Ik zou zeker het oled topic op Tweakers in de gaten houdenEuh wat TV is dat? Na 10 jaar precies ook es tijd om iets van min 65" 4K aan te schaffen. (mss tegen het einde vant jaar okt-nov wat dealtjes te vinden?)

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou zeker het oled topic op Tweakers in de gaten houdenEuh wat TV is dat? Na 10 jaar precies ook es tijd om iets van min 65" 4K aan te schaffen. (mss tegen het einde vant jaar okt-nov wat dealtjes te vinden?)

Merci, wou nog vragen of er hier ergens een topic wasIk zou zeker het oled topic op Tweakers in de gaten houden![]()

Is een 65" tv uit 2015. Uiteraard niet meer te krijgen.Euh wat TV is dat? Na 10 jaar precies ook es tijd om iets van min 65" 4K aan te schaffen. (mss tegen het einde vant jaar okt-nov wat dealtjes te vinden?)
Dat ze die ook maar eens remake geven. Hear hear!Zelfs Resistance zit erbij!Dat ze die ook maar eens remake geven.
Er zal nog altijd geen mission/chapter select zijn waarschijnlijk? Herstarten omdat ge één van Ellie's grapkes gemist hebt lijkt me minder fijn.Blijkbaar makkelijkere platinum vanwege geen difficulty en mp trophies?? Hype, geen zin alles nog eens opnieuw te doen, gewoon een leuke ontspannen playthrough en plat!
Ik weet nog hoe k bij men tweede playthrough zo grondig mogelijk was en toch geen enkele collectible trophy kreeg.Er zal nog altijd geen mission/chapter select zijn waarschijnlijk? Herstarten omdat ge één van Ellie's grapkes gemist hebt lijkt me minder fijn.Ik weet nog hoe k bij men tweede playthrough zo grondig mogelijk was en toch geen enkele collectible trophy kreeg.

Als dat er in zit doe ik dat sowieso ook op die manier. Anderzijds denk ik dat er wel een trophy is voor alles kledingstukken enzo te kopen. Ik weet niet meer goed of je dit kon met één playtrough, als ik er hiervoor meerdere nodig heb dan is het sowieso een tweede er bij en collectables gecombineerd.Hier waarschijnlijk een gewone playthrough op het gemak en daarna collectible-cleanup. Komaan ND, mission/chapter select please!
Dat is dan instant 10/10...Zopas uitgespeeld (Part I).
Destijds op PlayStation 3 ooit aan begonnen, maar toen de clickers in beeld kwamen ben ik overgeschakeld naar de multiplayer die ik kapot heb gespeeld. Single player toen nooit meer aangeraakt. Is dus nu de eerste keer dat ik The Last of Us heb uitgespeeld.