Lobmans
Well-known member
Die onthulling had niemand zien aankomen, des te jammer dat ze nu niet meer terugkeert. Had leuk geweest voor de volgende weken. In tegenstelling tot Radijs waar het na een woord al overduidelijk was. Dat vind ik het enige minpunt van het concept.
Robots dacht ik ook aan Aster en Lize, voornamelijk omdat ik haar stem leek te herkennen. Bij cycloop dacht ik na vijf seconden al Peter Van De Veire en dat is heel het nummer zo gebleven. Al zou ik het geweldig vinden moest het Bart Cannaerts zijn en de tips lijken ook in die richting te gaan.
Bij Edelhert kreeg ik ook eerder Helmut Lotto vibes, al denk ik eerder Jasper Steverlinck maar dat zal wachten worden tot wanneer die nog eens hoge noten zingt. De anderen zeiden me niets. Ik ben vooral benieuwd welke buitenlandse ster ze er hebben ingestoken. Worden nog fijne weken.
Qua buitenlandse naam kwam bij Edelhert even Dinand Woesthoff van Kane in me op.
Puur qua stemgeluid dan want voor de rest passen die tips niet echt en wellicht ook niet bekend genoeg.