Action PS5 PS4 The Last of Us Part II

3-4 avonden? Door een serieus tijdsgebrek heb ik er maanden over gedaan. En als ik eens kon spelen was dat voor een uurtje. Toch is 't simpel om te volgen, imo.

Nogmaals, voor U is het makkelijk te volgen. Wilt niet zeggen dat dat voor iedereen ook zo is.
 
Ow shit! Mijn excuses! What was I thinking.


3-4 avonden? Door een serieus tijdsgebrek heb ik er maanden over gedaan. En als ik eens kon spelen was dat voor een uurtje. Toch is 't simpel om te volgen, imo.


Een mannelijke bodybuilder die al 20 jaar traint. Dan doet die iets serieus verkeerd.

Ik heb vriendinnen die cross fit doen. Die zien eruit als Abby. Ik vind dat bovendien heel schoon, een gespierde vrouw.
Maar ik kan ook wel begrijpen dat, wanneer je zelf niet sportief bent, een gespierde vrouw intimiderend over kan komen. En dan komen er termen als 'mannelijke bodybuilder' naar boven.
Oke daar wil ik eens fotos van zien van die vrouwen. Ik hang alle dagen in de fitness en geen enkele vrouw ziet eruit zoals gij beschrijft. Maar gij kent er blijkbaar meerdere
 
Euhm, als je 4 jaar lang 6 dagen per week volle bak powertraining doet en u vol propt met eiwitten, zou je wel eens serieus kunnen verschieten hoe je er kunt uitzien, zelfs zonder steroïden...
ja maar niet zo. 4 jaar stelt toch niks voor. Ik train al lang genoeg om te weten hoe je er dan uit ziet. De vrouwen die eruit zien zoals abby? Die kan je op 1 hand tellen en zijt maar zeker dat die aan de producten zitten. Een vrouw is niet zo gebouwd om zo spieren te krijgen
 
ja maar niet zo. 4 jaar stelt toch niks voor. Ik train al lang genoeg om te weten hoe je er dan uit ziet. De vrouwen die eruit zien zoals abby? Die kan je op 1 hand tellen en zijt maar zeker dat die aan de producten zitten. Een vrouw is niet zo gebouwd om zo spieren te krijgen
Ik heb 10 jaar powertraining gedaan en weet heel goed waarover ik praat, dikwijls beschuldigd geweest van iets te pakken, terwijl ik nooit iets genomen heb. Ok, ik ben een man en heb er aanleg voor. Maar geloof me, er zijn genoeg vrouwen met aanleg, juiste motivatie die er op een paar jaar zo uit zien. De meeste willen er zo niet uitzien en doen meer cardio en lichte spiermassa training. Maar er is niks ongeloofwaardig aan dat Abby er zo uit ziet na 4 jaar. Plus niemand is zo gemotiveerd als zij. En wij weten niet of zij steroïden pakt of niet. Maar zelfs zonder steroïden geloof ik het nog.
Het is nu ook niet dat zij er als swarzenegger uit ziet he 😅...
Edit:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 10 jaar powertraining gedaan en weet heel goed waarover ik praat, dikwijls beschuldigd geweest van iets te pakken, terwijl ik nooit iets genomen heb. Ok, ik ben een man en heb er aanleg voor. Maar geloof me, er zijn genoeg vrouwen met aanleg, juiste motivatie die er op een paar jaar zo uit zien. De meeste willen er zo niet uitzien en doen meer cardio en lichte spiermassa training. Maar er is niks ongeloofwaardig aan dat Abby er zo uit ziet na 4 jaar. Plus niemand is zo gemotiveerd als zij. En wij weten niet of zij steroïden pakt of niet. Maar zelfs zonder steroïden geloof ik het nog.
Het is nu ook niet dat zij er als swarzenegger uit ziet he 😅...
Edit:
Wel lekker gezond die 17-jarige. Ze raden mensen aan om pas echt zwaar beginnen trainen als ge 18 jaar zijt omdat ge dan gestopt zijt met groeien. Maar die ziet er al zo uit op 17, die gaat er later last van hebben vrees ik.
 
Ik heb 10 jaar powertraining gedaan en weet heel goed waarover ik praat, dikwijls beschuldigd geweest van iets te pakken, terwijl ik nooit iets genomen heb. Ok, ik ben een man en heb er aanleg voor. Maar geloof me, er zijn genoeg vrouwen met aanleg, juiste motivatie die er op een paar jaar zo uit zien. De meeste willen er zo niet uitzien en doen meer cardio en lichte spiermassa training. Maar er is niks ongeloofwaardig aan dat Abby er zo uit ziet na 4 jaar. Plus niemand is zo gemotiveerd als zij. En wij weten niet of zij steroïden pakt of niet. Maar zelfs zonder steroïden geloof ik het nog.
Het is nu ook niet dat zij er als swarzenegger uit ziet he 😅...
Edit:
Dus zo vrouwen kent gij? Straf. Nog nooit in de fitness zien rondlopen
 
Ik ken anders wel vrouwen die er zo uitzien en zelfs geen bodybuilder zijn (wel sportief). Je hebt ook nog zaken als aanleg, niet elke vrouw is van nature uit slank en fijn gebouwd.
Lol bullshit. Meervoud dan nog wel! Een vrouw wordt enkel zo gespierd door enorm te trainen.
Edit: voor de duidelijkheid, dan kan het wel. Type crossfitters zoals hierboven wordt gezegd. Maar sportief, laat me niet lachen

Ik vond Abby een goed personage, maar je hoeft niet te liegen.

