Ein-de-lijk
Wat beter op een zieke dag, dan de laatste 4 episodes achter elkaar te zien. Het heeft lang geduurd en wat doorzettingsvermogen gekost, maar in deze episodes zat de flow goed. Visueel, verhaal en conversaties waren veel beter.
Wat ik bij seizoen 1 dacht dat zou beginnen met het einde van episode 6 (vulkaan uitbarsting), is nu pas echt begonnen.
Tuurlijk nog wel wat verbeterpunten
- Personage/acteur van Theo staat mij echt niet aan.
- Actrice van Galadriel was beter dan eerste seizoen, maar haar scenes waren onovertuigend.
Daar tegenover
+ Celebrimbor en Sauron
+ (de nieuwe) Adar
+ het verhaal van de dwarves
+ visueel
+ zelfs Bombadil zijn scenes konden mij bekoren
+ Numenor verhaallijn
Toch paar momenten die emoties opriepen
Wat beter op een zieke dag, dan de laatste 4 episodes achter elkaar te zien. Het heeft lang geduurd en wat doorzettingsvermogen gekost, maar in deze episodes zat de flow goed. Visueel, verhaal en conversaties waren veel beter.
Wat ik bij seizoen 1 dacht dat zou beginnen met het einde van episode 6 (vulkaan uitbarsting), is nu pas echt begonnen.
Tuurlijk nog wel wat verbeterpunten
- Arondir moest toch echt dood zijn toen hij neergestoken werd door Adar? Maar dan een episode later staat die mooi rond te huppelen.
- Of Galadriel haar val? Ik weet dat er hoofdpersonages zijn en sommige zoizo niet dood kunnen omdat ze in lotr nog voorkomen. Maar nu het gevoel dat er niet veel gevolgen zitten aan bepaalde acties.
-de geforceerde liefdesscènes
- de blinde queen van Numenor, hoe goed kan die wel niet stappen en inschatten zonder te kunnen zien
- Of Galadriel haar val? Ik weet dat er hoofdpersonages zijn en sommige zoizo niet dood kunnen omdat ze in lotr nog voorkomen. Maar nu het gevoel dat er niet veel gevolgen zitten aan bepaalde acties.
-de geforceerde liefdesscènes
- de blinde queen van Numenor, hoe goed kan die wel niet stappen en inschatten zonder te kunnen zien

- Actrice van Galadriel was beter dan eerste seizoen, maar haar scenes waren onovertuigend.
Daar tegenover
+ Celebrimbor en Sauron
+ (de nieuwe) Adar
+ het verhaal van de dwarves
+ visueel
+ zelfs Bombadil zijn scenes konden mij bekoren
+ Numenor verhaallijn
Toch paar momenten die emoties opriepen
+ de dood van Adar. Over de 2 seizoenen toch wel graag gezien en dan zo verraden worden
+ het verbranden van de scrolls van Celebrimbor
+ de dood van Celebrimbor
+ het verbranden van de scrolls van Celebrimbor

+ de dood van Celebrimbor