Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blockx verliest 5-7 3e set tegen wereldtopper Berritini...Zizou heeft nipt verloren vandaag (na eerder 2x winst). Maar ja hij kan het natuurlijk niet elke keer opnieuw helemaal alleen doen.
Noch Blockx, Noch Colignon konden 1 match winnen. Ik hoop dat vooral Blockx nog een beetje groeit in de toekomst en dan kan België nog eens iets betekenen in de Davis Cup. Nu is het nog te weinig, zeker als David er niet bij is.
Ja natuurlijk maar verlies is verlies. Daar kraait over een jaar geen haan meer naar tegen wie dat ook alweer was.Blockx verliest 5-7 3e set tegen wereldtopper Berritini...

Ik ken er persoonlijk een paar die heel goed zijn in tennis, maar niet genoeg om er van te leven. Ik hoop oprecht dat ze ooit eindigen zoals kennissen van mij die top-30 vrouwen trainen.Blockx die gaat er wel komen denk ik...

David kan 1ste winst op Giron afvinken.Giron zou op papier haalbare kaart zijn maar David heeft er nog nooit van gewonnen, 1ste onderlinge ontmoeting nog gezien in Antwerpen.
Het is een kerel die blijft lopen en je bent er nooit klaar mee.
Idd. opvallende statistiek:Stond vooral heel goed te retourneren.