Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kosmos eerder

Zou minotaurus niet Jasper Steverlinck zijn?

De juiste naam is de naam die gij in gedachten had en die ge ook op een ander forum zag staan?Neen.
Juiste naam wel al in de Facebook comments zien staan.

De juiste naam is de naam die gij in gedachten had en die ge ook op een ander forum zag staan?![]()
en die zag ik Idd ook al op een ander forum, en tussen de reacties op Facebook. 
Maar hoe weet ge 100% dat die juist is?De juiste naam is de juiste naamen die zag ik Idd ook al op een ander forum, en tussen de reacties op Facebook.
![]()
Hippo= Ian Thomas?Hippo = Rik Verheye
Herkende in het optreden vandaag heel hard z'n stem er in en ook qua tips al enkele zaken die in zijn richting kunnen wijzen:
Haartrimmer vorige keer: hij speelde in Ella de rol van kapper. Daarbij was er ook een opmerking ivm zorgen dat bepaalde plaatsen best glad moeten zijn = verwijzing naar z'n rol van gigolo Jay Vleugels?
Vandaag theateraffiche van "Adam & Eva": hij speelde mee in een theatervoorstelling genaamd "Adams Appel"
Maar hoe weet ge 100% dat die juist is?

Tis een man of wa.Omdat ik iemand ken die met de man samen moet werken, en daarom dus wel moest ingelicht worden aangaande zijn agenda.

Loredana deed vorig jaar al meeamai, wel verschoten dat vlinder er uit ligt.
ze waren met die tips wel serieus richting 2 fabiola aan't sturen (Lift U Up als podium-muziek, foto van Leopold 3 met Patje Krimson en Olivier Adams, ...)
dus al die obvious tips, mensen, vergeet het.