The Masked Singer

The Masked Singer

Hippo = Rik Verheye

Herkende in het optreden vandaag heel hard z'n stem er in en ook qua tips al enkele zaken die in zijn richting kunnen wijzen:

Haartrimmer vorige keer: hij speelde in Ella de rol van kapper. Daarbij was er ook een opmerking ivm zorgen dat bepaalde plaatsen best glad moeten zijn = verwijzing naar z'n rol van gigolo Jay Vleugels?

Vandaag theateraffiche van "Adam & Eva": hij speelde mee in een theatervoorstelling genaamd "Adams Appel"

Hippo = Rik Verheye

Herkende in het optreden vandaag heel hard z'n stem er in en ook qua tips al enkele zaken die in zijn richting kunnen wijzen:

Haartrimmer vorige keer: hij speelde in Ella de rol van kapper. Daarbij was er ook een opmerking ivm zorgen dat bepaalde plaatsen best glad moeten zijn = verwijzing naar z'n rol van gigolo Jay Vleugels?

Vandaag theateraffiche van "Adam & Eva": hij speelde mee in een theatervoorstelling genaamd "Adams Appel"
Hippo= Ian Thomas?

amai, wel verschoten dat vlinder er uit ligt.

ze waren met die tips wel serieus richting 2 fabiola aan't sturen (Lift U Up als podium-muziek, foto van Leopold 3 met Patje Krimson en Olivier Adams, ...)

dus al die obvious tips, mensen, vergeet het.

amai, wel verschoten dat vlinder er uit ligt.

ze waren met die tips wel serieus richting 2 fabiola aan't sturen (Lift U Up als podium-muziek, foto van Leopold 3 met Patje Krimson en Olivier Adams, ...)

dus al die obvious tips, mensen, vergeet het.
Loredana deed vorig jaar al mee:unsure:

Foxy Lady : Danira
Kosmos : Siska Schoeters
Tovenaar : Aaron Blommaert
Minotaurus : Jan Van Looveren

Raaf : Coely
Mummie : Evi Hanssen
Leeuw : Maksim Stojanac
Soaperster : Laura Tesoro

Enkel op Champignon en Hippo kan ik geen naam plakken. Ik zag vandaag wel een datum bij Hippo maar die lijkt me veel te duidelijk om een tip te zijn. Ik zag wel een 4 op een rij waarbij de stukken geel en groen zijn en daar werd op ingezoomd. Geel-groen kunnen wijzen naar de kleuren van de favoriete voetbalclub of naar Brazilië. Ofwel is de persoon die in Hippo zit kleurenblind want meestal is 4 op een rij geel-rood

Terug
Bovenaan