Tennis

Moet zeggen zowel Djokovic als Nadal overtuigen me nog niet deze Aus Open.

Wat uiteraard wil zeggen dat ze de finale tegen elkaar spelen, laat daar geen misverstand over bestaan.
 
Als ik zie hoe onze Novax zich lekker rekt om een bal te reiken, is er van een scheur in de buikspieren weinig te merken. Maar dat is geen verrassing natuurlijk. :sick: Of hij moest achter komen te staan meteen.
 
Beetje druk vanmorgen, maar zie nu pas de afstraffing van Thiem. :eek: Scheelde er iets met hem, want 6-0 in derde set is vreemd.

En omdat we het eerder hadden over de leegte na Goffin... Gauthier Onclin (19) heeft een M15 gewonnen in Monastir. Versloeg het 5e, 6e (Yannick Mertens) en het 2e reekshoofd op weg naar de titel. Naast Bergs die Onclin en Bovy eens wat beter volgen.
 
Laatst bewerkt:
Moe, een paar fysieke kwaaltjes en een off-day blijkbaar. Had er perfect al de vorige ronde kunnen uitliggen was Kyrgios een beetje beter bij de les gebleven na zijn 2-0 voorsprong in sets.

Onclin is niet slecht maar was nog teveel een momentenspeler. Heb een paar van zijn matchen gezien in ITF 15k Koksijde 2019. Als het tegenzit durft ie nogal snel het kopje te laten hangen. Als junior paar tornooien gewonnen maar in de slams nooit potten gebroken. Vorig jaar zoals de meesten weinig gespeeld, hopelijk heeft hij wat stappen gezet. Hij en Bovy worden bij de AFT nu getraind door Darcis, wel een goede zaak denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: WimJ
Om het terug even over Goffin te hebben. Mij lijkt het alsof die na het omslaan van zijn enkel tijdens Rolland Garros 2017 nooit meer zijn oude niveau gehaald heeft buiten die ene zeer sterke prestatie in de Masters.
 
Als ik zie hoe onze Novax zich lekker rekt om een bal te reiken, is er van een scheur in de buikspieren weinig te merken. Maar dat is geen verrassing natuurlijk. :sick: Of hij moest achter komen te staan meteen.
Djoko zijn bijnaam is dan ook niet voor niets faker.
Als die echt een spierscheur zou hebben in zijn buikspieren zou die niet mogen spelen van zijn fysio.
Hij zal wel wat pijntjes hebben, maar echt zware hinder? Kom zeg. Had tegen een Raonic (die zelf half geblesseerd was) niks moeite met opslaan, botte de ene na de andere opslagwinner. Djokovic is gewoon al heel erg lang niet meer op zijn erg hoge niveau, is net dat tikkeltje minder wat hem zeker en vast verslaanbaar maakt.
Jammer dat Kyrgios eruit lag tegen Thiem, ik had graag Kyrgios tegen Djoko gezien. Djoko zijn spel ligt Kyrgios en itt Raonic gaat Kyrgios er wel vol voor als het spannend wordt. H2H Kyrgios - Djokovic: 2-0.
 
Idd, lichte pijn zal hij voelen als het wat minder gaat ;) maar zelf over een scheur hebben is lachwekkend. Berrettini moet vandaag gewoon forfait geven omdat hij een verrekking van de buikspieren heeft en zijn hele seizoen niet wil riskeren.
 
En daar gaat ook Mertens
Nadat ze eerst volledig domineerde. Ineens begon ze te passief te spelen en ook wat véél fouten te maken en te afwachtend.
Jammer maar ergens wel verwacht. Ik noemde haar outsider ipv titelkandidaat voor iets hé.
 
Wil ze echt een titelkandidaat worden, gaat ze toch dat dubbel eens moeten laten vallen. Vooral in Slams heb je die frisheid nodig. Maar dan nog, ik zie in haar geen Slam winnares.
 
Toch een anti-climax voor Mertens. Die Muchova stond ook al 5-0 achter tegen Pliskova en heeft die match nog binnengetrokken. Ik vind die technisch nochtans absoluut geen waauw speelster maar bon, ze wint wel haar matchen en het is dat wat telt.

Nadal stilaan op kruissnelheid, kan leuke match worden tegen Tsitsipas die behalve in zijn match tegen Kokkinakis nog geen stap teveel heeft moeten zetten deze AO
 
Ugh, Zverev die 1-1, 1-4 en 0-30 voor staat om dan gewoon compleet in te zakken als een tent van den Action. Djokovic die toen hij achter stod nog zijn racket in 1000 stukken heeft geslagen en op het einde van de set weer zo een mega luide oerkreet... Wat een afschuwelijk mens is die Djokovic toch. Heeft trouwens een service percentage van boven de 80% in de 3e set, die is duidelijk geblesseerd ja...
 
Ik kan best geen matchen meer kijken van hem... ik begin me echt aan alles van hem te irriteren! :cautious:
Zag je Zverev naar hem kijken vanop zijn bankje na de match... Je zag hem gewoon denken... FAKER. Handshake was ook al enorm koel.
 
Terug
Bovenaan