Dat die van de jury niet weten dat Veronique De Kock presentatrice is geweest van temptation...
Maar het zal wel iemand anders zijn. In filmpje zag je een lint van eerste eredame en er was een tip over 2e zijn. Welke bekende is 2e bij Miss België geweest?

Cycloop doet mij aan Herr Seele denken.
 
Bij Cycloon zegt m'n buikgevoel Pat Krimson, al past het qua stem nog niet volledig.
Deel tips zouden wel kloppen. Het licht dat pijn doet aan de ogen (altijd in clubs zitten en dan buiten komen, heeft bovendien ook een oogziekte). Het feit dat mensen schrik van hem hebben (is groot van gestalte + "the beast is Back" is een slogan van z'n Atmoz-concept). Bovendien in het buitenland gewoond en veel gereisd met 2 Fabiola vroeger + buitenlandse nr1 hits en gouden platen.
 
Ik ga me belachelijk maken, maar Bart Cannaerts als cycloon. Enkel dat slecht Engels stoort me nog.
 
Papegaai doet mij hard aan Sam Gooris denken met al die moves erbij. :laugh:

Al kloppen tip 2 en 3 dan wel niet, maar nog steeds wel die van foute muziek wat wel zou kunnen.
 
Camille zou wel in het plaatje passen. Anderzijds wel overkill aangezien ze binnenkort ook al in Liefde Voor Muziek zit (al klopt mijn theorie van Patje Krimson dan ook niet meer).
Overkill...
Er is een periode geweest dat Julie van den Steen op elk mogelijk uur op tv te zien was...
 
Terug
Bovenaan