Vind het eigenlijk raar dat er niet echt games gevolgd zijn zoals TDU.
Forza komt in de buurt maar ik vind de map echt zo klein, op een paar uurtjes ken je de map van buiten terwijl bij TDU leek het echt eindeloos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vind het eigenlijk raar dat er niet echt games gevolgd zijn zoals TDU.
The Crew kwam ook nog in de buurt
Alleen zijne Forza Horizon rant slaat nergens op. Dat is pure no nonsense arcade fun zoals need for speed.Exact hoe ik er ook over denk.
Invloedrijk zoals een NFS denk ik niet, maar het is/was wel een geheel andere formule. Het draaide meer om de lifestyle, de ervaring van de wagens te bekijken in showrooms, testrijden alvorens te koken. De eilanden zijn telkens schaal 1:1. Waardoor rustig cruisen ook een onderdeel was van de ervaring en niet enkel het racen op zich.Iemand die mij wilt toelichten of Test Drive ooit een invloedrijke/kwalitatieve serie was? Ik herinner me TD5 op ps1 nog, maar daarbuiten hoorde ik nooit iemand spreken.
Oke voor het Forza gedeelte is het vrij subjectief, voor ieders wat wils. Maar voor het TDU gedeelte slaagt hij voor mij de nagel op de kop.Alleen zijne Forza Horizon rant slaat nergens op. Dat is pure no nonsense arcade fun zoals need for speed.
TDU wel nooit gespeeld, maar kan me ook wel Test Drive herinneren in the early days. Dat was idd een racespel dat zich serieus nam, zoals een Gran Turismo dus snap zijn punt ergens wel dat het nu een verkeerde kant opgaat
Invloedrijk zoals een NFS denk ik niet, maar het is/was wel een geheel andere formule. Het draaide meer om de lifestyle, de ervaring van de wagens te bekijken in showrooms, testrijden alvorens te koken. De eilanden zijn telkens schaal 1:1. Waardoor rustig cruisen ook een onderdeel was van de ervaring en niet enkel het racen op zich.
iirc was Test Drive Unlimited wel de eerste echte open world racer, dus qua influence kan dat wel tellen. het had ook een groot social gedeelte, wat het toch een populaire game maakte? ik herinner mij op het oude 9lives nog crew-meets in-game, waar dan gewoon gecruised werd?Invloedrijk zoals een NFS denk ik niet, maar het is/was wel een geheel andere formule. Het draaide meer om de lifestyle, de ervaring van de wagens te bekijken in showrooms, testrijden alvorens te koken. De eilanden zijn telkens schaal 1:1. Waardoor rustig cruisen ook een onderdeel was van de ervaring en niet enkel het racen op zich.
Oke voor het Forza gedeelte is het vrij subjectief, voor ieders wat wils. Maar voor het TDU gedeelte slaagt hij voor mij de nagel op de kop
Pas op dat werkt ook averechts nu bij mij op latere leeftijd ^^ Neem nu Gran Turismo 7 bij release. Nutteloos races grinden voor geld om nen droomwagen te kunnen kopen. Het was zelfs zo erg dat ik scriptjes begon te installeren Kreeg er echt nen degout van dat da zo slecht gebalanceerd was.dat is nu toch helemaal weg? ge krijgt echt letterlijk constant wagens voor niks, de helft vindt ge dan maar meh omdat het random is, en het had evengoed een Ferrari met rating X999,9 geweest.
Ik ben precies al blij dat ik niet de enige was met dat gevoel.De graphics lopen 10 jaar achter en de handling van de voertuigen ziet echt erbarmelijk slecht uit. Dit lijkt een teleurstelling te worden. Heb het niet willen uitkijken.
dat is nu toch helemaal weg? ge krijgt echt letterlijk constant wagens voor niks, de helft vindt ge dan maar meh omdat het random is, en het had evengoed een Ferrari met rating X999,9 geweest.