Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha idd. De laatste keer dat ik Arno op tv zag was die al op sterven na dood.Suggereerde er nu echt iemand bij Papegaai dat het Arno zou zijn?![]()

Het gaat om de act, niet enkel om de zang.
Haha idd. De laatste keer dat ik Arno op tv zag was die al op sterven na dood.
You the real mvpEdelhert: johnny logan
Wrslk kost dat ook wel wat per aflevering. Ik wil niet weten wat zo'n internationale ster vraagt.Ik denk dat het op vraag van Johnny zelf was om eruit te gaan. Leek me te fixed dit resultaat![]()
Robots of de ridder winnen.
De willekeur in tips en filmpjes en de reacties van de jury irriteren me teveel dit seizoen. Dit topic zorgt gelukkig voor wat extra enthousiasme om het te blijven volgen.
Tiritomba in het eerste filmpje van edelhert sloeg inderdaad nergens op. Maar daar kon je nog lotti in horen. Soms geven ze willekeurig titel van een programma en ze plakken er een naam op die in de verste verte het postuur en stem heeft. ZuchtTrue. Ik let enkel nog op eventuele subtiele hints, en vooral op de stem. Maar de "hints" door de voice-over in de filmpjes zijn er gewoon om gedaan om de verdachtmakingen in bepaalde richtingen te sturen waar de jury dan (al of niet bewust?) meteen gretig op inpikt.