de rest lukt niet

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de rest lukt niet

Zijn de richtprijzen van Sony.Wtfaack 70euro... en zie zelfs 80euro staan.. zot..
How is living under a rock like? xDWtfaack 70euro... en zie zelfs 80euro staan.. zot..
Weirkendag eh eerst! Zal zoals bij @LessThanJake pas voor deze avond zijn.Nu pas, allez jong![]()

Diene heeft mss geen klein kinders waar em zijn verlof voor moet bij houden?@Kiiilerke weet wanneer hij verlof moet nemen ze![]()
(unsure)

En er zijn momenten dat beide ook iets harder stinken dan normaal en je zo iets hebt van ok dit hoefde niet.Zoals ze zeggen:
Kinderen zijn zoals scheten, je kan enkel die van jezelf verdragen !![]()

Troost u, moet deze ook nog steeds uitspelen... kzit ergens halverwege. Zelfs gua heeft ´t al uitgespeeldZopas uitgespeeld (Part I).
Destijds op PlayStation 3 ooit aan begonnen, maar toen de clickers in beeld kwamen ben ik overgeschakeld naar de multiplayer die ik kapot heb gespeeld. Single player toen nooit meer aangeraakt. Is dus nu de eerste keer dat ik The Last of Us heb uitgespeeld.