The Masked Singer

The Masked Singer

Dat zegt toch niemand?
Zij is duidelijk de betere van deze "wedstrijd" en bracht de mooiste zang. Is zij beter dan Loredana? Nee daarom is zij niet perse overall een betere zangeres. Maar we kunnen toch ook niet ontkennen dat Camille echt wel heel goed kan zingen, en dat is iets wat ik al langer wist.

Wel verrassend die stem en toonvastheid.
Een jaar geleden zong ze live een eigen nummer op de live stream van 24uur live en het was verschrikkelijk, maar dan ook verschrikkelijk vals.
Kattegejank toen… dat was al een tip….

Dat werkt toch bij Telenet ook niet meer? Of toch niet volledig. Je moet sowieso x-aantal minuten reclame bekijken om de rest te kunnen doorspoelen.
Dat is nog niet bij iedereen uitgerold. Denk dat enkel een minderheid momenteel dat verplicht reclameblok heeft.

Ik kan bv wel nog steeds op pauze zetten en later beginnen kijken/doorspoelen.

* Hoe belachelijk was die Instagram foto van De Robots nu eigenlijk niet ? Verschillende keren zitten ze daar in de finale te zeggen dat wij kijkers beslist hebben dat ze terug moeten komen. Dan vraag ik me af of VTM zo zeker was van die 50k likes (zou eens moeten vergelijken met andere Instagram foto's) of dat ze eigenlijk al van plan waren genoeg likes te kopen (blijkbaar kan dat :p) zodat ze zeker waren dat ze überhaupt aan 50k zouden geraken. Als je de kijker dan toch in de waan wil laten dat het allemaal live is, moet je op andere momenten dan weer niet helemaal duidelijk zitten maken dat het vorige zomer al opgenomen is.
Dat is zo opgenomen dat ze makkelijk met wat knip en plak werk de robots uit de uitzending hadden kunnen knippen.

Dat is nog niet bij iedereen uitgerold. Denk dat enkel een minderheid momenteel dat verplicht reclameblok heeft.

Ik kan bv wel nog steeds op pauze zetten en later beginnen kijken/doorspoelen.

Dat is volgens mij bij iedereen al wel uitgerold maar velen hebben het gewoon verkeerd begrepen: de bestaande reclameblokken (zoals uitgezonden op tv en dus ook in de opname zitten) kunnen nog altijd doorgespoeld worden. Het verschil tov vroeger is dat als ge een opname afspeelt, er voor die opname begint te spelen nog een reclameblok van 1 minuut getoond wordt dat niet doorgespoeld kan worden.

Dat is volgens mij bij iedereen al wel uitgerold maar velen hebben het gewoon verkeerd begrepen: de bestaande reclameblokken (zoals uitgezonden op tv en dus ook in de opname zitten) kunnen nog altijd doorgespoeld worden. Het verschil tov vroeger is dat als ge een opname afspeelt, er voor die opname begint te spelen nog een reclameblok van 1 minuut getoond wordt dat niet doorgespoeld kan worden.
Ik denk niet dat dat al uitgerold is want anders had ik ons ma al lang aan de telefoon gehad met “ik kan de reclam nie doorspoelen!”. :unsure:

Ik denk niet dat dat al uitgerold is want anders had ik ons ma al lang aan de telefoon gehad met “ik kan de reclam nie doorspoelen!”. :unsure:

Toch wel hoor, sinds september al:

Hier werkt die 'feature' al half. Als we op de Digicorder zelf kijken, dan is het gewoon zoals vroeger, dus met de uitgezonden reclames die we gemakkelijk kunnen doorspoelen. Echter als we via Yelo naar die opname kijken (en dan bvb naar TV casten) dan heb ik recent gemerkt dat ik daar de reclames niet kon doorspoelen.

Hopelijk volgend jaar een andere jury en ik veronderstel sowieso een andere presentator want Niels gaat naar één. Hij begint ergerlijk te worden door te veel op tv te zijn.

Dan zullen ze Koen Wauters terug onder het stof halen. Die gaat presenteren en tegelijkertijd met ieder masker een duet zingen want heeft het concept niet begrepen. :sarcastic:

Hopelijk volgend jaar een andere jury en ik veronderstel sowieso een andere presentator want Niels gaat naar één. Hij begint ergerlijk te worden door te veel op tv te zijn.
Hij is al terug bij de vrt, zowel radio als televisie.
Maar het ene sluit het andere niet uit he, kijk naar Peter Van de Veire die ook programma's bij Vier (Play4) presenteert en ook Kobe Ilsen heeft dat gedaan.
Al twijfel ik er wel aan dat Niels nog een nieuw seizoen van The Masked Singer zal gaan presenteren.

Misschien iets voor het opkomend talent bij vtm, Aaron Blommaert?

Mensen die via de Telenet streaming app tv kijken (TV flow) kunnen bij VTM helemaal niks doorspoelen.

Volgend jaar ga ik ook niet meer kijken denk ik. Na 2 afleveringen weet je letterlijk alle kandidaten, de jury is zo achterlijk/vervelend en het programma duurt gewoon veel te lang. Misschien gewoon eens de dag erna op YouTube de optredens snel bekijken.

Het is toch al lang duidelijk wie volgend jaar The Masked Singer zal presenteren.

Dries Mertens, ahja.

Terug
Bovenaan