totaal onherkenbaar.
2de ronde:
Foxy Lady: Denk ik nu toch ook wel aan Danira.
Minotaurus: Ik blijf bij Alex Agnew
Tovenaar: Ik denk nog steeds aan Duncan Laurance (aan Jaarp Reesma twijfel ik iets meer met dit liedje), Peter Van de Veire??
Vorige uitzending waren er die aan Mika dachten, zou raar zijn als hij het zou zijn en een nummer van zichzelf zingt.
Kosmos: Heel wat tips wijzen naar Evi Hanssen, maar qua stem dacht ik Evi Hanssen al te horen bij Mummy.
Hippo: Ik zou het niet weten, maar Jan Paternoster vind ik wel een goed gedacht.

Vlinder: Daar hoorde ik echt Anouk Matton niet in, maar kende eerlijk gezegd die haar stem ook niet echt.

Zohra kon toch ook nog? Blijft voor mij toch de enige échte leading zangeres van 2 Fab.

Zohra zong toch zelf niet ?

Ik heb Maksim Stojanac te boek staan als Tovenaar. In zijn filmpje stond "Gunnar" nogal vrij prominent op de achtergrond. Maksim had, ipv Jonathan Medart, aan dancing with the stars moeten deelnemen met als danspartner Björk Gunnarsdottir.

Net enkele op youtube gehoord:
- Kosmos: Siska Schoeters
- Foxy Lady: Danira
- Minotaurus: Stan van Samang zou ik gokken maar ik dacht dat die beter kon zingen gezien zijn CV op dat vlak.

Terug
Bovenaan