The Masked Singer

The Masked Singer

Die Babs en Aaron (die de randpresentatie van TOTZ deden) lijken me ook wel gezichten die VTM meer en meer zal willen lanceren als schermgezicht, maar op dit moment mss nog niet matuur en ervaren genoeg om zo'n groot programma te dragen.

Ik zou eerder gokken op Kurt Rogiers. Die is momenteel namelijk een tijdje verdwenen uit Familie (bestaat wel in het verhaal maar tijdelijk niet op het scherm). Als reden hiervoor gaf men een paar maanden geleden aan dat men hem zijn tijd volop in dat pottenbakprogramma met Pascal Naessens wou laten steken, maar het zou natuurlijk ook kunnen dat hij het extra druk zou krijgen door de Masked Singer ;)

Doe maar Nathalie Meskens of zo, of Jonas Van Geel... maar please geen Kurt Rogiers of Ingeborg of zo hé
Julie Van Den Steen is natuurlijk ook nog optie, die werd toch ook naar VTM gehaald met het oog er een groot schermgezicht van te maken. Geniale marketing toch wel achter dat programma he op het vlak van "hypen". Zitten we hier met z'n allen al te gokken van wie het gaat presenteren. :unsure:

allez, dat kan toch niet meer :lol:
die man zat daar al dik tegen zijn goesting in de jury, en nu moet hij heel de boel presenteren?

Leuke aankondiging maar is het effect niet uitgewerkt na enkele dagen? Daarna is het nog maanden wachten tot de afleveringen, het is niet dat er mensen nu gaan speculeren wie er gaat deelnemen. Of is het mss de bedoeling om elke week een framboos of een kikker over het scherm te laten dwarrelen dat HLN er 5 artikels uit kan halen?

Leuke aankondiging maar is het effect niet uitgewerkt na enkele dagen? Daarna is het nog maanden wachten tot de afleveringen, het is niet dat er mensen nu gaan speculeren wie er gaat deelnemen. Of is het mss de bedoeling om elke week een framboos of een kikker over het scherm te laten dwarrelen dat HLN er 5 artikels uit kan halen?
Zo was dat vorige keer toch, elke keer wat extra zodat je ziet welke kostuums er gaan deelnemen.

allez, dat kan toch niet meer :laugh:
die man zat daar al dik tegen zijn goesting in de jury, en nu moet hij heel de boel presenteren?
Ik vrees dat hij daar vooral serieus onder invloed zat van medicatie en/of antidepressiva.
Zijn blik op oneindig was echt niet normaal...

allez, dat kan toch niet meer :laugh:
Die had toen serieuze mentale problemen hé, hij zit intussen terug veel beter in zijn vel. Ik vind hem nog wel een goede en logische keuze eigenlijk. Kan zijn humor wel smaken.

Terug
Bovenaan