Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik moet daar niets voor betalen. Geen idee of dat ooit een actie was.Hoeveel kost een powerline bij telenet? K vind dit niet terug. Per maand? Of kopen?
De eerste is gratis. Heb je er meer nodig, moet je ervoor betalenIk moet daar niets voor betalen. Geen idee of dat ooit een actie was.
Doen ze niet meer. Die zijn vervangen door de pods.Hoeveel kost een powerline bij telenet? K vind dit niet terug. Per maand? Of kopen?
En die zijn altijd betalend, volgens mij.Doen ze niet meer. Die zijn vervangen door de pods.
modem moet je altijd behouden, want een eigen router heeft geen coax poort.Bijkomstig: moet ik de Telenet modem behouden of kan ik hier zelf een router oid plaatsen?
Zaterdag naar de winkel gegaan om Telenet Business te nemen. Was snel in orde, kortingen gekregen en een nieuwe modem en digicorder mee naar huis gekregen. Gewoon wisselen en dan wordt dat geactiveerd zijden ze.
Zaterdag geen tijd meer dus ik begin er vanmorgen aan. Verwissel alles maar als ik dan wil connecteren komt er een melding dat er onderhoud is tot 20u vanavond. Al ambetant maar bon, wachten dan maar. Om 20 uur connecteert hij en is het eerste wat er me gevraagd wordt het klantennummer. Maar ik heb helemaal geen klantennummer gekregen in de winkel!?
Als ik mijn oud privé ingeef zegt hij “geen producten te activeren”. Klantendienst al niet meer te bereiken. Begint hier al goed..
Dan betaal je te veel. Kijk eens na welke diensten geactiveerd zijn. In KLIK zit terugkijk TV gewoon bij in.Normaal betaalde ik 178eur voor Telenet Business met 2 GSM-nummers, internet, terugkijktv en play more. Nu zijn ze plots al opgeslagen tot 190eur! Waar eindigt dit?
Was inderdaad een fout van de winkel. Vanmorgen om 8 uur onmiddellijk aan de lijn gehangen met de klantendienst en het was in orde.Als "nieuwe" zakelijke klant kreeg ge normaal een nieuw klantennummer in een bevestiging per mail. Niets gehad? Anders ff via social media aanspreken...
Lees ik dat nu goed, en is de nieuwe Telenet modem zelf ook wifi 6 ,360°??
Eventueel uit te breiden met nog wat pods te huren bij Telenet zelf?
Werkt dit een beetje tegoei? Ik moet straks bij mijne nonkel langs, want hij klaagt over een instabiel netwerk, en hij heeft nog een digicorder ipv een box, dus zoiezo kan Telenet dan een technieker sturen,gratis? Want hij heeft vermoedelijk ook nog de oude modem staan...
Ondertussen bij 3 Telenet winkels geweestIk heb de 'nieuwste' Telenet modem, dus die zwarte wifi 6 modem met grijze mesh. Hiervoor had ik een Proximus bbox 3v+ modem. Dus ik kan niet rechtstreeks vergelijken met de oudere Telenet modems, maar mijn dekking in huis is er wel enorm op vooruit gegaan. Ondanks dat het een moderne nieuwbouw is (veel beton, staal en isolatie dus) heb ik met de huidige modem (die in de inkomhal hangt) overal goed bereik in huis, en zelfs nog voldoende op het buitenterras.
Kan nooit kwaad om eens te klagen over de huidige performantie en als ze wat goeie wil vertonen zetten ze misschien een nieuw model.
Ja, en de dekking is gewoon ondermaats in vergelijking met Proximus en Orange, ondanks wat sommigen blijven beweren.Iemand ervaring met mobiele telefonie van Telenet/Base