The Masked Singer

The Masked Singer

Zou me niet verbazen mocht Logan het zelf gevraagd hebben om eruit te gaan. Hij zou toch serieus afgezien hebben van zijn pak, totaal onpraktisch en al zeker niet voor iemand die al wat ouder is daar in te steken. Pijn aan zijn nek en rug en kon niet meer slapen en zag blijkbaar ook niets voor zich, en al die jonge gasten steken ze dan in veel praktischere pakken :S . Net zoals vorige keer zijn nu dus opnieuw alle meest herkende er al uit, ik geloof niet te veel meer van die hun voting eigenlijk, ofwel vragen ze om degene die je herkent er uit te stemmen.

Toen ijskoning begon te zingen dacht ik eerst Guga. En denk ook wel echt live, bijv schorpioen stopte ff met zingen toen ze haar op tilden. (Met een pak tools/autotune/etc natuurlijk)

Las toevallig ergens wie konijn was, zou ik nooit opgekomen zijn:rofl:
Ik hoor hem er echt wel in + 2 tips kloppen ook.

King Connah

Laatst bewerkt:
En waarom Johnny Logan er al uit ligt is denk ik ook verklaard
“Zonder medische hulp had ik aflevering vier niet gehaald”
Die mens is al 67 zelfs.
De oudste deelnemer steken ze dan ook nog eens onder het allerzwaarste masker. 10 fucking kg. Ik ben 46 en ik zou daar ook nekpijn van krijgen, dat is echt wel véél. Zeker als je zo héél de tijd daar moet staan.

Zou me niet verbazen mocht Logan het zelf gevraagd hebben om eruit te gaan. Hij zou toch serieus afgezien hebben van zijn pak, totaal onpraktisch en al zeker niet voor iemand die al wat ouder is daar in te steken. Pijn aan zijn nek en rug en kon niet meer slapen en zag blijkbaar ook niets voor zich, en al die jonge gasten steken ze dan in veel praktischere pakken :S .
Ja dit, no idea wie dit beslist heeft om hem het minst praktische /slechtste masker en pak te geven.

Het leek me van pak tot pak af te hangen. Je hebt er die totaal zonder micro zingen, dus die hebben dan gewoon hun micro in hun pak (musical-gewijs aan hun gezicht geplakt). Andere gebruiken wel een micro maar moeten die blijkbaar wel dichtbij hun masker houden.
Qua ondersteuning: wat me wel al paar keer opviel, is dat je ook backing vocals de lead hoort zingen, en dan valt het inderdaad minder op als je zelf niet heel zuiver zingt. Ik geloof dat dat bvb bij Cycloop het geval was.
Die micro is puur show, ze hebben allemaal micro in hun pak of op hun gezicht. Dan zou de klank inderdaad niet overkomen maar alles in het pak qua geluid heeft geen impact.

Johnny Logan zal ook gewoon te veel kosten om langer dan een draai dag te laten meedoen.
Johnny krijgt -denk ik persoonlijk- voor zijn deelname géén enkele rotte cent. Dat is een show waaraan je meedoet voor het amusement.
Na 3 afleveringen was het niet leuk méér voor hem, hebben de medici hem nog opgelapt voor show 4 en heeft hij toen besloten eruit te stappen.

Johnny krijgt -denk ik persoonlijk- voor zijn deelname géén enkele rotte cent. Dat is een show waaraan je meedoet voor het amusement.
Na 3 afleveringen was het niet leuk méér voor hem, hebben de medici hem nog opgelapt voor show 4 en heeft hij toen besloten eruit te stappen.
Dus gij denkt dat die mens (in een tijd waar er geen optredens zijn en de sector dood bloedt) maanden gaat oefenen om in het buitenland gratis zijn kop te laten zien?

Zou kunnen hoor, maar er zal wel een vergoeding achter zitten. Onkosten voor verblijf of dergelijke. Weet ook niet hoeveel tijd tussen die opnames zat eigenlijk. Mogelijks was dat elke dag een opname (de meeste zeiden toch dat ze heel wat teksten al hadden gestudeerd).

Maar denk dat zijn aanwezigheid meer oplevert nu, door middel van verkoop van zijn cd/albums. Mensen hebben 'm nu gezien, is t'is uiteraard een fantastische zanger met een rijk gevulde carriere. Dus mensen gaan de komende dagen/weken wsl veel van zijn materiaal gaan kopen, wat dan ook meer inkomsten voor hem oplevert uiteraard.

Die micro is puur show, ze hebben allemaal micro in hun pak of op hun gezicht. Dan zou de klank inderdaad niet overkomen maar alles in het pak qua geluid heeft geen impact.

Heb je wel gekeken eigenlijk ? Bij de reveal van Johnny Logan had hij duidelijk geen micro op zijn gezicht, maar zong hij wel telkens met micro. Bij Cycloop was het net andersom. Ja, in theorie zou er eventueel nog een micro in het masker zelf kunnen gestopt worden, maar waarom zouden ze dan bij Cycloop de micro op zijn gezicht bevestigen en niet in het masker ? Vergeet ook niet dat je de transmitter ook nog ergens kwijt moet. (EDIT: wat bij Radijsje precies wel het geval was, nu ik het terugkijk, maar ja, die had zee van ruimte in zijn pak).

Die krijgt wel degelijk een vergoeding ☠️ da's niet enkel een live show doen he, die zijn weken aan stuk bezig met repeteren, zangles, stage performance,.. dit blokt deelnemers hun agenda om andere dingen te doen (verlies in inkomsten). Het blijft een job hoe ge het ook bekijkt.
Hetzelfde voor de slimste mens ter wereld,...

Aangezien de kijkers niet kunnen stemmen, enkel publiek, zal de productie er ook wel voor iets tussen zitten. Kans is zelfs groot dat er contracten zijn waarin staat hoeveel afleveringen iemand minstens wil meedoen.

Terug
Bovenaan