The Masked Singer

The Masked Singer

Ik kijk sowieso weinig tv,alleen darts,F1 en MotoGP eigenlijk.
Maar ik vind dit concept wel leuk.
Van de kandidaten kende ik eigenlijk weinig,ik volg het hele media gebeuren niet zo.
Ik ken dus bvb Frances Lefebure,Tine Oltmans,Olivia Tavernier,Camille D'Hondt ,Pommelien Thijs,Iante Tavernier en sommige andere namen niet.

Ik neem dit op en kijk een dag later ofzo.
Ben bij telenet,tijdens later kijken kan ik reclame niet doorspoelen,als ik heb mijn opname bekijk is dit (nog) wel mogelijk.

Vind CR ook niet zo slecht als niet professioneel zanger,eerste performance was wel slecht maar ik vind dat die wel gegroeid is.
Had wel lichte voorkeur voor ridder als winnares,maar Miss Poes verdient het ook wel.

Ik zou graag regi,alex carlier of ann lemmens eens horen zingen in zo'n pak.

Seizoen 3 zal er wel komen, maar ben benieuwd wanneer dat zal zijn. Eerste seizoen was immers najaar 2020. Tweede seizoen een kleine anderhalf jaar later.
Dus hopelijk nu niet opnieuw wachten tot najaar 2023.

Tijdens de uitzending willen ze ons toch laten denken dat het live is (met het publiek dat meestemt met de app):
Rousseau zei:
Rousseau denkt er het zijne van. “Men wil altijd dat politici tussen de mensen staan. Ik ben een gewone gast van 29 die ook eens iets anders wil doen, naast mijn job. "The Masked Singer" is opgenomen in een periode dat het rustiger was voor mij, op zondagen, dus dat ging. Stel dat ze mij vandaag zouden vragen, voor opnames volgende week: dat zou niet gaan, niet met mijn agenda, en ook niet met de context", geeft hij toe.

Geen discussie meer mogelijk!

Als dit niet bewijst dat ze daar allemaal playbacken, dan weet ik het ook nie meer. Zo veel valse stukken:

Ik had op Twitter ook al gelezen dat Camille Dhont live blijkbaar ook wel behoorlijk tegenvalt. Je moet je er toch inderdaad wel vragen bij stellen hoe er nu echt eens bij geen enkel optreden iemand vocaal serieus uit de bocht gaat, ondanks de spanning van het live zijn en de ongemakken van de pakken.
Ik heb toch ook mijn twijfels over hoe live dit wel echt, temeer hoe Niels het tot vervelens toe inwrijft dat het dus live is.

Ik had op Twitter ook al gelezen dat Camille Dhont live blijkbaar ook wel behoorlijk tegenvalt. Je moet je er toch inderdaad wel vragen bij stellen hoe er nu echt eens bij geen enkel optreden iemand vocaal serieus uit de bocht gaat, ondanks de spanning van het live zijn en de ongemakken van de pakken.
Ik heb toch ook mijn twijfels over hoe live dit wel echt, temeer hoe Niels het tot vervelens toe inwrijft dat het dus live is.
Absoluut! Zoals hierboven geschreven is die livestream van de 24 uur live-uitzendingen, een goede referentie…
Ze moeten daar allemaal komen zingen, met een andere band, zonder autotune, zonder voorbereiding, … en dan zie je echt wel het verschil tussen de echte en de minder professionele zangstemmen.
Die Camille was dus gewoon heel erg vals…

Tijdens de uitzending willen ze ons toch laten denken dat het live is (met het publiek dat meestemt met de app):

Geen discussie meer mogelijk!

Dat publiek zit daar ook echt en stemt ook echt he. Men heeft nooit gedaan alsof de kijkers thuis een invloed hadden op wie doorgaat.

Absoluut! Zoals hierboven geschreven is die livestream van de 24 uur live-uitzendingen, een goede referentie…
Ze moeten daar allemaal komen zingen, met een andere band, zonder autotune, zonder voorbereiding, … en dan zie je echt wel het verschil tussen de echte en de minder professionele zangstemmen.
Die Camille was dus gewoon heel erg vals…

Tijdens de Radio 2 zomerhit of iets anders deze zomer heb ik ze ook live bezig gehoord, en ik vond het ook alles behalve toonvast.

Tijdens de Radio 2 zomerhit of iets anders deze zomer heb ik ze ook live bezig gehoord, en ik vond het ook alles behalve toonvast.
Volgens mij worden alle stemmen gewoon bijgewerkt of zelfs nagesynchroniseerd…
Nu ja, synchroniseren…. Lip sync moet het al niet zijn…😊

VTM heeft zonet deze teaser gepost op FB met als tekst "Hey speurder..."
Vanavond vlak voor het nieuws dus mss bekendmaking datum nieuw seizoen?

308116685_8438619829496267_5807041684410562255_n.jpg

Vorig seizoen was wel in de zomer van 2021 opgenomen. Lijkt me dus zo dat het nieuw seizoen nu ook wel eens in de zomer zou zijn opgenomen? En mss gaan ze het nu versneld uitzenden om de 'slechte' kijkcijfers van hun andere entertainment wat te pimpen?

Vorig seizoen was wel in de zomer van 2021 opgenomen. Lijkt me dus zo dat het nieuw seizoen nu ook wel eens in de zomer zou zijn opgenomen? En mss gaan ze het nu versneld uitzenden om de 'slechte' kijkcijfers van hun andere entertainment wat te pimpen?

Dit jaar lijkt me vrij onwaarschijnlijk aangezien de vorige seizoenen volgens mij toch wel tien weken ofzo duurden, en dat zou dan al gaan overlappen met het WK Voetbal en ik zie hen dat echt niet tegenover het WK gaan programmeren.
Volgende week start trouwens ook The Voice al dus die twee gaan ze niet gelijktijdig laten lopen.
Zal dus gewoon een korte teaser zijn met als boodschap het wsl voor januari zal zijn...

Terug
Bovenaan