D
Deleted member 14
Guest
Ahnee he, zie spoilerGloria Monserez Schorpioen. 99% zeker.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahnee he, zie spoilerGloria Monserez Schorpioen. 99% zeker.
Denkt ge nu echt dat ze het op die manier gaan verraden via Insta volgers?Ahnee he, zie spoiler
Ze hebben 3 kandidaten verraden na 2 afleveringen met hun behind the maskDenkt ge nu echt dat ze het op die manier gaan verraden via Insta volgers?
Alle tips (vandaag) wijzen in elk geval naar Gloria.

Gloria Monserez Schorpioen. 99% zeker.
Ze hebben precies wel gelijk wat miss poes betreft, die bovenbenen/heupen zagen er toch wel veel steviger uit dan Camille Dhont. Die is toch een stukje magerder.
mss toch Olga Leyers(?), of waarom niet Billie Leyers, die kan ook ferm zingen en volgens mij de enige van de Leyers zusjes die ook effectief een zangcarriere heeft/had? is trouwens ook coach in the Voice dacht ik
Die's ook niet schitterend live zeAls je die Good for 4 versie van Schorpioen/Klaasje hoort, dan besef je pas hoe getalenteerd Olivia Rodrigo is. Het is niet eens slecht gezongen, maar 't verschil is niveau is toch aanzienlijk.
Olga leyers is een smalle, magerder dan Camille.Ze hebben precies wel gelijk wat miss poes betreft, die bovenbenen/heupen zagen er toch wel veel steviger uit dan Camille Dhont. Die is toch een stukje magerder.
mss toch Olga Leyers(?), of waarom niet Billie Leyers, die kan ook ferm zingen en volgens mij de enige van de Leyers zusjes die ook effectief een zangcarriere heeft/had? is trouwens ook coach in the Voice dacht ik
100% foutGloria Monserez Schorpioen. 99% zeker.

Ale, alweer iemand die ik juist had.
Ik begin spijt te krijgen dat ik dit jaar niet meegedaan heb aan dat spelletje op de site van vtm om te raden wie er in de pakken zit.

. Trouwens, er doen daar zeker ook insiders aan mee. De eerste dag had daar ene Tom (die ook nog altijd eerste staat) direct Wickmayer juist met het maximum van de punten, wat dus wil zeggen dat hij het al wist van voor er iets getoond werd
.Best dat de jury daar niet aan dacht of het zou William Boeva geweest zijn.Ik vraag mij af of ze in dat filmpje voor Miss Poes bewust voor de dwergplaneet Pluto gekozen hebben, of dat ze dat gewoon iets random gekozen hebben
Ik dacht ook dat daar niks mee te winnen was, was vorig seizoen ook niet.Je kan daar toch niets mee winnen ?
Ik heb ze daar ook al allemaal juist, behalve de eerste (want toen deed ik nog niet mee - niet dat ik het zou geweten hebben). En ook telkens een 'lock' van in het begin van de uitzending. Desondanks sta ik ergens in de 300 qua ranking. Trouwens, er doen daar zeker ook insiders aan mee. De eerste dag had daar ene Tom (die ook nog altijd eerste staat) direct Wickmayer juist met het maximum van de punten, wat dus wil zeggen dat hij het al wist van voor er iets getoond werd
.
Da's echt een raketJulie
![]()