Action PS5 The Last of Us Online

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
tlouo.png


release: cancelled
genre: online multiplayer
dev: Naughty Dog

The Last of Us standalone multiplayer.

What I can tell you is that this game is big. It’s as big as any of our single-player games that we’ve done, and in some ways bigger. It’s got a story. The way we’re telling that story is very unique to this game. It’s got a brand new cast of characters. It takes place in another place, another part of the United States. And it’s really cool.

It’s being headed by Vinit Agarwal, Anthony Newman, and Joe Pettinati. All veterans of Uncharted and The Last of Us. And you’re going to see a lot more of this game come next year.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo te zien trekken we naar San Francisco.

It’s no secret that many of you are not only drawn to The Last of Us’ stories but also the game’s original Factions multiplayer. Since The Last of Us Factions’ release almost a decade ago, dedicated players have been vocal about an expansion upon that offering.

However, we can finally announce that we’re creating something much larger than a mode. We’re thrilled to share a piece of concept art from our upcoming multiplayer experience, which is an extremely ambitious undertaking. We’re growing our studio significantly to ensure we build this full-scale, standalone game, with its massive scope and immense world, in a way that fans have come to expect from The Last of Us and Naughty Dog.


TO1_MARKETING_PROMO_FINAL_FULL.jpg
 
Nieuwe artwork.

We’ll have some fun surprises for you along the way, but later this year we will begin to offer you some details on our ambitious The Last of Us multiplayer game. With a team led by Vinit Agarwal, Joe Pettinati, and Anthony Newman, the project is shaping up to be a fresh, new experience from our studio, but one rooted in Naughty Dog’s passion for delivering incredible stories, characters, and gameplay. We first shared concept art of the project with you last year, and we hope this new piece of concept art below further excites you for what our team is working on.


teaser-image.png
 
Holy shit, die cruise boot, hoe vet ziet dat eruit! Laat nu aub dit niet op ps4 uitkomen he! Maar waarschijnlijk zal het er wel op uitkomen. Net zoals warzone hebben ze zoveel mogelijk spelers nodig. Hopelijk wel rechtstreeks op pc dan. En wat gaan ze doen, 70 euro vragen of free te play met battle pass systeem,... Voor beiden gaan ze kritiek krijgen...
in ieder geval, can't fucking wait!
 
Ik heb de multiplayer van TLOU I grijs gespeeld, dus ik ben erg benieuwd, maar iedereen kan vet artwork publiceren. Laat ze eerst maar eens wat gameplay tonen voor we op de hypetrain springen. :)
 
Ik heb de multiplayer van TLOU I grijs gespeeld, dus ik ben erg benieuwd, maar iedereen kan vet artwork publiceren. Laat ze eerst maar eens wat gameplay tonen voor we op de hypetrain springen. :)
idd, en feitelijk nog heel goed mee geamuseerd toen. Ben benieuwd
 
Opvallende afwezige tijdens de Showcase, en volgens journalist Jason Schreier zou deze in de koelkast gezet zijn na kritiek van Bungie.

Bungie raised questions about the The Last of Us multiplayer project's ability to keep players engaged for a long period of time, which led to the reassessment.

The team working on the game was scaled back after a recent evaluation, said the people, who asked not to be named because they weren’t authorized to speak publicly. A small group remains on the project while the company reevaluates the direction.



Naughty Dog reageerde inmiddels met "de game heeft meer tijd nodig".

 
Ze waren beter direct aan een nieuwe ip begonnen. Stonden ze nu al ver en konden ze ook al beginnen met de ontwikkeling van the last of us part 3. Die live service games, iets wat meestal negatieve gevolgen heeft. Kijk naar BioWare met Anthem, Rocksteady met suïcide squad,... Gewoon focussen op dikke singleplayer games. Al was ik zeer benieuwd naar last of us online. Maar ze hebben er waarschijnlijk teveel van willen maken. Beter gewoon een simpele add on mode gemaakt zoals sucker punch met ghost of Tsushima. Zonde... Maar ok, that's life natuurlijk, niet alles lukt altijd, zelfs met de beste niet...
 
Rap zal het helaas niet zijn, hebben ze niet 6 jaar aan part 2 gewerkt? En 220 miljoen dollar. Tegenwoordig crazy die game ontwikkelingen. Logisch dat ze ook achter live service gaan, maar ze moeten naughty dog daar niet voor gebruiken...
 
Persoonlijk vind ik het niet zo erg. Zeker omdat ze zich nu (terug) op single-player narrative games kunnen focussen.
Ik vond factions supergoed. Ik vind het wel jammer. Hun visie was waarschijnlijk te ambitieus waardoor het niet meer zou werken. Het was al heel l ang stil hier rond, dus het zat er wel aan te komen.

Zeker jammer omdat er wel resources gestoken wordt in de zoveelste remake, maar een nieuw spel wordt dan geannuleerd.

Oh well. Hopelijk komen ze inderdaad snel met een nieuwe IP
 
Terug
Bovenaan