The Masked Singer 2024

Wat heeft die Elisabeth eigenlijk al betekend dat die prompt tot BV getorpedeerd wordt, behalve extreemlinkse filmpjes maken?

Anyhow, had Karl totaal niet herkend in die stem.

Bij een van die kippen meen ik Stefaan Degand te horen. De andere misschien Wim Opbrouck maar daar ben ik niet echt zeker van.
Ik denk eerder Joris Hessels en Dominique Van Malder. Allez die laatste zijn stem meen ik toch te herkennen, en Joris lijkt mij dan de logische companion.

Die Giraf kan echt basketten, heeft bv een correct shot. Dus ik zou figuren als Sam Gorris al schrappen. :)

Loribomba of Jean Marc Mwema gok ik.
Die filmpjes worden niet altijd opgenomen met de zanger(es) inhet kostuum.

Eerlijk gezegd vind ik dat de swung eruit is en ook de juryleden deze keer????en heb het dan maar halfweg afgezet …het is nu gewoon saai .
Vond ik ook. Meestal vind ik het nog wel ok/tof de eerste 3 afleveringen totdat je iedereen ontmaskerd hebt maar gisteren was ik zelfs vanaf minuut 1 nog niet eens half aan het kijken.
Die domme jury en presentator zijn echt niveau nihil.

Eerlijk gezegd vind ik dat de swung eruit is en ook de juryleden deze keer????en heb het dan maar halfweg afgezet …het is nu gewoon saai .
Idem, tot vorig seizoen was ik volledig mee, maar nu heb ik het niet. En met die autotune kan iedereen daar noten halen om U tegen te zeggen, en dan iedere keer die close-up van die juryleden die onder de indruk zijn van dat 'zangtalent'.

Helemaal correct, het duurt ook gewoon allemaal te lang. Het is ook slecht gemonteerd en dit komt ook wel door Dendoncker die dit gewoon niet kan. Die man kan wel zo is een steekje geven maar spontaan zijn kan hij echt niet. Ook die reclame daartussen was deze keer gewoon zo overdreven. Dat is niets nieuws maar gewoon overdreven deze keer; soms een reclameblok van 10 - 11 minuten.

Plus dat te lang duren, was eigenlijk ook gewoon vrij duidelijk bij het einde waar bv een Beeckman gewoon al niet meer weet waarover het ging.

Ik vraag me af hoe lang het duurt om 1 opname te maken, mss zitten ze daar 2 dagen met repetities retakes, lang wachten etc. Dan ben je met al die gelijkaardige acts zo de draad kwijt.

Kan mijn gedacht zijn maar de muziek is precies luider geworden tov de zang? Enkel zeeduivel voorlopig herkend als Ingeborg, vrij zeker van.

Kan mijn gedacht zijn maar de muziek is precies luider geworden tov de zang? Enkel zeeduivel voorlopig herkend als Ingeborg, vrij zeker van.
In sommige stukken zeker wel, alleen klinkt de stem soms veel dieper dan die van Ingeborg. Al kan dat natuurlijk ervoor gedaan zijn.
Andere valabele optie is Ruslana.

Ik vraag me af hoe lang het duurt om 1 opname te maken, mss zitten ze daar 2 dagen met repetities retakes, lang wachten etc. Dan ben je met al die gelijkaardige acts zo de draad kwijt.

Ik had een uitnodiging ontvangen om in het publiek te gaan zitten. Eén opname duurt ongeveer 4u.

Opnames vinden plaats op weekdagen tussen 10u-14u en 20u-00u00, als ik me goed herinner.
Dit programma's kan me niet bekoren om daar 4u van mijn tijd aan te spenderen.

In sommige stukken zeker wel, alleen klinkt de stem soms veel dieper dan die van Ingeborg. Al kan dat natuurlijk ervoor gedaan zijn.
Andere valabele optie is Ruslana.
Ik dacht bij Zeeduivel ook Ruslana erin te herkennen, zeker qua stem/accent en energie.

Had ik vorig jaar al, super langdradig met al die filmpjes en tralala errond. 2 minuten zingen en telkens tot 15 minuten andere vulling waren er voor mij teveel aan. Ik kijk nu gewoon op hln naar de optredens en de ontmaskeringen.

Had ik vorig jaar al, super langdradig met al die filmpjes en tralala errond. 2 minuten zingen en telkens tot 15 minuten andere vulling waren er voor mij teveel aan. Ik kijk nu gewoon op hln naar de optredens en de ontmaskeringen.
Zelfs dat kan mij niet boeien nu …wie er in dat pak zit ….kan me echt niet boeien .

Dat er sommige een basketter denken voor Giraf. Dan heb je dit programma toch nog nooit gezien. Tips zijn normaal zeer vergezocht. Een basketter zou zelfs zo obvious zijn dat zelfs het panel geen enkele basketter genoemd heeft.
EDIT: maar moest Medusa effectief Kate Ryan zijn, dan zou die olijfolie-tip toch ook wel een inkopper zijn. Maar opnieuw: waren er vroeger ook geen enorme obvious tips die eigenlijke pure misleiding waren?

BTW, ik hoor weinig/geen auto-tune maar wel dat de live stem bijna verzuipt in pre-recorded backing vocals. Was vorig jaar ook al een probleem.

Raar dat er niemand iets zei/deed over die noten die Zeeduivel neerpende. Dat zijn de beginnoten van de riff van Wild Dances (net zelf eens geluisterd). Natuurlijk als je enkel de noten hebt is het nog altijd zeer moeilijk om daar de song uit te herkennen.

Laatst bewerkt:
Wat heeft die Elisabeth eigenlijk al betekend dat die prompt tot BV getorpedeerd wordt, behalve extreemlinkse filmpjes maken?

Anyhow, had Karl totaal niet herkend in die stem.
Ze had ook al een eigen serie waarin ze de hoofdrol speelde, de laatste dag. Staat op streamz of vrt max. Vrij zwak voor een komische serie te zijn.

De tips waren in het verleden altijd enorm ver gezocht. The masked figuren in de clipjes hoeven ook niet de echte personages te zijn.
De reacties van de jury zou men beter weglaten, brengt niets bij en stoort ook de performance.
Ik ben ook bang als ik al 1/3e van de vaste jury niet ken, dat het hetzelfde zal zijn met de kandidaten. (Who is Elisabeth Lucie Baeten? Echt nog nooit over gehoord...)

Terug
Bovenaan