Even belachelijk als de haat, zijn zij die het spel koste wat het kost willen verdedigen imo.
 
Lol bullshit. Meervoud dan nog wel! Een vrouw wordt enkel zo gespierd door enorm te trainen.
Edit: voor de duidelijkheid, dan kan het wel. Type crossfitters zoals hierboven wordt gezegd. Maar sportief, laat me niet lachen

Ik vond Abby een goed personage, maar je hoeft niet te liegen.

Even belachelijk als de haat, zijn zij die het spel koste wat het kost willen verdedigen imo.
Met sportief bedoel ik wel degelijk 5/6 keer spieren trainen per week als klimmer en aparte krachttraining. Waarom zou ik in godsnaam liegen?
 
Met sportief bedoel ik wel degelijk 5/6 keer spieren trainen per week als klimmer en aparte krachttraining. Waarom zou ik in godsnaam liegen?
Ja amai, als je daar het onderscheid bodybuilder / niet bodybuilder wilt maken... ok

"Wel sportief" is toch wel het understatement van de eeuw.
 
Dus zo vrouwen kent gij? Straf. Nog nooit in de fitness zien rondlopen
Een paar ja. Maar zoals ik al zei, de meeste vrouwen trainen op een andere manier. Slechts een klein percentage wil er effectief zo uitzien en niet iedereen kan dat natuurlijk. Maar dat is met mannen ook zo. Ik ken iemand die al 15 jaar traint. Ik kan het er niet aan zien. Zeer bizar. Ma bon, het is dus wel degelijk mogelijk onder de juiste omstandigheden/aanleg voor hebben,...🙂
 
Net uitgespeeld, voor mij de beste game die ik ooit heb gespeeld. De graphics, de gameplay, het verhaal, alles sleept je helemaal mee. Klein puntje van kritiek, ik vond het soms iets te langdradig en ook iets te lang. Maar wat een emoties!

Ik heb zover ik weet nog nooit een quicktime-event niet willen uitvoeren, maar bij het gevecht tussen Abby & Ellie wou ik dat echt niet doen. Helaas fail je het event dan.

Ik snap de haat tov Abby en de game in het algemeen helemaal niet, het leven is geen rainbow-unicorn-zomerkamp, en al helemaal niet in de wereld van the Last of Us.


9,9/10, zodat er toch nog hoop blijft op een 10/10 :)
 
Gisteren voor de tweede keer uitgespeeld. Waar ik de eerste keer bij release serieus teleurgesteld was
dood Joel, spelen met Abby, etc
(had net ervoor ook de eerste voor een derde keer gespeeld) en het een 6/10 gaf, was ik nu toch serieus onder de indruk. Misschien omdat je weet wat er gebeurt. Verdient bij een tweede playthrough zeker een 9,5/10. Beetje dezelfde opmerkingen zoals hierboven (@Neef Jo ). Met de quicktime-events had ik deze keer geen moeite om ze verder te spelen.
Hopelijk komt er een derde deel om er een trilogie van te maken. Ook zeer benieuwd naar de HBO-serie.
 
Gisteren voor de tweede keer uitgespeeld. Waar ik de eerste keer bij release serieus teleurgesteld was
dood Joel, spelen met Abby, etc
(had net ervoor ook de eerste voor een derde keer gespeeld) en het een 6/10 gaf, was ik nu toch serieus onder de indruk. Misschien omdat je weet wat er gebeurt. Verdient bij een tweede playthrough zeker een 9,5/10. Beetje dezelfde opmerkingen zoals hierboven (@Neef Jo ). Met de quicktime-events had ik deze keer geen moeite om ze verder te spelen.
Hopelijk komt er een derde deel om er een trilogie van te maken. Ook zeer benieuwd naar de HBO-serie.
Iets wat ik vaak hoor eerlijk gezegd. Feit is gewoon dat de leaks vlak voor de release, het spel echt niet goed gedaan hebben. Zoveel gasten zijn hier opgesprongen zonder zich ook maar effectief te verdiepen in het verhaal. Als je open minded aan dit spel begint, ga je gewoon een topervaring tegemoet. Ikzelf twijfel nog steeds welke ik de beste vind. 1 of 2. Beiden zijn damn meesterwerken! Kan niet wachten op part III!
 
Ikzelf twijfel nog steeds welke ik de beste vind. 1 of 2.
1 is by far de beste. Gewoon story wise met het heel avontuur. De band tussen Ellie en Joel wat zo meeslepend is waardoor ge in het verhaal gezogen word.

Ellie vs Abby vete vond ik zo oninteressant. En dan die heel LGBT kwestie dat ze door uw strot proberen te rammen. Ik heb me nog nooit zo hard geërgerd in een spel. Op een gegeven moment in het spel proberen ze zelfs Abby overdreven sympathiek naa rde speler toe te maken dat het echt degoutant was.

Tuurlijk is TLOU 2 technisch en kwa gameplay superieur. It's a sequel 7 jaar later, ik had niets anders verwacht. Maar story wise zijn ze echt de mist ingegaan.

Als er een TLOU 3 komt heb ik er wel meer vertrouwen in dat ze zich terug meer gaan focussen op de main story en niet op 1 of andere inter familiaire ruzie dat geen mens interesseert :D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan