The Last of Us

The Last of Us Part I

Je kan blijkbaar t-shirts unlocken met logo's van andere games.
Zelfs Resistance zit erbij! :bow: Dat ze die ook maar eens remake geven.

1661267554893.png

Blijkbaar makkelijkere platinum vanwege geen difficulty en mp trophies?? Hype, geen zin alles nog eens opnieuw te doen, gewoon een leuke ontspannen playthrough en plat!

Blijkbaar makkelijkere platinum vanwege geen difficulty en mp trophies?? Hype, geen zin alles nog eens opnieuw te doen, gewoon een leuke ontspannen playthrough en plat!
Er zal nog altijd geen mission/chapter select zijn waarschijnlijk? Herstarten omdat ge één van Ellie's grapkes gemist hebt lijkt me minder fijn. :p Ik weet nog hoe k bij men tweede playthrough zo grondig mogelijk was en toch geen enkele collectible trophy kreeg.

Er zal nog altijd geen mission/chapter select zijn waarschijnlijk? Herstarten omdat ge één van Ellie's grapkes gemist hebt lijkt me minder fijn. :p Ik weet nog hoe k bij men tweede playthrough zo grondig mogelijk was en toch geen enkele collectible trophy kreeg.

Was ook begonnen met die trophies nog te doen, maar je kan heel snel iets missen, je moet echt een pagina open staan hebben om alles te vinden. Had de game al wel eens uitgespeeld op PS3 en PS4 voordat ik er nog eens ingevlogen ben. Jammer genoeg ben ik weer ergens gestopt en heb ik die trophies nog niet :(

Ik heb platinum op de PS4 remaster versie en ik vond dat wel mee vallen op zich. Ik heb de game eerst gewoon gespeeld, dan op grounded en dan nog eens voor alle collectables. Toen wist ik al heel veel zijn en kende ik het spel wel al heel goed, gewoon guide bijgenomen om te zien dat ik zeker ook de laatste zaken gevonden had die ik de eerste keer gemist had. Denk dat ik het nu weer zo ga doen, eerste een gewone nieuwe playtrough op mss een iets hogere diff puur voor de game en ervaring nog eens en alles op te nemen en dan later eens een cleanup playtrough met guide naast ( vooral voor die jokes ). Ik weet nog dat alle jokes easy waren te horen op één na.

Net voor dat je tegen over die sniper komt te staan in dat dorpje is er een plaats waar Ellie een joke maakt, maar dat duurt even voor ze naar daar loopt en dit doet, de kans dat je dit als speler mist is zeer groot omdat je de huizen verkent, of al verderop loopt en dit niet merkt en ze dan gewoon komt achterop gelopen als je te ver gaat.

Hier waarschijnlijk een gewone playthrough op het gemak en daarna collectible-cleanup. Komaan ND, mission/chapter select please!

Hier waarschijnlijk een gewone playthrough op het gemak en daarna collectible-cleanup. Komaan ND, mission/chapter select please!
Als dat er in zit doe ik dat sowieso ook op die manier. Anderzijds denk ik dat er wel een trophy is voor alles kledingstukken enzo te kopen. Ik weet niet meer goed of je dit kon met één playtrough, als ik er hiervoor meerdere nodig heb dan is het sowieso een tweede er bij en collectables gecombineerd.

Waar kan je deze best bestellen als je hem eventueel een dag vroeger wil hebben?

Bol.com of Coolblue of maakt het niet echt uit?

Toch maar besteld bij GM had nog 2 oude Xbox one games liggen die je hier hoor 5€ verkocht krijgt nu toch een mooie korting van 40€ zodat de game zelf me 40€ kost.

Is al van 2013 geleden dat ik de game gespeeld hebt op PS3 ☺️

Zopas uitgespeeld (Part I).
Destijds op PlayStation 3 ooit aan begonnen, maar toen de clickers in beeld kwamen ben ik overgeschakeld naar de multiplayer die ik kapot heb gespeeld. Single player toen nooit meer aangeraakt. Is dus nu de eerste keer dat ik The Last of Us heb uitgespeeld.

Ik ga deze laten voorbij gaan op release denk ik, tenslotte al 2x gekocht en uitgespeeld. En toch flink overpriced, in sale mss wel (maar max 30€)

Zopas uitgespeeld (Part I).
Destijds op PlayStation 3 ooit aan begonnen, maar toen de clickers in beeld kwamen ben ik overgeschakeld naar de multiplayer die ik kapot heb gespeeld. Single player toen nooit meer aangeraakt. Is dus nu de eerste keer dat ik The Last of Us heb uitgespeeld.
Dat is dan instant 10/10...

Terug
Bovenaan