Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, en we weten al wie vlinder is. maar goed, dat is dus wat ik bedoelde metLoredana deed vorig jaar al mee![]()
dus al die obvious tips, mensen, vergeet het.
Zohra kon toch ook nog? Blijft voor mij toch de enige échte leading zangeres van 2 Fab.Loredana deed vorig jaar al mee![]()
Dat is net een van de redenen om die dan te schrappen. Als tips je duidelijk naar 1 iemand sturen, moet je er geen rekening mee houden. De ontmaskering van alle overige ontmaskeringen toont dat.en als je naar de tips van gisteren kijkt, wijst alles naar haar…
Niemand op TV verdenkt haar momenteel. Denk toch dat ze het is.Dat is net een van de redenen om die dan te schrappen. Als tips je duidelijk naar 1 iemand sturen, moet je er geen rekening mee houden. De ontmaskering van alle overige ontmaskeringen toont dat.
Nog nergens heb ik de naam Elisabet als Foxy Lady gezien.En die filmkes worden opgenomen als de uitzendingen bezig zijn en die spelen in op de veronderstellingen van de kijkers dat ze lezen op fora, hln, facebook,…

Dan zou ik eerder denken aan "Annelotte De Brandt"Foxy Lady is Elisabet Haesevoets van “De Mol” in 2019. Ze kan zingen, en als je naar de tips van gisteren kijkt, wijst alles naar haar…
2de ronde:Hippo: Man of vrouw?? Met de tips zou ik denken aan Nina Derwael, maar de stem tijdens het zingen
Kosmos: Evy Gruyaert
Vlinder: Pommelien Thijs
Minotaurus: Die stem, Alex Agnew
Foxy Lady: Linda Mertens (zou het kunnen??)
Tovenaar: Jaap Reesma of Duncan Laurance
Kolonel mops: Dat de speurders daar Ben Weyts snap ik toch niet, daar hoorde je echt duidelijk Marc Coucke in. In tegenstelling tot Herman Verbruggen vorige week, die was totaal onherkenbaar.
Zijt gij de enige echte Andy Peelman?De datum bij Hippo was 06/09/1988 en volgens Wiki is Vincent Banić op die datum geboren maar dat ligt er misschien te hard op.
Ik kijk achteraf en ik had net plaats reactie geklikt toen het op het scherm kwam.Zijt gij de enige echte Andy Peelman?

Zohra kon toch ook nog? Blijft voor mij toch de enige échte leading zangeres van 2 Fab.