Test Drive Unlimited Solar Crown

Racing PC PS5 XBOX Test Drive Unlimited Solar Crown

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
tdsc.png


release: 2024
genre: racing
dev: KT Racing

Test Drive Unlimited Hong Kong.

A driving and lifestyle experience unlike any other. The brand new Test Drive Unlimited keeps the DNA from the first games, and revamps it for the modern era. You have the freedom to progress however you like, the classic open championship concept returns too. Live your best life. Race, cruise, and hang out with your friends until the sun goes down and even after!

 
Alweer een nietszeggende trailer. Nieuwe info pas in juli, al werd vandaag al bekendgemaakt dat de game ook naar de Switch komt.

 
Zag het ook net.. om dan in juli te zeggen ‘coming 2023’.. met een andere nietszeggende trailer.
:unsure:

Let’s hope not.
 
Ik heb uren versleten aan TDU1, ik kan me nog herinneren dat we met 9lives forum afspraken om dan virtueel te gaan cruisen op Hawaii.

TDU2 was al een pak minder en voor deel 3 hou ik m’n hart vast.
 
Ik heb uren versleten aan TDU1, ik kan me nog herinneren dat we met 9lives forum afspraken om dan virtueel te gaan cruisen op Hawaii.

TDU2 was al een pak minder en voor deel 3 hou ik m’n hart vast.

1e was inderdaad top! 2e ook niet gespeeld.. ik reed weg, had zoiets van ‘wat een vreemde handling’ en dan nooit meer oogestart.
 
Was gewoon een geweldige locatie ook. :love:

Hopelijk gaat dit wat worden. Ik mis echt een kwaliteitsvolle open world racer a la Forza Horizon op de Playstation. :p
 
Was gewoon een geweldige locatie ook. :love:

Hopelijk gaat dit wat worden. Ik mis echt een kwaliteitsvolle open world racer a la Forza Horizon op de Playstation. :p

FH4 is enorm leuk maar die gigantische map van TDU was wel de max, bij Forza steek je de map in hoogste 15 minuten over.
 
1e was inderdaad top! 2e ook niet gespeeld.. ik reed weg, had zoiets van ‘wat een vreemde handling’ en dan nooit meer oogestart.
TDU2 was IMO een degelijk racegame maar het had nooit in de toenmalige staat verkocht mogen worden. Het was een bugfestijn zoals zelden gezien.
 
Ja man. Als het er zo zou uitzien..
:drool:

We gaan al mogen blij zijn als we 50% krijgen van wat ze laten zien!
 
Ik snap zon trailers ook totaal niet . Zegt helemaal niks en het kan alleen maar gigantisch tegenvallen uiteindelijk .
 
Ik snap zon trailers ook totaal niet . Zegt helemaal niks en het kan alleen maar gigantisch tegenvallen uiteindelijk .
Dit dus.
Met CGI trailers kan je de grootste k*k verkocht krijgen.

Laat de gameplay trailers maar komen en dan kan iedereen zijn eigen conclusies trekken!
 
Ik vind Hong Kong ook niet zo'n goeie locatie eigenlijk. Test Drive Unlimited gaat voor mij voor een groot stuk over het cruisen met een GT en ik denk niet dat ze dat in Hong Kong gaan kunnen krijgen...
Ik vrees een beetje voor de setting. En zo'n trailer zegt ook niks meer dan een persaankondiging waarin ze die informatie geven. Wat je daar ziet is hoogstens het intro-filmpje...
 
Dit dus.
Met CGI trailers kan je de grootste k*k verkocht krijgen.

Laat de gameplay trailers maar komen en dan kan iedereen zijn eigen conclusies trekken!
Meestal worden deze trailers gemaakt om de sponsors / suits gerust te stellen dat er gewerkt wordt aan hun investering.
Die suits zijn vooral zot op filmische CGI-trailers. De gamer daarentegen wilt gewoon gameplay zien.

Van mij mogen ze ook met trailers / aankondigingen wachten tot het spel in de rekken ligt, maar helaas werkt de echte wereld niet zo. Nu maar 1 jaar wachten om te zien of het effectief iets waard is. Ik pre-order sowieso niks meer voor ik een gameranx review gezien heb.
 
Ik heb uren versleten aan TDU1, ik kan me nog herinneren dat we met 9lives forum afspraken om dan virtueel te gaan cruisen op Hawaii.

TDU2 was al een pak minder en voor deel 3 hou ik m’n hart vast.
TDU 1 was idd geweldig. Gewoon naar de vuurtoren rijden, wachten op random volk, en dan samen knallen.
 
Nog steeds geen gameplay, al staan er op Steam nu toch al enkele screenshots.


 
Nog altijd geen gameplay trailer, ik begin het ergste te vrezen eerlijk gezegd. :(

TDU1 was eigenlijk mijn favoriete racing game. Samen met Project Gotham indertijd, maar dat was eigenlijk iets helemaal anders.
Vind het eigenlijk raar dat er niet echt games gevolgd zijn zoals TDU.
 
Terug
Bovenaan