The Last of Us

Action PC PS5 PS4 The Last of Us Part I

Zotter is dat mijn zoon bijna beter is in gamen dan ik :unsure: wel ne fifa speler natuurlijk. Wil hem soms eens pushen een mooie single player te spelen maar dat zegt hem niks.
 
het ziet er verdomd goed uit, jammer dat ik het niet op day one in alle eer kan spelen want de home cinema moet nog opgezet worden na de verhuis volgende week.
Dit is toch zo een game die je best in alle audio-visuele glorie wil herspelen.
 
Heb de origineel op PS3 en de remastered op PS4 uitgespeeld. Van wat ik kan zien lijkt het me niet de moeite om nog eens te halen.

Misschien komt die wel ooit op ps plus, zal hem dan wel eens proberen.
 
Komt hier sowieso binnen, zal alleen niet dit jaar zijn vrees ik, komen vanaf september tot december nog veel andere ( compleet ) nieuwe games uit die ik wil spelen en de voorkeur ga geven. TLOU Part I zal binnen een half jaartje wel on sale staan voor 30-40 euro, of ergens used te koop voor die prijs en zal deze dan wel eens op nemen en herspelen met veel plezier.
 
IMG_20220822_172250__01.jpg
 
Deze gaat echt moeten wachten met spijt in het hart heb nu de privacy niet om op mijn gemak te spelen. Mss tegen oktobet/november maar dan geef ik de voorkeur aan God of war natuurlijk
 
Euh wat TV is dat? Na 10 jaar precies ook es tijd om iets van min 65" 4K aan te schaffen. (mss tegen het einde vant jaar okt-nov wat dealtjes te vinden?)
 
Terug
Bovenaan