Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij toont dit jaar wel dat zijn conditie dik in orde is. Hij is dit jaar duidelijk top-100 niveau waardig.Bergs weer een marathon ervan gemaakt vannacht, hopelijk recupereert hij goed voor zijn tweede ronde
Goffin is zijn talent natuurlijk niet verloren heIk denk dat ik zowat de enige was die hier Goffin nog verdedigde.
En terecht. Het is één van de weinige topspelers die echt tennist. Ik bedoel daarmee dat hij echt punten geduldig kan opbouwen en afwerken (hij teert niet op een harde FH, serve of N+1 bal).
Zijn dubbelhandige BH is één van de mooiste op de ATP tour.
Staat de afgelopen weken vol zelfvertrouwen te spelen en straalt dat ook uit.
Nu tegen Machac. Moeilijke opgave, maar dat is elke match op grandslam niveau.
Springt nu over Bergs naar plaats 63 in de live ranking. Hij staat nu te spelen als een top 50 speler.
Dus als hij top is zoals nu dan is hij nog steeds onze beste Belg.
Ja Bergs verloren.Springt nu over Bergs naar plaats 63 in de live ranking. Hij staat nu te spelen als een top 50 speler.
Imho ook niet al te slim om te gaan dubbelen, wetende uit het verleden dat hij een opeenvolging van matchen niet bijzonder goed verteert en al een vijfsetter had gespeeld (die overigens al een uur vroeger gedaan kon zijn).De reden volgens hem: Ziek geworden in het midden van de nacht (na een zware marathonmatch bij 35 graden). Daarna door medicatie toch weer paraat voor de strijd van 3,5 uur maar dan op de cruciale momenten (in set 3 vooral) iets te veel fouten gemaakt.
Ik voel me alvast niet aangesproken, heb David hier nooit afgebroken maar als hij slecht speelt mag het ook gezegd worden. Er is absoluut een periode geweest dat hij draken van matchen speelde.Ik denk dat ik zowat de enige was die hier Goffin nog verdedigde.
Helaas moest hij geblesseerd opgeven. Daarmee is de unieke kans op een GS titel wegEn Dimitrov hoe sterk staat die te spelen zeg! Zou het dan toch een keer lukken op zijn 33ste of gaat hij weer choken op het moment van de waarheid?

Ja ik heb de match van Zizou min of meer gevolgd. Hij was vrij goed.Niemand die de Davis Cup volgt?
Mooie win toch tegen de Hollanders die ik individueel toch wel hoger inschat.
Italië wordt een maatje te groot vrees ik.