The Masked Singer

The Masked Singer

Die onthulling had niemand zien aankomen, des te jammer dat ze nu niet meer terugkeert. Had leuk geweest voor de volgende weken. In tegenstelling tot Radijs waar het na een woord al overduidelijk was. Dat vind ik het enige minpunt van het concept.

Robots dacht ik ook aan Aster en Lize, voornamelijk omdat ik haar stem leek te herkennen. Bij cycloop dacht ik na vijf seconden al Peter Van De Veire en dat is heel het nummer zo gebleven. Al zou ik het geweldig vinden moest het Bart Cannaerts zijn en de tips lijken ook in die richting te gaan.

Bij Edelhert kreeg ik ook eerder Helmut Lotto vibes, al denk ik eerder Jasper Steverlinck maar dat zal wachten worden tot wanneer die nog eens hoge noten zingt. De anderen zeiden me niets. Ik ben vooral benieuwd welke buitenlandse ster ze er hebben ingestoken. Worden nog fijne weken.

Qua buitenlandse naam kwam bij Edelhert even Dinand Woesthoff van Kane in me op.
Puur qua stemgeluid dan want voor de rest passen die tips niet echt en wellicht ook niet bekend genoeg.

Ik dacht aan het duo eigenlijk eerder aan die twee influencers, Celine en de naam ontgaat me van de kerel.

Papegaai : Gillis maar tzal wel Ian Thomas zijn. Veel te beweeglijk.

Tja Erik van Looy, vrij voorspelbaar. Jury doet wat onnozel met dat twijfelen. Alles in dat filmpje is gewoon Erik. Voetballer muggenberg, stier Jupiler pro league, rood en witte doek (Antwerp), cola.
Enkel dat goed zaad mag hij uitleggen. Want hij is toch kinderloos?

Voor mij zou de ontmaskerde gewoon moeten afvallen dus gewoon, dag Erik. Waarom moeten we anders raden om dan nog is favorietjes te hebben.

L
Voor mij zou de ontmaskerde gewoon moeten afvallen dus gewoon, dag Erik. Waarom moeten we anders raden om dan nog is favorietjes te hebben.

Ja, op dat vlak snap ik het format ook nog niet echt. Sandra Kim was volgens mij ook al redelijk vlug geraden maar won wel. Ze was dan wel de strafste zangeres, maar daar draait het programma dan ook niet echt om.

Cycloop lijkt mij inderdaad ook peter VDV. Vreemd dat niemand mijn idee van Johnny Logan volgt. Ik ken hem nu niet zo goed maar ik zei het bij zijn eerste noten in het stukje voor de reclame. In zijn filmpje was het duidelijk dat hij geen nederlands sprak (raar moest dit gewoon zijn om mensen op het verkeerde spoor te zetten). Eens gezocht rond het adam en Eva schilderij met het kruisje onder Eva: de eerste musical waarin hij speelde was Adam in Adam and Eve. Heeft ook een zoon die Adam heet. Heeft hier nog meegedaan als jurylid in eurosong zeker? De contacten zijn misschien makkelijk gelegd.

Cycloop lijkt mij inderdaad ook peter VDV. Vreemd dat niemand mijn idee van Johnny Logan volgt. Ik ken hem nu niet zo goed maar ik zei het bij zijn eerste noten in het stukje voor de reclame. In zijn filmpje was het duidelijk dat hij geen nederlands sprak (raar moest dit gewoon zijn om mensen op het verkeerde spoor te zetten). Eens gezocht rond het adam en Eva schilderij met het kruisje onder Eva: de eerste musical waarin hij speelde was Adam in Adam and Eve. Heeft ook een zoon die Adam heet. Heeft hier nog meegedaan als jurylid in eurosong zeker? De contacten zijn misschien makkelijk gelegd.

Was dat ook niet edelhert die een tip gaf over samen met zijn broer werken?Want Johny Lohan heeft altijd met zijn broer in bands gezeten.

Maar het moet toch Steverlinck zijn, die stem herkende ik en mijn madame direct:unsure:

Ik heb net wat van Jasper gehoord en daarna Johnny opgezet.

Is Johhny die zijn vader ofwa? :unsure: Die stemmen lijken wel op elkaar, al zit er iets meer heesheid bij Jasper. En verdomme die kunnen allebei zingen, dedju.

Dat programma is toch een mindfuck, je hoort wie je wilt horen. Ik hoorde Helmut Lotti in Edelhert en nu ik de theorie van Logan lees, hoor ik Logan zijn stem :')
Radijsje sowieso Van Looy.
Cycloop na herbeluisteren toch ook eerder Van de Veire neigend voor het eerste stuk, Cannaerts voor het tweede stuk...

Die Robots lijkt me geen een te zijn van de namen die ik al gelezen of gehoord heb.. en toch klinkt die stem niet onbekend... ;(

Laatst bewerkt:
Maar het moet toch Steverlinck zijn, die stem herkende ik en mijn madame direct:unsure:
Ik dacht ook meteen Steverlinck, hoorde eigenlijk alleen maar Lotti erin toen de naam viel. Anders had ik daar waarschijnlijk nooit aangedacht.

Enige reden waarom we hier nog twijfelen is omdat we kans gewoon een pak hoger inschatten dat Lotti in zo'n pak zou staan dabben op de vtm.

Ik dacht ook meteen Steverlinck, hoorde eigenlijk alleen maar Lotti erin toen de naam viel. Anders had ik daar waarschijnlijk nooit aangedacht.

Enige reden waarom we hier nog twijfelen is omdat we kans gewoon een pak hoger inschatten dat Lotti in zo'n pak zou staan dabben op de vtm.
Het kan Helmut Lotti toch niet zijn want 2 van de 3 tips kloppen bij hem?
Ik had het juist ook nog eens opnieuw beluisterd en net voor Julie met Lotti afkwam hoorde ik die stem ook ineens:rofl:

Het kan Helmut Lotti toch niet zijn want 2 van de 3 tips kloppen bij hem?
Ik had het juist ook nog eens opnieuw beluisterd en net voor Julie met Lotti afkwam hoorde ik die stem ook ineens:rofl:
Sterker zelfs, ik zou er niet van verschieten dat bij Lotti die 3 tips allemaal kloppen, ik denk eigenlijk niet dat die mens al ooit eigen nummers geschreven heeft :unsure:

Maar goed, als vorige keer Wolf zijn strafblad de zaal kon behangen omdat Kevin al eens een crimineel speelt, dan hecht ik aan die tips eigenlijk niet te veel waarde. Ze draaien het uiteindelijk hoe ze willen.

Ik was overtuigd van Jasper steverlinck maar is het niet té duidelijk met die tip van leven op Mars, doen ze het er niet om? Yanina had ook niet veel met het nieuws tr maken, ook een Dwaalspoor

Terug
Bovenaan