Bijna gegarandeerd Peelman.Hopelijk gene Peelman.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijna gegarandeerd Peelman.Hopelijk gene Peelman.
neeNielske
neePeelman
en neeJens Dendoncker

Nog liever Andy Peelman dan.Misschien is Nora Gharib als ex-deelnemer ook wel een mogelijkheid? Al twijfel ik ook wel dat ze zo'n show kan dragen.
Doe maar Nathalie Meskens of zo, of Jonas Van Geel... maar please geen Kurt Rogiers of Ingeborg of zo hénee
nee
en nee
Ik zou zelf ook niet weten wie wel van de VTM![]()
Julie Van Den Steen is natuurlijk ook nog optie, die werd toch ook naar VTM gehaald met het oog er een groot schermgezicht van te maken. Geniale marketing toch wel achter dat programma he op het vlak van "hypen". Zitten we hier met z'n allen al te gokken van wie het gaat presenteren.Doe maar Nathalie Meskens of zo, of Jonas Van Geel... maar please geen Kurt Rogiers of Ingeborg of zo hé

Ik hoop het zo hard!Denk dat HLN het mis heeft want @Bugsy wist zeker dat Dendoncker het niet ging worden.
Zo was dat vorige keer toch, elke keer wat extra zodat je ziet welke kostuums er gaan deelnemen.Leuke aankondiging maar is het effect niet uitgewerkt na enkele dagen? Daarna is het nog maanden wachten tot de afleveringen, het is niet dat er mensen nu gaan speculeren wie er gaat deelnemen. Of is het mss de bedoeling om elke week een framboos of een kikker over het scherm te laten dwarrelen dat HLN er 5 artikels uit kan halen?
Ik vrees dat hij daar vooral serieus onder invloed zat van medicatie en/of antidepressiva.allez, dat kan toch niet meer
die man zat daar al dik tegen zijn goesting in de jury, en nu moet hij heel de boel presenteren?
Die had toen serieuze mentale problemen hé, hij zit intussen terug veel beter in zijn vel. Ik vind hem nog wel een goede en logische keuze eigenlijk. Kan zijn humor wel smaken.allez, dat kan toch niet meer
die man zat daar al dik tegen zijn goesting in de jury, en nu moet hij heel de boel presenteren?