Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahah stront hobbitsAmai als die stronthobbits een hele aflevering wegblijven is het plots zowaar een leuke serie.

Ik denk dat Numenor, Stranger en Nori volgende week aan bod komen. Wss zal die aflevering wat minder scoren (is toch mijn verwachting). Gelukkig is er nog de uitkomst in Eregion, dat zal nog een goed hoogtepunt zijn.
Uw plottwist is in de vorige aflevering toch al gewoon uitgelegd?Ben ik de enige die denkt dat
er terug een plot twist van Sauron volgt zoals in seizoen 1? Dat hij dus alles gepland heeft met o.a. dat Adar hem zou "doden", met die orcs naar Eregion zou komen,... en dat op die manier alles voor hem op een of andere wijze in zijn plooi valt.
Ik kijk in ieder geval ook uit naar de laatste 2 afleveringen.
De laatste aflevering of die ervoor? De laatste heb ik nog niet gezien.Uw plottwist is in de vorige aflevering toch al gewoon uitgelegd?

S2 kijkt eigenlijk wel goed weg. Misschien heeft het er ook mee te maken dat Nori & co nog niet overdreven veel aan bod zijn gekomen
Al zal de focus van de laatste aflevering misschien toch niet zo hard meer op Eregion liggen... dus misschien blijven we daar nog wat op onze honger zitten tot volgend seizoen.
Ik vond de belegering niet heel slecht en aangenaam om volgen, al kan je er natuurlijk ook wel wat op liggen muggenziften:
- Enerzijds komt die belegering heel zwaar over (en lijkt de stad al voor 3/4e zijn platgebrand), maar anderzijds staat men daar wat rustig te keuvelen op de kantalen alsof het allemaal zo erg niet is (allé, zo kwam het bij mij soms over)
- Was natuurlijk ook wel weer een beetje typisch hoe die archer-elf haar laatste pijl kon afvuren met haar laatste krachten. Nergens zie je op dat moment nog pijlen schieten, maar zij is dan wel diegenen die er 'plots' 3 tegelijkertijd in haar lijf krijgt. Nu goed, alles voor de show
- De manier waarop Elrond even nog op audiëntie gaat bij Adar, vond ik ergens toch ook wat vreemd. Dan wordt het het even allemaal heel 'netjes' gespeeld.
Maarja ze moesten natuurlijk een situatie creëren waarin Celebrimbor per ongeluk dat meisje (sorry ben de naam even kwijt) kon doden...

Dat zijn zo van die momenten die voor mij echt niet moeten. Hetzelfde voor die "Lord of the Rings" namedrop. Ze draaien nog net niet al knipogend naar de camera.