De laatste tijd was het platte kak maar vandaag op de US open stond hij er wel.Bergs joenge pfffff...
Hij was favoriet tegen Tseng maar na zijn mindere periode was je toch niet meer zeker of hij nu ging winnen of niet.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De laatste tijd was het platte kak maar vandaag op de US open stond hij er wel.Bergs joenge pfffff...

Colignon verrassend de eerste set gewonnen tegen Ruud maar hij staat nu wel een break achter in set 3 en 1-1 in sets. Dat wordt moeilijk.David!
Moet nog een rondje verder nu om vorig jaar te evenaren en geen punten te verliezen. Wordt wel heel lastig tegen Musetti maar je weet nooit met hem. Sowieso is R64 al een opsteker gezien zijn recente resultaten.
Draper en Ruud zijn ook geen cadeaus voor Bergs en Collignon maar dat heb je op een slam wanneer je unseeded bent.

Ik vrees dat het niet veel verschil ging gemaakt hebben... 1ste set was nog ok'ish maar alles daarna een drama. 8 DF's, 31% en 42% als 1st serve%, dubbel zoveel ue's,...Goffin komt dan van 0-3 terug met goed tennis... 5-4 en hij moet serveren om in de set te blijven om dan 2 DF's en met wat onnodige fouten te set aan Musetti te schenken. Jammer![]()
Ik hoop oprecht dat het niet mijn laatste US Open wasIk vrees dat het niet veel verschil ging gemaakt hebben... 1ste set was nog ok'ish maar alles daarna een drama. 8 DF's, 31% en 42% als 1st serve%, dubbel zoveel ue's,...
David moet dit najaar nog 2QF's verdedigen: Basel 500 en Shanghai 1000
Zal niet evident worden om het jaar binnen top 100 af te sluiten en de AO hoofdtabel te halen...
Wordt ook 35 in december.
Moh Mertens...niet zien aankomen. Dacht dat die erg goed stond te spelen.
Collignon er ook uit maar iedereen zal hem nu wel kennen denk ik.
Djokovic lichtjes geblesseerd aan de rug en fysiek niet top = Hij wint.Benieuwd of Cam Norrie straks iets kan doen tegen Djokovic.
Mertens lichtjes geblesseerd aan de schouder en fysiek wel top = Ze verliest.Open kans en dan een set en break weggeven. Bucsa speelde daarna wel beter. En dan komt haar minder kantje naar boven en komt ze weer met een 'blessure' aan de schouder. Straks staat ze weer vrolijk te dubbelen wss.
InderdaadStraks staat ze weer vrolijk te dubbelen wss.

Hij heeft een keertje gezegd (toen hij nog niet eens top-100 was): Ik wil top-50 worden. Daar werd soms wel eens lacherig over gedaan maar het is hem wel gewoon gelukt.Zwakke match van Zizou tegen een toch niet onhaalbare tegenstander.
Belabberde serve statistics en vooral een shitload aan ue's.
Die wisselvalligheid zal er niet meer uitgaan vrees ik, een toonbeeld van consistent tennis gaat hij wel nooit worden.
Ik betwist niets van wat je schrijft maar de match van gisteren was gewoon zwak. Kijk gewoon 10 seconden naar de statistics en je weet genoeg.Hij heeft een keertje gezegd (toen hij nog niet eens top-100 was): Ik wil top-50 worden. Daar werd soms wel eens lacherig over gedaan maar het is hem wel gewoon gelukt.
Nu hoor ik hem niet meer (om voor top-20 te gaan). Zizou weet perfect zijn kwaliteiten in te schatten en weet wat hij kan en wat niet.
Ik denk dat top-50 voor hem wel ongeveer het maximale is. En dat is OK. Niet iedere speler is ne wereldtopper hé.