The Masked Singer

The Masked Singer

Ridder ofwel Loredana van 2fabiola ofwel linda mertens van Milk inc

Als kind altijd fan geweest van 2 Fabiola dus ben hen na de heropstart tien jaar geleden ook wat blijven volgen, en Ridder is echt wel Loredana qua stem en gedrag.

Linda sowieso niet, als die mentaal terug klaar was voor een podium dan hadden we haar al wel gezien bij Regi.

toch even opgezocht ; interview gevonden - "Aster is in een wit gezin opgegroeid, bij zijn mama en zijn zus. Onze moeders hebben ons eigenlijk dezelfde opvoeding gegeven”, vertelt Lize

Dat was vorig seizoen ook al zo. Die kwam echt met de meest idiote gokken af, zelfs als het al overduidelijk was en de rest van de jury wel al met de juiste namen kwamen. Inderdaad heel ergerlijk.
Als ik dat dan vergelijk met Kevin Janssens... daar zit echt een gedachtegang achter en zit er volgens mij ook twee keer juist op (Loredana en Tine). Een aanwinst voor het programma imo.

Het heeft lang geduurd, maar ik hoor nu eindelijk ook Aster in de Robot.

Vraag me wel af of het de kandidaten zelf zijn die die filmpjes inspreken. Flamme Fatale duidelijk een Frans accent, maar mogelijk faket TE dat. Maar als Schorpioen Klaasje is zoals sommigen van overtuigd zijn, is dat toch geenszins zij die dat insprak want was duidelijk een Vlaams accent.

Terug
Bovenaan