Test Drive Unlimited Solar Crown

Racing PC PS5 XBOX Test Drive Unlimited Solar Crown

Dat was inderdaad ook een gigantische map.
Dat ze snel maar eens met wat gameplay naar buiten komen! Rare trailer die laatste
 
Ik hoop echt dat ik fout ben maar de game gaat imo een grote flop worden.
Nacon en Kylotonn hebben al enkele goeie series om zeep geholpen.

Het recente uitstel en de switch naar enkel huidig gen plus het feit dat er nog nooit een seconde gameplay is getoond;
doet me denken dat de ontwikkeling heel stroef gaat en dat ze in feite nog niks hebben.

Nogmaals ik hoop echt dat ik totaal verkeerd ben, we hebben meer van dit type racegames nodig.
 
Nieuwe info, en ook een handvol nieuwe screens:


314090c6c8c81e71ffd98633b41f7d19856c60b6.jpg
 
De graphics lopen 10 jaar achter en de handling van de voertuigen ziet echt erbarmelijk slecht uit. Dit lijkt een teleurstelling te worden. Heb het niet willen uitkijken.
 
Iemand die mij wilt toelichten of Test Drive ooit een invloedrijke/kwalitatieve serie was? Ik herinner me TD5 op ps1 nog, maar daarbuiten hoorde ik nooit iemand spreken. :unsure:
 
Exact hoe ik er ook over denk.
Alleen zijne Forza Horizon rant slaat nergens op. Dat is pure no nonsense arcade fun zoals need for speed.

TDU wel nooit gespeeld, maar kan me ook wel Test Drive herinneren in the early days. Dat was idd een racespel dat zich serieus nam, zoals een Gran Turismo dus snap zijn punt ergens wel dat het nu een verkeerde kant opgaat :p
 
Iemand die mij wilt toelichten of Test Drive ooit een invloedrijke/kwalitatieve serie was? Ik herinner me TD5 op ps1 nog, maar daarbuiten hoorde ik nooit iemand spreken. :unsure:
Invloedrijk zoals een NFS denk ik niet, maar het is/was wel een geheel andere formule. Het draaide meer om de lifestyle, de ervaring van de wagens te bekijken in showrooms, testrijden alvorens te koken. De eilanden zijn telkens schaal 1:1. Waardoor rustig cruisen ook een onderdeel was van de ervaring en niet enkel het racen op zich.
Alleen zijne Forza Horizon rant slaat nergens op. Dat is pure no nonsense arcade fun zoals need for speed.

TDU wel nooit gespeeld, maar kan me ook wel Test Drive herinneren in the early days. Dat was idd een racespel dat zich serieus nam, zoals een Gran Turismo dus snap zijn punt ergens wel dat het nu een verkeerde kant opgaat :p
Oke voor het Forza gedeelte is het vrij subjectief, voor ieders wat wils. Maar voor het TDU gedeelte slaagt hij voor mij de nagel op de kop.
 
Invloedrijk zoals een NFS denk ik niet, maar het is/was wel een geheel andere formule. Het draaide meer om de lifestyle, de ervaring van de wagens te bekijken in showrooms, testrijden alvorens te koken. De eilanden zijn telkens schaal 1:1. Waardoor rustig cruisen ook een onderdeel was van de ervaring en niet enkel het racen op zich.

Dus in essentie Top Gear de game? :D
 
Invloedrijk zoals een NFS denk ik niet, maar het is/was wel een geheel andere formule. Het draaide meer om de lifestyle, de ervaring van de wagens te bekijken in showrooms, testrijden alvorens te koken. De eilanden zijn telkens schaal 1:1. Waardoor rustig cruisen ook een onderdeel was van de ervaring en niet enkel het racen op zich.

