Tennis

Veel cringe spelers er al uit :woohoo: Nu nog Evans & de resterende serve-bots en het tornooi kan beginnen :unsure:
Lloyd Harris, daar verwacht ik nog veel van
 
Goeie service <> serve bot zoals Opelka, Karlovic , Isner.
Harris heeft meer punten gepakt in rally's dan zuiver op eerste serve
 
Vanuit die definitie is enkel Dr. Ivo dan een echte serve-bot, Opelka heeft best wel goede groundstrokes vind ik en ook Isner haalt soms van die lage slices terug waarvan ik denk van hoe doet ie dat 2m10 zijnde. Harris had 20 aces tegen Khachanov (13) ook geen kleine jongen
 
Geerts is door in Mallorca zie ik. Die gast is volgens mij wat te lang in het Futures circuit blijven hangen. Nu hij het blijkbaar toch aandurft om Challenger kwalificaties te spelen zie je dat het ook lukt. En in die Challengers heb je veel minder van die 'grinders' die aanvallende spelers horendol maken.

Anderzijds met enkel 1ste en 2de rondes in een Challenger geraak je ook niet ver, je moet af en toe eens halve of finale kunnen spelen om een sprong te maken en van die kwalificaties af te zijn. Niveau ligt dicht bij elkaar tussen 200 en 400, ik hoop voor hem dat het lukt!
 
  • Leuk
Waarderingen: WimJ
Ik zie die Krejcikova wel graag spelen. Variatie, gebruikt hele court, en gewoon down to earth. Lijkt me wel een laatbloeier, want heb de indruk dat ze echt al heel wat jaren actief is op WTA tornooien, en toch is het haar allereerste US Open. :wtf:

Ietwat verontrustend nieuws vanuit Tokio over Joachim Gérard die is opgenomen met hartproblemen.
 
Ietwat verontrustend nieuws vanuit Tokio over Joachim Gérard die is opgenomen met hartproblemen.
Laatste update is dat hij oververmoeid is en zijn lichaam daardoor gecrasht is. Zijn seizoen is voorbij, géén US open aldus.
Onderzoeken moeten nu uitwijzen of het een tijdelijk issue is door oververmoeidheid of dat er meer aan de hand is.

Hij is volgens de laatste berichten, bij bewustzijn en aanspreekbaar. De gezondheid blijft het belangrijkste hé.
 
Van Uytvanck staat al een eeuwigheid tussen 50 en 100 ongeveer maar dit jaar is het precies ook niet echt veel soeps. Zou goed kunnen dat ze binnenkort wordt ingehaald door haar vriendinnetje.
Haha Minnen nu ook naar de 3de ronde als LL. Van Uytvanck voelt de hete adem van .. ach ja dat is niet erg, die voelt ze nu al dagelijks :D
 
Haha Minnen nu ook naar de 3de ronde als LL. Van Uytvanck voelt de hete adem van .. ach ja dat is niet erg, die voelt ze nu al dagelijks :D
Nice, al was het blijkbaar een draak van een match. Minnen op deze manier idd wel met grote sprongen richting Alison in de ranking, en in de race ranking staat ze er al los voor. Zal wss rapper over haar vriendin springen dan ik dacht. :D
 
Geerts is door in Mallorca zie ik. Die gast is volgens mij wat te lang in het Futures circuit blijven hangen. Nu hij het blijkbaar toch aandurft om Challenger kwalificaties te spelen zie je dat het ook lukt. En in die Challengers heb je veel minder van die 'grinders' die aanvallende spelers horendol maken.

Anderzijds met enkel 1ste en 2de rondes in een Challenger geraak je ook niet ver, je moet af en toe eens halve of finale kunnen spelen om een sprong te maken en van die kwalificaties af te zijn. Niveau ligt dicht bij elkaar tussen 200 en 400, ik hoop voor hem dat het lukt!
Toch weer kwartfinale voor Geerts. Klopte Barrios Vera, nummer 172 in drie sets 4-6 6-2 6-1. Volgende ronde tegen Joao Sousa. Hij doet het de laatste weken beter dan Coppejans. Hij had even een goede periode, maar ondertussen geraakt hij niet meer voorbij de 1e of 2e ronde.
 
Geerts voor het eerst ooit in de top-300 .. Bergs in een mindere periode, nadat hij teruggekomen is uit vakantie.
Ik vrees iets te veel plezier gemaakt met de surfplank :D

Coppejans is al helemaal gene vette de laatste tijd ..
 
Joao Sousa is in principe wel te sterk voor Geerts maar helemaal kansloos is ie ook niet. Sousa was jarenlang een top 50 speler maar het laatste jaar raakt hij nauwelijks nog voorbij een eerste ATP-ronde en is zijn ranking in vrije val. 't Is ook niet toevallig dat hij nu naar het Challenger niveau is afgezakt. Wel een vervelende tegenstander denk ik met zijn geroep en gekreun altijd.
 
Een "nobele onbekende" zeggen ze op Eurosport over Jenson Brooksby. Dan heb je als tenniscommentator de voorbije maanden toch uw werk niet goed gedaan zeg ik dan...
 
Een "nobele onbekende" zeggen ze op Eurosport over Jenson Brooksby. Dan heb je als tenniscommentator de voorbije maanden toch uw werk niet goed gedaan zeg ik dan...
De reden dat hij precies uit het niets komt is omdat hij héél 2020 aan de kant stond door een hardnekkige voetblessure.
Maar in 2021 wint hij enorm véél matchen. Heeft Eurosport dan géén enkele match van hem gezien dit jaar tot op heden ??? :unsure:
 
Ik denk niet dat de lat erg hoog ligt om tenniscommentator te mogen zijn bij Eurosport. Ook niet bij Sporza trouwens, misschien nog een jobke dat ze aan Demarez kunnen geven nu :cool:
RTBF2 (TIPIK) vind ik meestal wel goed, weet niet wie het is
 
Alcaraz :clap::love: Die gaat snel in de top-10 staan!

En Mertens toch weer 4e ronde! Niet verwacht na haar moeizame eerste ronde, dacht dat Jabeur vlot zou winnen. Mertens maakte het haarzelf wel moeilijk om een 5-2 voorsprong nog weg te geven in de tweede set.
 
Alcaraz wat een beest. Onsportieve Tsitsi naar huis gespeeld, good riddance.

En Osaka verliest en direct weer gejank in haar persconferentie. Man man man, zo fake allemaal. Wil gewoon op haar lui gat zitten met de tientallen miljoenen die ze al heeft verdiend, en te tam om te trainen en hard te werken. Van mij hoeft ze niet terug te komen, dat haar pauze van het tennis maar een jaar of 10 duurt van mij part.
 
Terug
Bovenaan