The Masked Singer 2024

Toch wel jammer dat Wim Devilder zonder enige keer vernoemd is eruit ligt. EIgenlijk is het concept van het programma totaal niet juist. Die parkieten zijn bv geraden dus haal die eruit...

Maar Wim Devilder sterk, en echt verrassend bij deze.

Ik hoorde volledig Jani in 1 van de kippen gisteren. Maar goed waarschijnlijk ben ik ook mis met Ingeborg ipv Ruslana, hoe dan ook zalige muziek keuze al 2x. Hoop dat poppemie, Feniks (superduidelijk wie dat is), zeeduivel en medusa er nog lang in blijven.

Ik hoorde volledig Jani in 1 van de kippen gisteren. Maar goed waarschijnlijk ben ik ook mis met Ingeborg ipv Ruslana, hoe dan ook zalige muziek keuze al 2x. Hoop dat poppemie, Feniks (superduidelijk wie dat is), zeeduivel en medusa er nog lang in blijven.
Ik hoorde inderdaad ook Jani in 1 van die kippen.

De programma makers bepalen nog altijd wie erin blijft en wie eruit gaat .
Akkoord er is een stemming maar ze laten nooit de resultaten zien , alleen mensen die op een knopje duwen .

Bij Medusa denk ik aan Petra (finaliste Eurosong 2006, enkele beats van 'Laat Je Gaan' te horen bij scrabble scene, stem gelijkend), Belle Perez (finaliste Eurosong 2006, salsa, paardenliefhebber) of Andrea Croonenberghs (zingt, was jury-voorzitser Eurosong, acteerde in Windkracht 10 --> weerbericht en hint over eenzaamheid zou kunnen verwijzen naar haar rol in Familie).

Ruslana is een multi-instrumentalist. Naast piano speelt ze keyboard, gitaar, diverse soorten slagwerk (waaronder drums) en diverse blaasinstrumenten waaronder de trembita, een grote houten hoorn afkomstig uit de Karpaten die enigszins vergelijkbaar is met een Alpenhoorn.

Zeeduivel it is.
Ingeborg zong het songfestival in 1989 in ... Zwitserland. En op wat blazen ze daar? De Alpenhoorn.

Alphorn_player_in_Wallis.jpg

Even... ik volg dit programma niet maar het is toch al drie weken geleden gestart?

Er valt elke week iemand af?
Maar er komt ook elke week een nieuw personage bij?

Eh???

Even... ik volg dit programma niet maar het is toch al drie weken geleden gestart?

Er valt elke week iemand af?
Maar er komt ook elke week een nieuw personage bij?

Eh???
Er valt inderdaad elke week iemand af, maar er komen slechts twee 'extra' personages bij, in aflevering 3 & 4. Omdat de eerste afleveringen anders te lang zouden duren, neem ik aan. En wat extra spanning/nieuwigheid/clickbait, dat ook. :unsure:

Aflevering 1
Giraf
Medusa
Tik & Tok
Zeeduivel
Boom
Mister Whitlove -> out

Aflevering 2
Dame Blanche
Eikeltje
Feniks
Space Babe
Zebra
De Mike -> out

Aflevering 3
Zelfde als aflevering 1 plus Poppemie
Boom -> out

Aflevering 4
Zelfde als aflevering 2 plus Labradoodle

Vanaf aflevering 5 geen nieuwe pakken meer, dan blijven er nog 10 pakken over en gaan ze wsl iedereen gaan mixen

Zeeduivel is Liliane st Pierre.denk ik. Op een bepaald moment in het filmpje zie je de camera en rechts boven staat 18-12. Laat da toch niet haar geboortedatum zijn zeker 🤔

Terug
Bovenaan