Oke voor het Forza gedeelte is het vrij subjectief, voor ieders wat wils. Maar voor het TDU gedeelte slaagt hij voor mij de nagel op de kop
iirc was Test Drive Unlimited wel de eerste echte open world racer, dus qua influence kan dat wel tellen. het had ook een groot social gedeelte, wat het toch een populaire game maakte? ik herinner mij op het oude 9lives nog crew-meets in-game, waar dan gewoon gecruised werd?

ik versta wel wat die kerel zegt over Forza (en GT etc).
ik heb de originele GT méér dan een jaar lang elke avond gespeeld, ik roteerde 4 vaste wagens (Viper, Subaru Legacy, TVR Cerbera, Mitsubishi GT-LM). occasioneel zat er een andere tussen, maar die 4 waren *mijn* wagens. en die wagens waren mijn band met de game.

dat is nu toch helemaal weg? ge krijgt echt letterlijk constant wagens voor niks, de helft vindt ge dan maar meh omdat het random is, en het had evengoed een Ferrari met rating X999,9 geweest.

in het begin van TDU2 lachen ze er zelfs al mee: ge krijgt daar een Ferrari voor uw verjaardag, maar na een kilometer test-rit blijkt dat ge ligt te dromen, en moet ge een 2de handswagen gaan kopen

en het racen zelf: ja, 't is gewoon dezelfde bashy-smashy-pulp als wat Horizon nu is. jammer.
 
Heb enkel TDU2 gespeeld op PS3 en dat was fantastisch hoeveel uren ik rond gereden heb met de Ferrari California top open top toe ,knipperen huisje inrichten zalig racen was pittig toen en idd integenstelling tot andere moest je je wagens eerst verdienen hopelijk wordt deze nieuwe versie nog verder getuned want grafisch vond ik deze show wat plattekes. Men zegt wel dat het aan youtube ligt dus hoop doet leven...
 
dat is nu toch helemaal weg? ge krijgt echt letterlijk constant wagens voor niks, de helft vindt ge dan maar meh omdat het random is, en het had evengoed een Ferrari met rating X999,9 geweest.
Pas op dat werkt ook averechts nu bij mij op latere leeftijd ^^ Neem nu Gran Turismo 7 bij release. Nutteloos races grinden voor geld om nen droomwagen te kunnen kopen. Het was zelfs zo erg dat ik scriptjes begon te installeren 😂 Kreeg er echt nen degout van dat da zo slecht gebalanceerd was.

In Forza Horizon 5 smijten ze dan wel met auto’s naar uw kop via die wheelspins. Uiteindelijk speelt ge ook gewoon met uw favo wagens en had ik die band ook + ge hebt meer wagens kunnen testen op basis van handling.

Ik blijf erbij: Forza Horizon is 1 van de beste arcade racegames van de afgelopen 10 jaar. Is voor mij wat NFS was 20j geleden.
 
De graphics lopen 10 jaar achter en de handling van de voertuigen ziet echt erbarmelijk slecht uit. Dit lijkt een teleurstelling te worden. Heb het niet willen uitkijken.
Ik ben precies al blij dat ik niet de enige was met dat gevoel.
Toen ze daar in die voorstelling zo enthousiast zaten te spelen kreeg alleen zo het 'meh-gevoel'. Ik had zo'n 'second life meets forza horizon' vibe... En ik heb eerlijk gezegd geen idee of ik daar nog op zit te wachten...
 
dat is nu toch helemaal weg? ge krijgt echt letterlijk constant wagens voor niks, de helft vindt ge dan maar meh omdat het random is, en het had evengoed een Ferrari met rating X999,9 geweest.

Één van m'n eerste wheelspins in FH4 was één of de andere legendary die ik voor 20 miljoen kon verpatsen, Sense of achievement was compleet weg en zoals je zegt blijven ze naar je kop gooien met auto's dat het eigenlijk niet meer leuk is. Ook de map was veel te klein naar mijn zin, na een paar uurtjes kende je de weg blindelings.

Dat gezegd zijnde is het wel m'n favoriete casual racegame van het moment en ik vrees dat TDUSC daar niets aan zal veranderen. De showcase was niet echt overtuigend.
 
Terug
Bovenaan