The Masked Singer 2024

Aller het momentje zielig doen zit er weer op, blijft toch echt wel een triestige figuur die Hugo Sigal sinds zijn Nicolleke is gestorven. Overal het moraal willen uithangen.

Eikeltje is dat niet gewoon Chris Wilmssen ? Den dwerg van de ronde ?

Zebra is Zita Wouters
Dame Blanche is Tanja Dexters
Space Babe & scooter zijn Shania & Sam Gooris
Eikeltje is Remco Evenepoel
Feniks... ik dacht Dominique Persoone tot die begon te zingen :biglaugh:

Ik heb deze namen voor vanavond :
Zebra : Celine Van Ouytsel
Space Babe : Samson & Marie
Feniks : Gustaph
Dame Blanche : Zita Wauters
Eikeltje : Voorlopig heb ik Frank Verstraeten maar is wilde gok

En van vorige week heb ik :
Medusa : Kate Ryan
Zeeduivel : Ruslana
Boom : Arnaut Hauben maar ook wilde gok
Giraf : Om de ene of andere manier denk ik aan Radja Nainggolan maar vraag me niet waarom :LOL:
Tik & Tok : Hier kan ik niet met een deftige gok afkomen. Dimitri Vegas en Like Mike zijn wel mogelijk maar ik heb die laatste zijn stem nog nooit gehoord

Dat optreden van Eikeltje was afgrijselijk, Dame Blanche deed het goed.

In het algemeen vind ik het applaus te luid klinken en is idd de instrumentele track heel luid tov de (autotune) zangstem. Voorlopig vind ik het een minder geslaagd seizoen.

Mijn lijstje tot hiertoe.

Tik&Tok: heb 2 Walters opgeschreven, Walter Baele en Walter De Donder. Alhoewel het ook Kabouter Klus en Kabouter Lui kunnen zijn.
Giraf: Geen flauw idee, voor't moment Ian Thomas.
Boom: Arnout Hauben
Zeeduivel: Ruslana
Medusa: Kate Ryan

Zebra: Ella-June Henrard
Space Babe: Marie & Samson
Feniks: Gustaph
Dame Blanche: Zita Wauters
Eikeltje: Wesley Sonck

Nooit begrepen wat men daaraan vindt. Van gezicht is dat toch totaal geen knappe vrouw? Djeezes, de snuiten ook dat die kan trekken.. brrrr
Tja, elk zijn smaak hé ;). Vergelijk die eens met de gemiddelde 47-jarige Vlaamse vrouw. Dan weet ik wel wat kiezen...
En ja natuurlijk is er jonger en beter maar te lang naar Shania of Zita kijken is op mijn leeftijd niet langer politiek correct helaas :giggle:

Zebra is Zita Wouters
Dame Blanche is Tanja Dexters
Space Babe & scooter zijn Shania & Sam Gooris
Eikeltje is Remco Evenepoel
Feniks... ik dacht Dominique Persoone tot die begon te zingen :biglaugh:
Ik snap niet hoe iedereen bij Sam Gooris komt hier. Die juryleden ook direct: "DAT IS SAM GOORIS!!!"

Like wut, hoe? Die zijn stem lijkt er niet op. En Shania klinkt ook gans anders trouwens.

Ik snap niet hoe iedereen bij Sam Gooris komt hier. Die juryleden ook direct: "DAT IS SAM GOORIS!!!"

Dat was echt puur op die intro-video met die vuilbakken waar er iets van "... goor is" in kwam. Je mag dus al zeker zijn dat het NIET Sam Gooris zal zijn want die fake tip lag er wel vingerdik op.
En Eikeltje moet toch echt een zeer klein persoon zijn, want zelfs met kostuum was die een stuk kleiner dan Jens die volgens mij al niet van de grootste is.

Dat was echt puur op die intro-video met die vuilbakken waar er iets van "... goor is" in kwam. Je mag dus al zeker zijn dat het NIET Sam Gooris zal zijn want die fake tip lag er wel vingerdik op.
En Eikeltje moet toch echt een zeer klein persoon zijn, want zelfs met kostuum was die een stuk kleiner dan Jens die volgens mij al niet van de grootste is.
Ik vond dat de text van Eikeltje precies was ingesproken door een 12 jarige die schreeuwt in de micro. Wat perfect zou passen bij het postuur en de onbezonnenheid. Maar geen flauw idee wie.

Terug
Bovenaan