The Masked Singer

The Masked Singer

Was nu toch duidelijk dat die er vandaag ging uitliggen. En volgens mij wisten ze dat daar ook en hebben ze Karen ingefluisterd wie het was, want die eruit laten gaan zonder dat iemand vermeld had “hoe straf dat wel niet zou zijn” konden ze niet laten gebeuren.

JOHNNY :clap::clap:

Het gaat om de act, niet enkel om de zang.

Maar dan nog? Qua zang gewoon top drie van dit hele gebeuren, werkelijk belachelijk om die er nu al uit te stemmen. Overigens won vorig jaar Koningin, dat was ook puur door haar stem want haar act was van hetzelfde.

Haha idd. De laatste keer dat ik Arno op tv zag was die al op sterven na dood.

Los van het feit dat het op dat moment al geweten was dat hij zwaar ziek was, past hij toch ook totaal niet binnen het plaatje van Papegaai. Neen, gok dan gewoon op Dries Mertens he.

Inderdaad ik denk ook dat het op vraag van hemzelf was, mogelijks andere plannen die in het gedrang kwamen?

Jammer, had sinds aflevering 1 gedacht (gehoopt) dat ’m zou ”winnen”.

Als hij al moeite had met ademen en zijn zenuwen raken gekneld.
Dan zou ik ook iets hebben, kom vandaag is mijn laatste dag in dit costume.

Robots of de ridder winnen.

Edelhert heeft denk ik elke aflevering bij de laatste 2 gestaan, of toch 2 vd 3 dus logische uitschakeling.

Robots of de ridder winnen.

De finale die dan tegelijk met het nieuwe seizoen van Liefde voor Muziek (en de altijd daaruit voortvloeiende hype) valt, het zou voor Loredana dan alleszins wel ideaal zijn om definitief een solocarrière te lanceren bij het grote publiek en het "Loredana van Patje van 2 Fabiola"-imago vaarwel te zeggen.

Het was vanavond toch de eerste keer dat het Engels accent merkbaar was in het voorfilmpje van Edelhert en tijdens het geven van de hints, of ben ik daar mis in? Het was in ieder geval wel plots heel aanwezig...

De willekeur in tips en filmpjes en de reacties van de jury irriteren me teveel dit seizoen. Dit topic zorgt gelukkig voor wat extra enthousiasme om het te blijven volgen.

De willekeur in tips en filmpjes en de reacties van de jury irriteren me teveel dit seizoen. Dit topic zorgt gelukkig voor wat extra enthousiasme om het te blijven volgen.

True. Ik let enkel nog op eventuele subtiele hints, en vooral op de stem. Maar de "hints" door de voice-over in de filmpjes zijn er gewoon om gedaan om de verdachtmakingen in bepaalde richtingen te sturen waar de jury dan (al of niet bewust?) meteen gretig op inpikt.

Er gaat daar toch wel enorm commentaar op komen en veel speculaties dat het gewoon op voorhand bepaald is. Want ook als het Lotti of Steverlinck was, was het toch wat affront dat de jury hem keer op keer niet koos om door te gaan.

True. Ik let enkel nog op eventuele subtiele hints, en vooral op de stem. Maar de "hints" door de voice-over in de filmpjes zijn er gewoon om gedaan om de verdachtmakingen in bepaalde richtingen te sturen waar de jury dan (al of niet bewust?) meteen gretig op inpikt.
Tiritomba in het eerste filmpje van edelhert sloeg inderdaad nergens op. Maar daar kon je nog lotti in horen. Soms geven ze willekeurig titel van een programma en ze plakken er een naam op die in de verste verte het postuur en stem heeft. Zucht

Terug
Bovenaan