The Last of Us

Action PC PS5 PS4 The Last of Us Part I

Snap nog altijd het nut niet van deze te hermaken... Remastered versie ziet er nog altijd goed uit tegenwoordig. Komt hier sowieso in huis maar veel meer dan 15 - 20 euro heb ik er niet voor over voor een game die ik al 4x heb uitgespeeld
 
Snap nog altijd het nut niet van deze te hermaken... Remastered versie ziet er nog altijd goed uit tegenwoordig. Komt hier sowieso in huis maar veel meer dan 15 - 20 euro heb ik er niet voor over voor een game die ik al 4x heb uitgespeeld
Omdat veel mensen echt onderschatten hoeveel mensen dat spel nog niet gespeeld hebben, als ook hoeveel nieuwe nieuwe generatie gamers dit spel voor het eerst gaan spelen + ouder fans. Bij elke remake hoor je dezelfde commentaren opnieuw, "waarom, ik heb deze al gespeeld". Dat kan allemaal goed zijn, maar iemand anders misschien nog niet... of het is geleden van op PS3 en ze hadden geen interesse in de PS4 remaster, maar nu mss wel in de PS5 remake. Ze combineren het ook met een port voor PC waar ze sowieso al veel nieuwe mensen gaan aan spreken. Als je dat dan toch gaat doen, waarom dan niet ook op console uit brengen..? Dit is echt geen rare beslissing, maar eerder een zeer slimme.
 
Het spel is ook gewoon al redelijk verouderd, de gunplay was al zelfs niet top op het moment van de originele release.
Dus dit in combinatie met een port naar de PC kan ik perfect begrijpen. Het is ook een manier voor Naughty Dog is familiair te geraken met de PS5 en er toch iets uit te halen. Dit is waarschijnlijk het eerste PS5 project dat ze gestart zijn.

Ik heb enkel een probleem met de prijs. Dit soort remakes zou geen €70 mogen zijn maar €40. Ik zal hem wel halen maar niet aan de volle pot.
 
Prijs is ook mijn kritiek kunt. Maar ok, ik wil het in actie zien vooraleer ik daar een duidelijk punt over maak. Dit vond ik vet in de trailer:
8ec696e7-6607-4f61-bulkzp.jpeg
 
Ik heb TLOU 1 op PS3 gespeeld, dus de remake kan zeker een meerwaarde zijn denk ik. Al zal ik er niet voor betalen. Mochten ze part 1 en 2 in een bundel verkopen op PC zou ik al meer geneigd zijn daar voor te gaan, gezien ik deel 2 nog niet gespeeld heb.
 
Maar die cutscenes destijds in the Last of us, zaten daar ook geen pre rendered cutscenes in? In part 2 draait het realtime in-game, en met deze remake ook uiteraard. Anyways, benieuwd naar de komende weken wanneer we het effectief in actie zien 🙂.
 
Mogen ook niet vergeten dat dat spel al 9 jaar oud is en er best wel een generatie zal zijn die dit nog nooit gespeeld hebben. En met de serie die er aan komt is de timing eigenlijk best goed
Gewoon alleen al omdat ze het gaan porten naar PC. Waarom zou ge het dan niet opnieuw naar PS5 brengen...

Net ontdekt dat die special edition niet verkocht wordt in Europa... in dat geval krijgen ze van mij gene enkele euro. Zullen er hier wel genoeg verkocht worden used.
 
Maar die cutscenes destijds in the Last of us, zaten daar ook geen pre rendered cutscenes in? In part 2 draait het realtime in-game, en met deze remake ook uiteraard. Anyways, benieuwd naar de komende weken wanneer we het effectief in actie zien 🙂.
Mezelf effe quoten 😜. Cutscenes waren dus wel degelijk pre rendered in the last of us (remastered). Nu in part 1 gaat het realtime zijn. Daarmee dat verschil niet gigantisch is in cutscenes. Maar wel in gameplay zoals je kan zien in de klicker screenshot. Ik vind gewoon grappig dat er zoveel haters zijn die continu zitten te zeggen dat er wat kleine opknap werkjes aan gedaan zijn. Lichte verbeteringen aan de combat,... Dat is dus pure BS he. Persoonlijk zou ik wachten op dergelijke uitspraken tot dat je effectief gameplay gezien hebt. Dan kan je de vergelijking maken. Ik geloof in ieder geval Druckman op zijn woord. Hij zal het toch wel weten zeker 😄. Het zal in ieder geval niet lang meer duren vooraleer we het goed in actie zien. Geruchten waren dat een showcase ging plaatsvinden in september, nu we deze datum weten lijkt begin Juli mij eerder realistisch voor een showcase en dan ook de release aankondiging van gow, die blijkbaar voor november is. Laten we hopen...
 
Hmmm, 2 september is mijn verjaardag, dus verlof staat sowieso al ingeboekt;;;

Last of Us kan natuurlijk niet op tegen jojo all stars battle R die op dezelfde dag uitkomt; :love:

Deze remake zal ik wel spelen, maar 2dehands of met een sale. Sony hun vraagprijs is frappant hoe ge het draait of keert;
 
Krijgen eigenaars van de remaster geen korting ofzo? Dan zou ik niet twijfelen, 't ziet er echt wel goed uit. Wil er gerust nogwel eens doorgaan, 4de keer denk ik :unsure:
 
Krijgen eigenaars van de remaster geen korting ofzo? Dan zou ik niet twijfelen, 't ziet er echt wel goed uit. Wil er gerust nogwel eens doorgaan, 4de keer denk ik :unsure:
Nee, het is een remake van een spel van 2013 he. Alle, de remaster is van 2014. Bij launch is het volle pot betalen en anders even wachten op promo...
 
Zouden ze de multiplayer dan ook geen nieuw leven in blazen? Vond die best nog cool to be honest

Geen multiplayer in Part I en Part II. Wel komt er volgend jaar een gloednieuwe game, speciaal ontworpen voor multiplayer...

 
Terug
Bovenaan